Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
Broweus Niklas
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KADRY
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
ZMYSŁY
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing 3.0
(5)
e-commerce
(3)
marketing
(3)
content marketing
(2)
copywriting
(2)
e-marketing
(2)
marketing mobilny
(2)
badania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-mail marketing
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kampania społeczna
(1)
marka
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
media społecznościowe
(1)
obsługa klienta
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia
(1)
public relations
(1)
rynek internetowy
(1)
serwis społecznościowy
(1)
social media
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
strona WWW
(1)
webwriting
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zmysły
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej