Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(305)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(288)
available
(284)
unavailable
(13)
unknown
(11)
Branch
Magazyny
(114)
Wypo┼╝yczalnie
(185)
Czytelnie
(297)
Author
Mruk Henryk
(10)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gracz Leszek
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Perenc J├│zef (1945- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(2)
D─ůbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
G├│rska Gra┼╝yna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Jastrz─Öbski Cezary
(2)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozielski Robert
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc J├│zef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Anders Justyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Antczak Mariola
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bolland Eric J
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(225)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(6)
Time Period of Creation
2001-
(27)
Country
Poland
(294)
United Kingdom
(5)
Australia
(2)
England
(2)
New York (State)
(2)
Language
Polish
(290)
English
(16)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(8)
Mened┼╝erowie
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Subject
MARKETING
(68)
TURYSTYKA
(31)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(18)
ZARZ─äDZANIE
(18)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
Marketing
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(14)
MARKETING PARTNERSKI
(14)
MARKETING TERYTORIALNY
(13)
AGROTURYSTYKA
(11)
FIRMA (nazwa)
(11)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
KONSUMENCI (ekon.)
(10)
USŁUGI
(10)
ZNAKI TOWAROWE
(9)
INNOWACJE
(7)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(7)
INTERNET
(6)
KADRY
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
Turystyka
(6)
J─śZYK ANGIELSKI
(5)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(5)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
MIASTA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
REKLAMA
(4)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(3)
Zarz─ůdzanie
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BANKI
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
INFORMATYKA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
KONKURENCJA
(2)
LEKI
(2)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Marketing sportowy
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
BADANIA MARKETINGOWE
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania rynku
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podr├│┼╝y
(1)
Biznes
(1)
CENY
(1)
CONTROLLING
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ERASMUS (program)
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
ETNOPSYCHOLOGIA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
FACEBOOK
(1)
Subject: time
2001-
(21)
1989-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Subject: place
Polska
(4)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
┼ÜWI─śTOKRZYSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(53)
PODR─śCZNIKI
(30)
Monografia
(11)
PORADNIKI
(8)
Podr─Öcznik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(2)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
307 results Filter
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Cz─Östochowska. Wydzia┼é Zarz─ůdzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Cz─Östochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczno┼Ťci dostosowywania zmian w dzia┼éalno┼Ťci ca┼éej organizacji i w filozofii jej dzia┼éania do wymaga┼ä klient├│w. Punkt ci─Ö┼╝ko┼Ťci przesun─ů┼é si─Ö na rynek, to oznacza konieczno┼Ť─ç wykorzystywania dost─Öpnych rozwi─ůza┼ä do badania potrzeb i preferencji nabywc├│w. Dopiero na takich fundamentach mo┼╝na budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiej─Ötne wykorzystywanie nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych w zintegrowanych dzia┼éaniach zgodnych z opracowan─ů strategi─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom zagadnie┼ä marketingu us┼éug logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowa┼ä kierunk├│w jego rozwoju, wykorzystania instrument├│w marketingowych w us┼éugach logistycznych. