Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(16)
Status
available
(16)
only on-site
(16)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(16)
Author
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Jolly Adam
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mizerski Richard
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Saunders John
(1)
Stone Merlin
(1)
Svensson Ulf
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Wong Veronica
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
MARKETING
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODR─śCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(1)
16 results Filter
Book
In basket
Liczne przyk┼éady wskazuj─ů, ┼╝e przyj─Öcie przez przedsi─Öbiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwi─Öksza jego szans─Ö osi─ůgni─Öcia powodzenia. W ksi─ů┼╝ce ukazano sens podporz─ůdkowania przedsi─Öbiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano r├│wnie┼╝ zakres decyzji i dzia┼éa┼ä podejmowanych w przedsi─Öbiorstwach o orientacji marketingowej. Chocia┼╝ przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest om├│wienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsi─Öbiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 440-444.
Zagadnienia om├│wione w ksi─ů┼╝ce s─ů przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpo┼Ťredniego; strategicznym - prezentacja podej┼Ťcia zarz─ůdczego do marketingu bezpo┼Ťredniego - od analizy, przez realizacj─Ö, do kontroli i pomiaru efektywno┼Ťci marketingu bezpo┼Ťredniego; narz─Ödziowo-operacyjnym - opis narz─Ödzi marketingu bezpo┼Ťredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesy┼éki pocztowe, sprzeda┼╝ katalogowa, telemarketing i narz─Ödzia internetowe. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki urozmaicaj─ů przyk┼éady z praktyki, pokazuj─ůce zastosowanie marketingu bezpo┼Ťredniego (element├│w strategicznych i narz─Ödziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem ksi─ů┼╝ki s─ů aneksy, w kt├│rych m.in. przedstawiono wyniki bada┼ä w┼éasnych autora na temat postaw nabywc├│w indywidualnych wobec marketingu bezpo┼Ťredniego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8059 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9416.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9415.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe ISSN 1429-5237 ; Nr 3)
W Polsce instytucje i instrumenty rynku finansowego typowego dla gospodarek rynkowych rozwijaj─ů si─Ö dopiero od kilku lat. Rozwin─ů┼é si─Ö system bankowy, kt├│ry jest obecnie dominuj─ůcym segmentem rynku finansowego, dzia┼éa dobrze uregulowana gie┼éda papier├│w warto┼Ťciowych, ro┼Ťnie znaczenie towarzystw ubezpieczeniowych i funduszy inwestycyjnych. Publikacja niniejsza skierowana jest do pracownik├│w naukowych i student├│w kierunk├│w ekonomii i zarz─ůdzania jako materia┼é pomocny w badaniach i procesie dydaktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.270.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j marketingu bezpo┼Ťredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych medi├│w komunikacyjnych s─ů w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym ro┼Ťnie potrzeba kszta┼écenia w tym zakresie. Ksi─ů┼╝ka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdzia┼éach bardzo ciekawie i przejrzy┼Ťcie wyja┼Ťniaj─ů, co to jest marketing bezpo┼Ťredni i marketing interaktywny, jak nimi zarz─ůdza─ç, jakie korzy┼Ťci odniesie przedsi─Öbiorstwo z ich zastosowa┼ä oraz jakimi narz─Ödziami si─Ö pos┼éugiwa─ç, cz─Östo odwo┼éuj─ůc si─Ö do przyk┼éad├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik, kt├│ry w kompleksowy spos├│b ujmuje problematyk─Ö marketingu. Obecne wydanie zosta┼éo rozszerzone o kilka nowych temat├│w, takich jak marketing bezpo┼Ťredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co wi─Öcej, w ksi─ů┼╝ce om├│wiono do┼Ťwiadczenia przedsi─Öbiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontakt├│w mi─Ödzynarodowych, a tak┼╝e ┼Ťcis┼éych zwi─ůzk├│w Autor├│w z wieloma firmami. W nowej wersji podr─Öcznika zosta┼éy zachowane te rozwi─ůzania metodyczne, kt├│re potwierdzi┼éy swoj─ů warto┼Ť─ç w dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5963 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5959.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5956.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C], 7265.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W ksi─ů┼╝ce Autorzy mawiaj─ů klasyczna kompozycj─Ö narz─Ödzi promocji, a wi─Öc reklam─Ö, public relations, promocj─Ö sprzeda┼╝y, merchandising, opakowanie, sprzeda┼╝ osobist─ů, marketing bezpo┼Ťredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogacon─ů o problematyk─Ö komunikacji marketingowej w Internecie i gad┼╝et├│w promocyjnych. Przedstawili tak┼╝e proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedy┼Ť Tw├│j rynek zape┼éni si─Ö konkurentami. B─Ödziesz chcia┼é si─Ö od nich odci─ů─ç: stworzy─ç niezr├│wnany produkt i wkroczy─ç na niezaj─Öty teren. Ju┼╝ teraz pomy┼Ťl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomys┼éy i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ide─Ö w gotowy produkt? I najwa┼╝niejsze: jak wykorzystasz warto┼Ť─ç handlow─ů pomys┼éu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera wsp├│┼éczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we wsp├│┼épracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veronik─ů Wong. W podr─Öczniku om├│wiono: istot─Ö i kategorie marketingu, jego rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, spo┼éeczn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç i etyk─Ö. Rozwa┼╝ania s─ů bogato ilustrowane konkretnymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w z do┼Ťwiadcze┼ä przede wszystkim przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5971 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.5969 [Magazyn 1], P.5968 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], P.5964 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2], 7267 [Magazyn 2], 2928 [Magazyn 2] (14 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych bada┼ä etnograficznych. Jest ┼Ťwiadectwem przemian zachodz─ůcych w polskiej rzeczywisto┼Ťci biznesowej i nie tylko. Lektura obowi─ůzkowa dla os├│b zainteresowanych prowadzeniem bada┼ä jako┼Ťciowych - zar├│wno z zakresu zarz─ůdzania, jak i socjologii, a tak┼╝e antropologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13090.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadza─ç marketing w firmie i odnosi─ç na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskaz├│wek na temat tego, jak za pomoc─ů przemy┼Ťlanego marketingu zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ i przekona─ç do siebie klient├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"MarketingÔÇŁ, fundamentalne dzie┼éo Kotlera ukazuje si─Ö od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzaj─ůc emocje oraz stanowi─ůc ┼║r├│d┼éo wiedzy o marketingu. Podstaw─ů tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupe┼éniona jedenasta edycja ameryka┼äska z 2003 roku. Cho─ç to od dawna podstawowy podr─Öcznik, autor wci─ů┼╝ zaskakuje trze┼║wo┼Ťci─ů spojrzenia, wnikliwo┼Ťci─ů i umiej─Ötno┼Ťci─ů przewidywania. Prezentuj─ůc najnowsze poj─Öcia, teorie i strategie, k┼éadzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Umiej─Ötne po┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů sprawia, ┼╝e dzie┼éo Kotlera jest nadal aktualne i ┼╝ywe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11836.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again