Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(8)
Author
Kotler Philip (1931- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Jolly Adam
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
MARKETING
(3)
ETNOGRAFIA
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
REKLAMA
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(1)
8 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Książka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej i nie tylko. Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań jakościowych - zarówno z zakresu zarządzania, jak i socjologii, a także antropologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13090 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypożyczalnia C], P.12413 IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again