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä jest zbadanie, jak si─Ö przeobra┼╝a marketing w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä na rynku TSL, jakie s─ů klasyczne i nowoczesne dzia┼éania i instrumenty marketingowe stosowane w us┼éugach logistycznych, jak si─Ö zachowuj─ů wsp├│┼écze┼Ťni nabywcy us┼éug logistycznych oraz jakie s─ů specyficzne, najwa┼╝niejsze p┼éaszczyzny rozwoju marketingu tych us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17168 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17167 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki, skierowaniej do student├│w i praktyk├│w gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrument├│w marketingu. Zosta┼éy w niej opisane podstawowe zgadnienia zwi─ůzane z organizacj─ů kana┼é├│w dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produkt├│w i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielop┼éaszczyznowym uj─Öciu ewolucj─Ö marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwesti─Ö, jakie zmiany w tych obszarach warunkuj─ů rozw├│j praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustruj─ůc je odpowiednimi, obrazowymi przyk┼éadami. Poza kontekstem ekonomicznym i spo┼éecznym uwzgl─Ödnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzi─Öki czemu ksi─ů┼╝ka w┼é─ůcza si─Ö w nurt tak obecnie - w dobie niewygas┼éego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, ca┼éo┼Ťciowych uj─Ö─ç d┼éugofalowego rozwoju kluczowych obszar├│w gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybli┼╝y─ç cel, charakter, zadania, organizacj─Ö i praktyk─Ö marketingow─ů w bran┼╝y edukacyjnej. Autorzy po┼éo┼╝yli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä s─ů: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu us┼éug, marketing us┼éug edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wy┼╝szej, kontrola dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w szkole wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16973 V.3
Book
In basket
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; services
Bibliogr. s. 101-103.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16881 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie musz─ů by─ç drogie, mog─ů je zatem prowadzi─ç tak┼╝e w┼éa┼Ťciciele firm ma┼éych i ┼Ťrednich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, kt├│rzy chc─ů korzysta─ç z wynik├│w bada┼ä marketingowych lub zamierzaj─ů samodzielnie prowadzi─ç tego typu badania. Przedstawi┼é on znane i najcz─Ö┼Ťciej stosowane techniki bada┼ä marketingowych oraz sposoby analizy ich wynik├│w, maj─ůce zapewni─ç firmie efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, a tym samym wy┼╝sze zyski. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni ekonomicznych r├│┼╝nego typu, ale zainteresuje r├│wnie┼╝ przedsi─Öbiorc├│w oraz osoby chc─ůce pozna─ç tajniki bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], 7257 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Konsekwencje zapa┼Ťci finansowej z 2008 roku coraz bardziej daj─ů si─Ö we znaki, afirmy, bran┼╝e i ca┼ée rynki albo jeszcze z trudem walcz─ů o przetrwanie, albo ju┼╝ poleg┼éy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbli┼╝szym czasie mia┼é nast─ůpi─ç koniec tych turbulencji. W ksi─ů┼╝ce Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiaj─ů intryguj─ůc─ů cho─ç niepokoj─ůc─ů tez─Ö, ┼╝e burzliwe czasy nie s─ů ┼╝adn─ů aberracj─ů, lecz stanowi─ů nowe oblicze normalno┼Ťci. Obecna zapa┼Ť─ç gospodarcza nale┼╝y do element├│w niestabilnej epoki turbulencji, w kt├│rej globalizacja i technologia ca┼éemu ┼Ťwiatu daj─ů ogromne szanse, ale tak┼╝e stwarzaj─ů gigantyczne ryzyko. Ten ┼Ťwiat rozciera na miazg─Ö nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, kt├│re potrafi┼éy przewidzie─ç potencjalne zagro┼╝enia i szybko na nie zareagowa─ç. Praktyczna, interesuj─ůca i aktualna ksi─ů┼╝ka Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich lider├│w, kt├│rzy teraz chc─ů przetrwa─ç burze gospodarcze, a w przysz┼éo┼Ťci prosperowa─ç pomimo nieuniknionych zawirowa┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8954 