Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(11)
Status
only on-site
(11)
available
(9)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(11)
Author
Bajdak Andrzej
(1)
Brady Regina
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tasner Michael (1984)
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(10)
INTERNET
(3)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STRONY WWW
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
11 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dzi┼Ť jedno z kluczowych narz─Ödzi biznesu na ca┼éym ┼Ťwiecie. Oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do milion├│w potencjalnych klient├│w i znacz─ůco zwi─Öksza efektywno┼Ť─ç podejmowanych dzia┼éa┼ä. W Polsce w┼éa┼Ťnie zaczyna si─Ö era marketingu online, wi─Öc je┼Ťli w swojej pracy stawiasz na skuteczno┼Ť─ç, najwy┼╝szy czas si─Ögn─ů─ç po techniki, kt├│re zagwarantuj─ů Ci sukces! Wykorzystaj potencja┼é drzemi─ůcy w internecie i poznaj nowoczesne narz─Ödzia, kt├│re sprawdzaj─ů si─Ö na wsp├│┼éczesnym kapry┼Ťnym rynku! Ale przede wszystkim naucz si─Ö z nich efektywnie korzysta─ç! Drogi mened┼╝erze ds. marketingu, sprzeda┼╝y czy obs┼éugi klienta, przygotuj si─Ö na podr├│┼╝ do ┼Ťwiata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje r─Öce podr─Öcznik o charakterze czysto praktycznym. Je┼Ťli wi─Öc na co dzie┼ä pos┼éugujesz si─Ö internetem do realizacji cel├│w marketingowo-sprzeda┼╝owych lub dopiero planujesz z niego korzysta─ç i nie wiesz, jak si─Ö do tego zabra─ç - oto ksi─ů┼╝ka, kt├│ra stanie si─Ö Twoim najlepszym przyjacielem, doradc─ů i mentorem!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7614.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8626.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt├│rych fascynuje wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç. Rzeczywisto┼Ť─ç, kt├│ra jest nam coraz bli┼╝sza, staj─ůc si─Ö codzienno┼Ťci─ů. Czytelnik dowie si─Ö wi─Öc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si─Ö przybli┼╝y─ç czytelnikowi najwa┼╝niejsze zagadnienia, kt├│re przedstawiaj─ů transformacj─Ö proces├│w gospodarczych i spo┼éecznych w ci─ůgu ostatnich dw├│ch lat. Czytelnik znajdzie tu du┼╝o informacji dotycz─ůcych rynku polskiego, a w szczeg├│lno┼Ťci dane o firmach, kt├│re dobrze funkcjonuj─ů w nowej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C], 4448.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawd─Ö masowym zasi─Ögu dzia┼éania. Stanowi on przede wszystkim fascynuj─ůcy alternatywny ┼Ťwiat. Dzia┼éa jak magnes, co roku przyci─ůgaj─ůc nowych u┼╝ytkownik├│w. Niczym u┼╝ywka, wci─ů┼╝ odnotowuje wyd┼éu┼╝enie czasu kontaktu z odbiorc─ů. I last but not least -- Internet to nieko┼äcz─ůcy si─Ö pasa┼╝ handlowy, wymarzone miejsce spotka┼ä poda┼╝y i popytu. Poznaj specyfik─Ö ┼Ťwiatowej sieci WWW i znajd┼║ w niej w┼éa┼Ťciwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rz─ůdzi si─Ö w┼éasnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej za┼Ť stale kreuje nowe narz─Ödzia dotarcia do klienta. A s─ů one naprawd─Ö fascynuj─ůce: mo┼╝liwo┼Ť─ç dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilo┼Ť─ç kana┼é├│w, a przede wszystkim atrakcyjne spo┼éeczno┼Ťci -- ludzie m┼éodzi, aktywni, hobby┼Ťci, biznesmeni oraz entuzja┼Ťci nowinek. Mog─ů oni zosta─ç ambasadorami Twojej marki, ale mog─ů te┼╝ j─ů zniszczy─ç. Dlatego musisz pozna─ç zasady rz─ůdz─ůce Internetem i jego spo┼éeczno┼Ťciami, a nast─Öpnie zacz─ů─ç budowa─ç instrumenty wywierania wp┼éywu i wykorzysta─ç je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Wydaje Ci si─Ö, ┼╝e rewolucja internetowa w marketingu ju┼╝ si─Ö dokona┼éa? Mylisz si─Ö, ona dopiero si─Ö rozkr─Öca... Czo┼éowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzy┼é pierwsz─ů ksi─ů┼╝k─Ö o marketingu w ┼Ťwiecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12140.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Internet w marketingu / red. Andrzej Bajdak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 234, [2] s. : il. ; 24 cm.
Internet sta┼é si─Ö symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstaw─Ö tworzenia wsp├│┼éczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet mo┼╝e by─ç wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a tak┼╝e wyj─ůtkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym w┼éa┼Ťnie jest ta ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Wed┼éug przewidywa┼ä, w najbli┼╝yszch latach internet nie tylko wp┼éynie na kszta┼étowanie si─Ö globalnych relacji rynkowych, ale ca┼ékowicie je przekszta┼éci. Wykorzystanie tego narz─Ödzia w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej mo┼╝e wi─Öc wkr├│tce sta─ç si─Ö warunkiem przetrwania wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka przedstawia mo┼╝liwo┼Ťci i zakres zastosowania Internetu w dzia┼éaniach marketingowych, koncentruj─ůc si─Ö na celach, kt├│rym mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç, sposobom ich osi─ůgania, uzyskiwanych efektach bezpo┼Ťrednich oraz d┼éugofalowych korzy┼Ťciach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na ksi─ů┼╝ce wy┼é─ůcznie b┼é─Ödny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Ksi─ů┼╝ka prezentuje szerokie spektrum zagadnie┼ä, kt├│rych tematem wiod─ůcym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauw┼╝a sam autor "nasta┼éy czasy marketingu internetowego, dlatego konieczn─ů staje si─Ö znajomo┼Ť─ç pryncypi├│w komunikacji internetowej, metody oceny i przes┼éanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba zna─ç pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Ksi─ů┼╝ka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzy─ç i wykorzysta─ç blog w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz akt├│w prawnych i orzecznictwa przy niekt├│rych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzy┼éa przed dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů nowe kana┼éy bezpo┼Ťredniego kontaktu z konsumentem, kt├│re umo┼╝liwiaj─ů precyzyne poznanie jego potrzeb i przesy┼éanie komunikat├│w reklamowych. Jednak┼╝e prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym mo┼╝e wywo┼éywa─ç r├│wnie┼╝ wiele nowych zagro┼╝e┼ä, zar├│wno dla konsument├│w, jak i konkurent├│w oraz interesu publicznego. Jednocze┼Ťnie ze wzgl─Ödu na bezprecedensowe tempo post─Öpu technologicznego mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje si─Ö organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, w obr─Öbie kt├│rych uwidacznia si─Ö nieadekwatno┼Ť─ç istniej─ůcych uregulowa┼ä prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again