Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Status
available
(19)
only on-site
(14)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(14)
Author
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Berna┼Ť Bogumi┼é
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Glinka Beata
(1)
Hofstede Geert (1928- )
(1)
Hofstede Gert Jan (1956- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Minkov Michael (1959- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(7)
MARKETING
(2)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(2)
ETNOPSYCHOLOGIA
(1)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(1)
KULTURA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
ODMIENNO┼Ü─ć KULTUROWA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
14 results Filter
Book
In basket
W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku mi─Ödzynarodowym. Przedstawiono poj─Öcie marketingu na rynku mi─Ödzynarodowym, tre┼Ť─ç bada┼ä marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Nast─Öpnie zaprezentowano spos├│b oceny i wyboru rynk├│w zagranicznych oraz stosowane na nich formy dzia┼éania. W dalszej kolejno┼Ťci om├│wiono poj─Öcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, pos┼éuguj─ůc si─Ö przy tym wieloma przyk┼éadami r├│┼╝nych firm, kt├│re funkcjonuj─ů na rynku mi─Ödzynarodowym. Zaprezentowano tak┼╝e rozwa┼╝ania odnosz─ůce si─Ö do organizacji kom├│rki marketingowej przedsi─Öbiorstwa, kt├│re prowadzi dzia┼éania na rynku mi─Ödzynarodowym i realizuje na nim r├│┼╝ne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia cz─Ö┼Ť─ç pracy prezentuje kilkana┼Ťcie przyk┼éad├│w firm dzia┼éaj─ůcych na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5563 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7017.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7016.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing na rynku mi─Ödzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Wsp├│┼éczesn─ů gospodark─Ö charakteryzuj─ů ci─ůgle nasilaj─ůce si─Ö procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestnicz─ů w nich ju┼╝ nie tylko wielkie przedsi─Öbiorstwa, ale tak┼╝e firmy ┼Ťredniej wielko┼Ťci. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku mi─Ödzynarodowym. Opisane w ksi─ů┼╝ce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zosta┼éy zilustrowane licznymi studiami przypadk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7780.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podtytu┼é, kt├│ry autorzy nadali niniejszemu podr─Öcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we wsp├│┼éczesnej gospodarce ┼Ťwiatowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Bior─ůc pod uwag─Ö zaawansowanie internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w Polsce, po┼éo┼╝ony zosta┼é nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegaj─ů ci─ůg┼éej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji mo┼╝na okre┼Ťli─ç nast─Öpuj─ůco: globalizacja, regionalizacja oraz ÔÇ×nowa gospodarkaÔÇŁ. Przedsi─Öbiorstwo funkcjonuj─ůce na rynku mi─Ödzynarodowym musi si─Ö z tymi tendencjami zmierzy─ç, a ┼Ťci┼Ťlej: wpisa─ç si─Ö w te tendencje, o ile d─ů┼╝y do sukcesu na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů. Biznes mi─Ödzynarodowy jest w niniejszym podr─Öczniku wyk┼éadany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez mened┼╝era stoj─ůcego wobec wyzwa┼ä, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami pa┼ästw, na skal─Ö mi─Ödzynarodow─ů czy globaln─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3033.XI.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4067.XI.4 [Czytelnia C], 4066.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing mi─Ödzynarodowy / El┼╝bieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce autorka omawia z┼éo┼╝on─ů problematyk─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle proces├│w internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw oraz przeprowadza wszechstronn─ů analiz─Ö ich otoczenia mi─Ödzynarodowego. G┼é├│wnym w─ůtkiem ksi─ů┼╝ki s─ů uwarunkowania mi─Ödzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczeg├│lnych rynkach, na poziomie zar├│wno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotycz─ůcych poszczeg├│lnych element├│w program├│w marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7743.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik obejmuje podstawowy wyk┼éad biznesu mi─Ödzynarodowego podporz─ůdkowany koncepcji przedsi─Öbiorstwa widzianego jako uczestnika mi─Ödzynarodowych strategii i mi─Ödzynarodowych operacji. Tre┼Ť─ç jego obejmuje wyk┼éady na temat: zarz─ůdzania, marketingu i finans├│w mi─Ödzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu mi─Ödzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podr─Öcznik uwzgl─Ödnia w szerszym zakresie, ni┼╝ to si─Ö zwykle dzieje, problematyk─Ö zarz─ůdzania finansowego. Wi─ů┼╝e kwestie decyzji finansowych z ca┼éokszta┼étem decyzji strategicznych w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwami. Jest to wyj┼Ťcie naprzeciw wsp├│┼éczesnym tendencjom w my┼Ťleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsi─Öbiorstwom polskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3547 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3548.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podr─Öcznik do przedmiotu Marketing mi─Ödzynarodowy wyk┼éadanego na uczelniach ekonomicznych i cz─Ö┼Ťci uniwersytet├│w. Autorzy przekrojowo analizuj─ů temat, opisuj─ůc istot─Ö marketingu mi─Ödzynarodowego, praktyk─Ö internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a tak┼╝e trendy zmian zachodz─ůce w zachowaniach konsument├│w. Ka┼╝dy rozdzia┼é zako┼äczony jest caseÔÇÖami i ─çwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autor├│w by┼éo napisanie podr─Öcznika, kt├│ry b─Ödzie ┼é─ůczy┼é teori─Ö z praktyk─ů w taki spos├│b, ┼╝eby osoby go czytaj─ůce by┼éy jak najlepiej przygotowane do pracy w dzia┼éach marketingu najwi─Ökszych zagranicznych koncern├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14503.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 405-410.
