Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
D'Amico Vito
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Puorto Simone
(1)
Travaglini Armando
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Subject
AGROTURYSTYKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Hotelarstwo
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
ROLNICTWO
(1)
Turystyka
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. [100].
Przeci─Ötna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z regu┼éy opisuje przyk┼éady zaczerpni─Öte z r├│┼╝nych rynk├│w, co si┼é─ů rzeczy przeszkadza skoncentrowa─ç si─Ö na specyfice i odr─Öbnych cechach ka┼╝dego z nich. A w┼éa┼Ťnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, ka┼╝dy bowiem rynek sk┼éada si─Ö z nabywc├│w z ich w┼éasnymi, innymi ni┼╝ u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikaj─ůce z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, sta┼éy si─Ö podstawow─ů przyczyn─ů, dla kt├│rej zdecydowano si─Ö zaj─ů─ç jednym, okre┼Ťlonym rynkiem. Jest nim rynek us┼éug ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynk├│w, kt├│rego produkty ujawniaj─ů w istotnym stopniu internetow─ů natur─Ö. Celem pracy jest pokazanie, w jaki spos├│b tworzy si─Ö konkurencyjn─ů mark─Ö internetow─ů w oparciu o wiedz─Ö z zakresu marketingu internetowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7852 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7851 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta oferuje w┼éa┼Ťcicielom, mened┼╝erom i marketingowcom obiekt├│w hotelarskich - hoteli, pensjonat├│w bed and breakfast, dom├│w wypoczynkowych, obiekt├│w agroturystycznych - sprawne narz─Ödzia internetowego marketingu turystycznego i zarz─ůdzania dochodami, umo┼╝liwiaj─ůce wyr├│┼╝nianie si─Ö na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narz─Ödzia te s─ů przydatne tak┼╝e dla os├│b, kt├│re staraj─ů si─Ö uzupe┼éni─ç swe wykszta┼écenie w omawianej dziedzinie - dla student├│w, w┼éa┼Ťcicieli agencji internetowych maj─ůcych klient├│w w bran┼╝y turystyczno-hotelarskiej, konsultant├│w z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentuj─ůcy w szerokim uj─Öciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarz─ůdzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie si─Ö w wyszukiwarkach, zarz─ůdzanie sw─ů reputacj─ů w sieci, maksymalizacja zysku metod─ů revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17240 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej publikacji pokonferencyjnej przekazano wnioski wypracowane w ramach XV Jubileuszowego Sympozjum Agroturystycznego wraz ze szczeg├│┼éow─ů relacj─ů z przebiegu konferencji z nadziej─ů, ┼╝e b─Öd─ů one sukcesywnie wdra┼╝ane w ramach dalszej wsp├│┼épracy bran┼╝y agroturystycznej. W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa turystyczne buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů ora jakie nowe narz─Ödzia komunikacji rynkowej wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? W jaki spos├│b organizatorzy turystyki powinni budowa─ç pozytywne relacje z mediami? Jaki znaczenie maja informacja i promocja w popularyzowaniu turystyki wiejskiej? Jaki jest udzia┼é instytucji i organizacji w stymulowaniu rozwoju dzia┼éa┼ä na rzecz agroturystyki?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16295 XX.1.4
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again