Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(6)
Author
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
D'Amico Vito
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Puorto Simone
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Targański Bartosz
(1)
Travaglini Armando
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
TELEMARKETING
(1)
Turystyka
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
6 results Filter
Book
In basket
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 204 , [1] s. : il. ; 21 cm.
Absolutny MUST HAVE firm z bran┼╝y reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozosta┼éych podmiot├│w ekosystemu reklamy mobilnej ÔÇö agencji kreatywnych, dom├│w mediowych, broker├│w, agregator├│w, platform komunikacyjnych! Naci┼Ťnij zielon─ů s┼éuchawk─Ö! Zapewne zauwa┼╝y┼ée┼Ť ju┼╝, ┼╝e na ┼Ťwiecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Post─Öp technologiczny, rozw├│j cywilizacyjny, narz─Ödzia marketingoweÔÇŽ wszystkie te sfery znajduj─ů si─Ö w ci─ůg┼éym ruchu, zale┼╝ne od siebie wzajemnie ÔÇö zupe┼énie tak, jak gdyby stanowi┼éy precyzyjny mechanizm k├│┼é z─Öbatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozw├│l, by te transformacje omin─Ö┼éy Ciebie i Twoj─ů firm─Ö. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu ┼éupanego!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9064 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10651 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10650 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nast─ůpi┼éy wa┼╝ne zmiany w otoczeniu przedsi─Öbiorstw. Coraz wi─Öksze znaczenie ma korzystanie z urz─ůdze┼ä mobilnych, takich jak telefony kom├│rkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wp┼éyw nowych technologii informacyjnych, szczeg├│lnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw, przede wszystkim na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych i kszta┼étowanie preferencji zakupowych klient├│w. Autor szczeg├│┼éowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i spo┼éeczno-kulturowe, kt├│re wp┼éywaj─ů na rozw├│j technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istot─Ö marketingu z wykorzystaniem urz─ůdze┼ä mobilnych i najwa┼╝niejsze narz─Ödzia marketingu mobilnego; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczeg├│lnych element├│w marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kszta┼étowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych bran┼╝ach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta oferuje w┼éa┼Ťcicielom, mened┼╝erom i marketingowcom obiekt├│w hotelarskich - hoteli, pensjonat├│w bed and breakfast, dom├│w wypoczynkowych, obiekt├│w agroturystycznych - sprawne narz─Ödzia internetowego marketingu turystycznego i zarz─ůdzania dochodami, umo┼╝liwiaj─ůce wyr├│┼╝nianie si─Ö na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narz─Ödzia te s─ů przydatne tak┼╝e dla os├│b, kt├│re staraj─ů si─Ö uzupe┼éni─ç swe wykszta┼écenie w omawianej dziedzinie - dla student├│w, w┼éa┼Ťcicieli agencji internetowych maj─ůcych klient├│w w bran┼╝y turystyczno-hotelarskiej, konsultant├│w z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentuj─ůcy w szerokim uj─Öciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarz─ůdzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie si─Ö w wyszukiwarkach, zarz─ůdzanie sw─ů reputacj─ů w sieci, maksymalizacja zysku metod─ů revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17240 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz akt├│w prawnych i orzecznictwa przy niekt├│rych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzy┼éa przed dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů nowe kana┼éy bezpo┼Ťredniego kontaktu z konsumentem, kt├│re umo┼╝liwiaj─ů precyzyne poznanie jego potrzeb i przesy┼éanie komunikat├│w reklamowych. Jednak┼╝e prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym mo┼╝e wywo┼éywa─ç r├│wnie┼╝ wiele nowych zagro┼╝e┼ä, zar├│wno dla konsument├│w, jak i konkurent├│w oraz interesu publicznego. Jednocze┼Ťnie ze wzgl─Ödu na bezprecedensowe tempo post─Öpu technologicznego mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje si─Ö organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, w obr─Öbie kt├│rych uwidacznia si─Ö nieadekwatno┼Ť─ç istniej─ůcych uregulowa┼ä prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again