Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(10)
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(10)
Author
Bajdak Andrzej
(1)
Brady Regina
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tasner Michael (1984)
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(9)
INTERNET
(3)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STRONY WWW
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
10 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7614 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8626 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020 IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285 IX.12 [Czytelnia C], 4448 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12140 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Internet w marketingu / red. Andrzej Bajdak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 234, [2] s. : il. ; 24 cm.
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.5620 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7101 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13831 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again