Form of Work
Książki
(289)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(274)
available
(240)
unavailable
(35)
unknown
(11)
Branch
Magazyny
(105)
Wypożyczalnie
(174)
Czytelnie
(281)
Author
Mruk Henryk
(10)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gracz Leszek
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Jastrzębski Cezary
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozielski Robert
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala Paweł
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Anders Justyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Antczak Mariola
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bolland Eric J
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Buko Jacek
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(222)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(6)
Time Period of Creation
2001-
(26)
Country
Poland
(277)
United Kingdom
(5)
Australia
(2)
England
(2)
New York (State)
(2)
Language
Polish
(273)
English
(16)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
MARKETING
(63)
TURYSTYKA
(31)
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
Marketing
(15)
MARKETING PARTNERSKI
(13)
MARKETING TERYTORIALNY
(13)
AGROTURYSTYKA
(11)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(11)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
KONSUMENCI (ekon.)
(10)
USŁUGI
(10)
FIRMA (nazwa)
(9)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
Turystyka
(6)
INTERNET
(5)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
MIASTA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
REKLAMA
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KULTURA
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BANKI
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
INFORMATYKA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
LEKI
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
BADANIA MARKETINGOWE
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania rynku
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
CENY
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ERASMUS (program)
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
ETNOPSYCHOLOGIA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
FACEBOOK
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FINANSE
(1)
FUNDRAISING
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Subject: time
2001-
(18)
1989-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Subject: place
Polska
(4)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(53)
PODRĘCZNIKI
(30)
Monografia
(10)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Podręcznik
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
290 results Filter
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 2358 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17168 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17167 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 16973 V.3
Book
In basket
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; services
Bibliogr. s. 101-103.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16881 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], 7257 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16470 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12821 XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13902 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; zarządzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Kreatywna)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9826 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11353 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209 XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936 XX.8 [Czytelnia B], 10935 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Temat: Turystyka ; Biznes
Słowo kluczowe: tourism ; marketing ; environment
Bibliografia przy rozdziałach.
The engaging writing style and hundreds of updated industry examples make Tourism: The Business of Hospitality and Travel, 6/e, the perfect textbook for students taking their first hospitality or tourism class. It views the industry from a holistic, global business perspective–examining the management, marketing and finance issues most important to industry members. Chapters reveal an integrated model of tourism and address consumer behavior, service quality, and personal selling. The thoroughness of content and references also make it suitable for upper-level hospitality and tourism courses. Readings and integrative cases close each part, and end-of-chapter exercises allow students to apply their knowledge and refine their problem-solving and critical-thinking skills. This edition includes new and updated material on social media, event management, timeshares, sustainable and marijuana tourism, and the future of tourism.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17228 [Magazyn 1], P.17227 [Magazyn 1], P.17226 [Magazyn 1], P.17225 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17238 XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17237 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje! W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17784 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 19117 IX.5
Brak informacji o dostępności: sygn. 19118 IX.5
Book
In basket
(BC Edu Biznes)
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10240 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17834 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Olimpiady Wiedzy o Żywieniu i Żywności ; 10)
Bibliogr. s. 131-134.
Głównym celem książki jest przybliżenie Czytelnikowi pojęcia racjonalnego żywienia, tego jak osiągnięcia biologii, chemii i innych nauk przyrodniczych implementowane są do nauki o żywieniu i jak ta nauka stara się kreować w społeczeństwie zdrowy model spożycia żywności. Kluczową pozycję w tym względzie zajmują normy żywieniowe, w których zawiera się współczesna i najbardziej wiarygodna wiedza o potrzebach pokarmowych człowieka i profilaktyce zdrowotnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11840 XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13014 XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again