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10521 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wska┼║niki marketingowe / pod redakcj─ů Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyk├│w Zarz─ůdzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Ksi─ů┼╝ka zawiera dok┼éadne om├│wienie 76 wska┼║nik├│w marketingowych, kt├│re opisano wed┼éug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przyk┼éady i studia przypadk├│w. Dzi─Öki zadaniom z rozwi─ůzaniami czytelnik mo┼╝e sprawdzi─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci obliczania wska┼║nik├│w i ich interpretacji. Na rynku ksi─Ögarskim znajduje si─Ö du┼╝o pozycji po┼Ťwi─Öconych teorii marketingu, ale bardzo ma┼éo rzetelnych prac stricte narz─Ödziowych, takich jak ta ksi─ů┼╝ka. Ka┼╝dy wska┼║nik zosta┼é w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna si─Ö znale┼║─ç na p├│┼éce ka┼╝dego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16470 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Blog" i "wirtualne spo┼éeczno┼Ťci" to nowe poj─Öcia w marketingu,kt├│re s─ů synonimami innowacyjnych metod i sposob├│w komunikowania si─Ö organizacji z otoczeniem. Ksi─ů┼╝ka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pami─Ötnik├│w - blog├│w. Jest jednocze┼Ťnie pr├│b─ů wyja┼Ťnienia zjawiska wirtualnych spo┼éeczno┼Ťci oraz ich znaczenia nie tylko dla konsument├│w, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono regu┼éy i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej spo┼éeczno┼Ťci konsumenckiej, kt├│re zilustrowano wieloma przyk┼éadami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5552 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7004 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12821 XXIV.13 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13902 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady)
Podstaw─ů marketingu jest prze┼Ťwiadczenie, ┼╝e cele przedsi─Öbiorstwa mog─ů by─ç osi─ůgni─Öte tylko wtedy, gdy potrzeby i ┼╝yczenia klient├│w s─ů dobrze poznane. Przedsi─Öbiorstwo musi spe┼énia─ç te potrzeby i ┼╝yczenia - i to lepiej ni┼╝ konkurenci. Ze znajomo┼Ťci oczekiwa┼ä wynikaj─ů wszystkie pozosta┼ée dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrob├│w, ┼Ťwiadczonych us┼éug, r├│┼╝ne formy i techniki sprzeda┼╝y i sposoby jej stymulowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4061 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éowo kluczowe: marketing ; zarz─ůdzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarz─ůdzanie i marketing to obszary wiedzy cechuj─ůce si─Ö niezwyk┼é─ů witalno┼Ťci─ů i dynamik─ů rozwojow─ů. Mnogo┼Ť─ç powstaj─ůcych w ich ramach koncept├│w, zastosowa┼ä, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokaza─ç owe wa┼╝niejsze obszary wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie cz─Ö┼Ťci pracy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone aspektom og├│lnym, metodycznym zarz─ůdzania i marketingu, szczeg├│lnie wa┼╝nym, kiedy rozpoczyna si─Ö prac─Ö w danym obszarze nauki i nale┼╝y zna─ç jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů kluczowym, rozwijaj─ůcym si─Ö dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przegl─ůdowe, metodyczne, traktuj─ůce o trendach rozwojowych b─ůd┼║ takie, kt├│re maj─ů charakter swoistych podsumowa┼ä wieloletnich bada┼ä w┼éasnych w obszarach takich jak: zarz─ůdzanie rozwojem pracownik├│w, kultur─ů organizacyjn─ů, warto┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, warto┼Ťci w marketingu, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Kreatywna)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
