Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(4)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(5)
Author
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
Broweus Niklas
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Dijk Marcus van
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Hult├ęn Bertil (1949- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KADRY
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
ZMYSŁY
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Wa┼╝n─ů rol─Ö w procesach zakupu i konsumpcji, a tak┼╝e postrzeganiu firm, marek i produkt├│w odgrywaj─ů zmys┼éy wzroku, s┼éuchu, w─Öchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmys┼éach ludzkich przyczynia si─Ö do wi─Ökszej skuteczno┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych. Zdaniem autor├│w marketing sensoryczny oferuje du┼╝o wi─Öcej. Jest to spos├│b wyra┼╝ania to┼╝samo┼Ťci i warto┼Ťci firmy w d─ů┼╝eniu do d┼éugofalowego celu, jakim jest zwi─Ökszenie ┼Ťwiadomo┼Ťci marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna ksi─ů┼╝ka, prezentuj─ůca teori─Ö i praktyk─Ö marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazuj─ů w niej Czytelnikowi wiedz─Ö opart─ů g┼é├│wnie na wynikach bada┼ä naukowych z dziedziny psychologii, do┼Ťwiadczeniach firm i zachowaniach konsument├│w. Tworz─ůc koncepcj─Ö marketingu sensorycznego, przyj─Öli oni za┼éo┼╝enie, ┼╝e o percepcji produkt├│w i us┼éug przez klient├│w decyduje pi─Ö─ç zmys┼é├│w ludzkich. Ich zdaniem firmy musz─ů o tym pami─Öta─ç, gdy formu┼éuj─ů strategie marketingowe, a zw┼éaszcza dokonuj─ů wyboru segment├│w docelowych, kszta┼étuj─ů wizerunek marki czy pozycjonuj─ů produkt. Dzi─Öki wykorzystaniu czynnik├│w emocjonalnych, racjonalnych i zmys┼éowych zdecydowanie ┼éatwiej jest bowiem umacnia─ç pozycj─Ö na rynku i zdobywa─ç klient├│w. Walorami ksi─ů┼╝ki s─ů przyst─Öpny j─Özyk oraz interesuj─ůce przyk┼éady firm europejskich i ameryka┼äskich, kt├│re ju┼╝ stosuj─ů marketing sensoryczny w swojej dzia┼éalno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11007 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11974 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywisto┼Ťci norm─ů staje si─Ö stosowanie instrument├│w marketingowych prawie w ka┼╝dej dziedzinie. Podmioty musz─ů bra─ç pod uwag─Ö zmieniaj─ůce si─Ö otoczenie i stosowa─ç nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania. Konsument ma coraz wi─Öksze wymagania, oczekuje cz─Östo indywidualnego podej┼Ťcia. Z tego wzgl─Ödu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest te┼╝ spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: instrumenty marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again