Form of Work
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(6)
Czytelnie
(6)
Author
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
D'Amico Vito
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Puorto Simone
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Targański Bartosz
(1)
Travaglini Armando
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
TELEMARKETING
(1)
Turystyka
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
6 results Filter
Book
In basket
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 204 , [1] s. : il. ; 21 cm.
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych! Naciśnij zieloną słuchawkę! Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9064 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10651 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10650 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego; możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17240 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again