Firmy, korporacje, organizacje, a tak┼╝e osoby indywidualne stale ┼Ťledz─ů i badaj─ů oczekiwania rynku. Wci─ů┼╝ szukaj─ů nowych pomys┼é├│w, aby zaistnie─ç, a tak┼╝e wyeksponowa─ç swoj─ů mark─Ö na zat┼éoczonym rynku lub odr├│┼╝ni─ç mark─Ö od konkurencji. Niezale┼╝nie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy te┼╝ chcia┼éby┼Ť odnowi─ç, zmieni─ç, poprawi─ç wizerunek marki ju┼╝ istniej─ůcej, ta ksi─ů┼╝ka bardzo ci pomo┼╝e. Wprowadzi ci─Ö w sprawdzony, pi─Öciofazowy proces tworzenia i wdra┼╝ania efektywnej to┼╝samo┼Ťci marki, pocz─ůwszy od bada┼ä i analizy, przez strategi─Ö marki, prac─Ö nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy to┼╝samo┼Ťci, a┼╝ po wdro┼╝enie i zarz─ůdzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisuj─ůce renomowane ┼Ťwiatowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampani─Ö wyborcz─ů Baracka Obamy, a tak┼╝e nowe trendy, takie jak zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j czy sieci spo┼éeczno┼Ťciowe. Autorka rewitalizuje marki dla sp├│┼éek widniej─ůcych na li┼Ťcie Fortune 100 przedsi─Öbiorstw i organizacji non-profit.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9826 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11353 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono m.in. charakterystyk─Ö podmiot├│w przemys┼éu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystycznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, uczestnik├│w kurs├│w i szkole┼ä z tej tematyki. R├│wnie przydatna b─Ödzie dla mened┼╝er├│w administracji centralnej i samorz─ůdowej, odpowiedzialnych za polityk─Ö w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podr─Öczniku scharakteryzowano rynek us┼éug hotelarskich. Wyja┼Ťniono i om├│wiono m.in.: podstawowe poj─Öcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarz─ůdzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w dzia┼éalno┼Ťci hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przyk┼éadami i ─çwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936 XX.8 [Czytelnia B], 10935 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Temat: Turystyka ; Biznes
Słowo kluczowe: tourism ; marketing ; environment
Bibliografia przy rozdziałach.
The engaging writing style and hundreds of updated industry examples make Tourism: The Business of Hospitality and Travel, 6/e, the perfect textbook for students taking their first hospitality or tourism class. It views the industry from a holistic, global business perspectiveÔÇôexamining the management, marketing and finance issues most important to industry members. Chapters reveal an integrated model of tourism and address consumer behavior, service quality, and personal selling. The thoroughness of content and references also make it suitable for upper-level hospitality and tourism courses. Readings and integrative cases close each part, and end-of-chapter exercises allow students to apply their knowledge and refine their problem-solving and critical-thinking skills. This edition includes new and updated material on social media, event management, timeshares, sustainable and marijuana tourism, and the future of tourism.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17228 [Magazyn 1], P.17227 [Magazyn 1], P.17226 [Magazyn 1], P.17225 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17238 XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17237 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Jeste┼Ť przedsi─Öbiorc─ů? Masz innowacyjny produkt i chcesz wej┼Ť─ç z nim na rynek? Mo┼╝esz wybra─ç jedn─ů z dw├│ch dr├│g: tradycyjn─ů, opart─ů na odwiecznych m─ůdro┼Ťciach starych mistrz├│w, albo nowoczesn─ů, z u┼╝yciem modelu Lean Startup. Je┼Ťli wybra┼ée┼Ť pierwszy spos├│b - zmie┼ä lektur─Ö, je┼Ťli drugi - gratulacje! W tej ksi─ů┼╝ce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomys┼é├│w po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz si─Ö z niej, jak zweryfikowa─ç sw├│j pomys┼é, znale┼║─ç odpowiednich klient├│w, zdefiniowa─ç ostateczn─ů wersj─Ö produktu, zarobi─ç na swojej dzia┼éalno┼Ťci i j─ů wypromowa─ç. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez kt├│rych nie mo┼╝e si─Ö obej┼Ť─ç ┼╝aden przedsi─Öbiorca. Ksi─ů┼╝ka jest skierowana r├│wnie┼╝ do analityk├│w internetowych i analityk├│w danych, poniewa┼╝ pozwala powi─ůza─ç efekty ich pracy z rozwa┼╝aniami biznesowymi. Zamieszczone tu tre┼Ťci zainteresuj─ů te┼╝ ludzi zaanga┼╝owanych w rozw├│j produktu, zarz─ůdzanie nim, marketing, PR oraz dzia┼éalno┼Ť─ç inwestycyjn─ů, poniewa┼╝ dzi─Öki nim ┼éatwiej b─Ödzie im zrozumie─ç i ocenia─ç startupy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17784 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19117 IX.5
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19118 IX.5
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again