G┼é├│wnym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach post─Öpuj─ůcych proces├│w globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano si─Ö na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsi─Öbiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10554.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Problematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje uwarunkowania marketingu mi─Ödzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozwa┼╝a┼ä do marketingu we wsp├│┼éczesnym otoczeniu mi─Ödzynarodowym jest my┼Ťl─ů przewodni─ů wszystkich rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak r├│wnie┼╝ na analizie zachowa┼ä przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku mi─Ödzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespo┼éu autor├│w. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co mo┼╝e u┼éatwi─ç korzystanie z ksi─ů┼╝ki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Cultures and organizations : software of the mind : intercultural cooperation and its importance for survival, 2010.
Bibliogr. s. 485-500.
W ksi─ů┼╝ce autorzy przedstawili si┼é─Ö i zasi─Ög wp┼éywu kultury i r├│┼╝nic kulturowych na procesy organizacji i zarz─ůdzania. Autorzy wyja┼Ťnili, czym s─ů sama kultura i zjawiska kulturowe (np. warto┼Ťci, normy, symbole), czym jest kultura narodowa (na podstawie wynik├│w bada┼ä w kilkudziesi─Öciu krajach), jakie s─ů praktyczne nast─Öpstwa odmienno┼Ťci kulturowych oraz jak je pokonywa─ç, aby mo┼╝liwe by┼éo porozumienie mi─Ödzy narodami, firmami, osobami. W obecnym wydaniu autorzy analizuj─ů mechanizmy rz─ůdz─ůce wsp├│┼éczesnymi zjawiskami spo┼éecznymi, si─Ögaj─ůc do korzeni kultur.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12763.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przyjazny podr─Öcznik do nauczania podstaw marketingu w ┼Ťwietle wsp├│┼éczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich. Ukazuje interdyscyplinarno┼Ť─ç, zwi─ůzki z zarz─ůdzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na ┼Ťwiecie. Ca┼éokszta┼ét problematyki marketingu zosta┼é logicznie i sekwencyjnie uporz─ůdkowany. Przyswojenie tre┼Ťci u┼éatwiaj─ů: przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta prezentacja zagadnie┼ä og├│lnych i szczeg├│┼éowych, przyk┼éady oparte na do┼Ťwiadczeniach polskich przedsi─Öbiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ta ksi─ů┼╝ka to jeden z najobszerniejszych i najlepszych na rynku podr─Öcznik├│w, dotycz─ůcych mi─Ödzynarodowych transakcji ekonomicznych. Zakres tematyczny podr─Öcznika, po raz pierwszy w Polsce, kompleksowo ujmuje zagadnienia wchodz─ůce w sk┼éad kurs├│w z przedmiot├│w stosunki mi─Ödzynarodowe i handel zagraniczny na wy┼╝szych uczelniach i wydzia┼éach ekonomicznych. Autorzy, nawi─ůzuj─ůc do rozwi─ůza┼ä dominuj─ůcych w literaturze ┼Ťwiatowej, g┼é├│wny nacisk po┼éo┼╝yli na wyci─ůgni─Öcie wniosk├│w aplikacyjnych dla Polski. Z tego wzgl─Ödu, ksi─ů┼╝ka, opr├│cz tego, ┼╝e jest niezast─ůpionym podr─Öcznikiem dla student├│w, b─Ödzie te┼╝ wyczerpuj─ůc─ů pomoc─ů dla przedsi─Öbiorc├│w, pragn─ůcych poszerza─ç swoj─ů wiedz─Ö w celu rozwoju wsp├│┼épracy z zagranic─ů, a tak┼╝e dla wszystkich zainteresowanych pog┼é─Öbieniem wiedzy z zakresu handlu zagranicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2910.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik stanowi zaawansowany kurs na temat wsp├│┼éczesnych teorii organizacji i zarz─ůdzania. Zawiera informacje dotycz─ůce wybranych istotnych kierunk├│w i tendencji, kt├│re s─ů powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z kt├│rymi polski czytelnik do tej pory mia┼é ograniczony kontakt. G┼é├│wne obszary tematyczne podr─Öcznika stanowi─ů: wsp├│┼éczesny kontakt organizowania (organizacja w relacjach z otoczeniem), r├│┼╝norodno┼Ť─ç ┼Ťwiata organizacji, spo┼éeczne i techniczne elementy organizacji, wsp├│┼éczesne trendy w zarz─ůdzaniu, badania wsp├│┼éczesnych organizacji. Wszystkie zawarte w podr─Öczniku rozdzia┼éy maj─ů jednolity uk┼éad. Otwieraj─ů je opisy przypadk├│w, kt├│re stanowi─ů ilustracje przedstawionych teorii. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera tak┼╝e list─Ö definicji podstawowych poj─Ö─ç i ko┼äczy si─Ö pytaniami, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane w dyskusji na zaj─Öciach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12249 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12248.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13371.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again