Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
available
(6)
only on-site
(6)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(6)
Author
Borusiak Barbara
(1)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
BANKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Banki
(1)
INNOWACJE
(1)
Marketing
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurent├│w dzia┼éajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema ┼Ťrodkami (instrumentami) oddzia┼éywania na rynek. S─ů nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak si─Ö j─ů okre┼Ťla, a nast─Öpnie pokazano, jak planuj─ůc poszczeg├│lne instrumenty, utrzymuje si─Ö lub poprawia t─Ö pozycj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca sk┼éada si─Ö z 11 rozdzia┼é├│w, kt├│re kolejno omawiaj─ů zagadnienia poj─Öcia marketingu w sferze bankowo┼Ťci, badanie marketingowe na potrzeby bank├│w, strategie marketingowe i ich tre┼Ťci, organizacj─Ö marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych bank├│w. Wymienione zagadnienia om├│wione s─ů w ┼Ťcis┼éym zwi─ůzku z praktyka bankow─ů i poparte przyk┼éadami dzia┼éa┼ä bank├│w. Na ko┼äcu pracy umieszczone zosta┼éy studia przypadk├│w, odnosz─ůce si─Ö do konkretnych decyzji marketingowych wybranych bank├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e dla pracownik├│w sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3499 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3150 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kluczowe elementy dzia┼éalno┼Ťci marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych do┼Ťwiadcze┼ä tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w kt├│rej obok sukces├│w zdarzaj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ pora┼╝ki. Autor zwr├│cono uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç umiej─Ötnego powi─ůzania tradycyjnych narz─Ödzi marketingowych z rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, kreuj─ůcymi lojalno┼Ť─ç klient├│w. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadba─ç o pozyskanie niezb─Ödnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrument├│w. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, kt├│rego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klient├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zar├│wno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne uj─Öcie problematyki nie zawsze pozwala┼éo na dostatecznie szerokie i dog┼é─Öbne przedstawienie niekt├│rych zagadnie┼ä, tote┼╝ cz─Östo w przypisach odsy┼éa si─Ö czytelnika do innych ┼║r├│de┼é, gdzie przedstawiono to szerzej, g┼é─Öbiej lub inaczej. Wykorzystano te┼╝ wiele rysunk├│w i tabel, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tre┼Ťci wywod├│w i cz─Östo w bardziej przejrzystej, skr├│towej formie, ujmuj─ů r├│┼╝ne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowo┼Ť─ç / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 314-315.
Kolejne wydanie "Bankowo┼Ťci" zdecydowanie r├│┼╝ni si─Ö od poprzednich. Autor uwzgl─Ödni┼é w nim istotne zmiany, jakie nast─ůpi┼éy w omawianej dziedzinie w ci─ůgu ostatnich lat. Jest to doskona┼éy podr─Öcznik, w kt├│rym w przyst─Öpny spos├│b zosta┼éy przedstawione zagadnienia z zakresu podstaw bankowo┼Ťci, operacji bankowych, polskiego systemu bankowego i zarz─ůdzania bankiem komercyjnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12372.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12371.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again