Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(7)
Author
Fonfara Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Payne Adrian
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(4)
ERASMUS (program)
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
LEKI
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podr─Öcznik do przedmiotu Marketing mi─Ödzynarodowy wyk┼éadanego na uczelniach ekonomicznych i cz─Ö┼Ťci uniwersytet├│w. Autorzy przekrojowo analizuj─ů temat, opisuj─ůc istot─Ö marketingu mi─Ödzynarodowego, praktyk─Ö internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a tak┼╝e trendy zmian zachodz─ůce w zachowaniach konsument├│w. Ka┼╝dy rozdzia┼é zako┼äczony jest caseÔÇÖami i ─çwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autor├│w by┼éo napisanie podr─Öcznika, kt├│ry b─Ödzie ┼é─ůczy┼é teori─Ö z praktyk─ů w taki spos├│b, ┼╝eby osoby go czytaj─ůce by┼éy jak najlepiej przygotowane do pracy w dzia┼éach marketingu najwi─Ökszych zagranicznych koncern├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14503 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15445 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowa┼ä nabywc├│w instytucjonalnych sk┼éania do przyj─Öcia marketingu partnerskiego jako podstawy dzia┼éa┼ä rynkowych firmy. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto zatem pr├│b─Ö odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie dzia┼éa─ç na rynku przedsi─Öbiorstw?". Autor przybli┼╝y┼é w ksi─ů┼╝ce: sposoby dzia┼éania firmy na rynku przedsi─Öbiorstw, procesy zakupu na rynku przedsi─Öbiorstw, relacje mi─Ödzy firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsi─Öbiorstw (w tym z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i wielostronno┼Ť─ç powi─ůza┼ä firmy oraz zarz─ůdzanie portfelem nabywc├│w), wdra┼╝anie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13353 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14358 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezb─Ödne jest uzyskanie przed podj─Öciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produkt├│w informacji o stopniu ich akceptacji przez przysz┼éych nabywc├│w i u┼╝ytkownik├│w. Autorzy w ksi─ů┼╝ce dostarczaj─ů Czytelnikowi niezb─Ödnej wiedzy na temat potrzeb konsument├│w, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producent├│w, istoty i rodzaj├│w metod marketingowego testowania produkt├│w oraz przedstawiaj─ů, w jaki spos├│b wykorzysta─ç wyniki testowania produkt├│w w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2373 IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest przybli┼╝enie czytelnikowi wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä i ┼║r├│de┼é budowy warto┼Ťci klient├│w dla firm, rodzaju warto┼Ťci, kt├│re wsp├│┼écze┼Ťnie odgrywaj─ů lub powinny odgrywa─ç istotn─ů rol─Ö w budowie warto┼Ťci klient├│w oraz, na przyk┼éadzie konkretnych dzia┼éa┼ä, przybli┼╝enie - jak obecnie niekt├│re przedsi─Öbiorstwa buduj─ů warto┼Ť─ç swoich klient├│w. Struktur─Ö ksi─ů┼╝ki przyporz─ůdkowano trzem grupom problem├│w, jakie obecnie stoj─ů przed zarz─ůdzaj─ůcymi i realizuj─ůcymi koncepcj─Ö budowy warto┼Ťci klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy warto┼Ťci klienta, ┼║r├│d┼éom i procesowi tworzenia warto┼Ťci klienta (dob├│r odpowiednich warto┼Ťci), prezentacji przyk┼éad├│w praktycznego podej┼Ťcia do budowy warto┼Ťci klienta (na przyk┼éadzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-265.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano badanie empiryczne dotycz─ůce pomiaru zadowolenia i lojalno┼Ťci klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkre┼Ťli─ç nale┬ş┼╝y, i┼╝ ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz spos├│b analizy, interpretacji i prezentacji wynik├│w stanowi┼éy podstaw─Ö do sformu┼éowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalno┼Ťci lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode┬şlem mog─ů stanowi─ç wa┼╝ne ┼║r├│d┼éo informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarz─ůdzania okre┼Ťlon─ů mark─ů medykamentu, jak r├│wnie┼╝ dostar┬şcz─ů cennych informacji o charakterze wsp├│┼épracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze ┼Ťrodowiskiem medycznym. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem produktu leczniczego, pracownick├│w firm farmaceutycznych sprzeda┬şj─ůcych swoje produkty na rynku polskim, ┼Ťrodowisko medyczne, student├│w marketingu i zdrowia publicznego. Ze wzgl─Ödu na aktualn─ů tematyk─Ö jest god┬şna polecenia r├│wnie┼╝ wszystkim osobom, kt├│re zainteresowane s─ů odpowiedzi─ů na pytanie: dlaczego lekarz wypisa┼é recept─Ö na lek X skoro istnieje jego ta┼äszy odpowiednik?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11618 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo r├│┼╝norodne podej┼Ťcie do marketingu akademickiego w kontek┼Ťcie wsp├│┼épracy z w┼éadzami miast i region├│w polskich oraz zagranicznych. Przyj─Öta formu┼éa tego opracowania opiera si─Ö na indywidualnym podej┼Ťciu ka┼╝dego z Autor├│w do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytet├│w w rozwoju oraz w promocji miast i region├│w. Przyj─Öta perspektywa jest dla ka┼╝dego z Autor├│w bardzo silnie powi─ůzana z jego wcze┼Ťniejszymi do┼Ťwiadczeniami badawczymi, jak r├│wnie┼╝ z do┼Ťwiadczeniami marketingowymi zwi─ůzanymi z realizacj─ů pewnych projekt├│w przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytet├│w. Dotyczy to zar├│wno zespo┼éu hiszpa┼äskiego z Granady, jak r├│wnie┼╝ polskich do┼Ťwiadcze┼ä. G┼é├│wnym celem publikacji jest zar├│wno dokonanie bilansu dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä we wdra┼╝aniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak r├│wnie┼╝ spojrzenie na ten problem z perspektywy r├│┼╝nych podmiot├│w oraz r├│┼╝nych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12075 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again