Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
E-booki
(1)
Status
available
(21)
only on-site
(20)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(14)
Czytelnie
(20)
Author
Doligalski Tymoteusz
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dych├ę Jill
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mitr─Öga Maciej
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(6)
MARKETING
(4)
OBSŁUGA KLIENTA
(4)
USŁUGI
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TURYSTYKA
(1)
Turystyka
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PODR─śCZNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
21 results Filter
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitr─Öga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketer├│w w zakresie problematyki kszta┼étowania trwa┼éych relacji z klientem. Spo┼Ťr├│d jej mo┼╝liwych obszar├│w zastosowa┼ä praktycznych wypada wymieni─ç m.in. badania skuteczno┼Ťci program├│w stymuluj─ůcych lojalno┼Ť─ç klient├│w oraz planowanie dzia┼éa┼ä nakierowanych na maksymalizacj─Ö zysk├│w w ca┼éym cyklu zwi─ůzku z klientem. Przegl─ůd miernik├│w relacji stanowi─ůcy cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki mo┼╝e by─ç punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm us┼éugowych. Ksi─ů┼╝ka ta mo┼╝e stanowi─ç r├│wniez dobre uzupe┼énienie dla kurs├│w akademickich jak podstawy marketingu, marketing us┼éug czy public relations.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11523 [Magazyn 1], P.11522 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Internet w marketingu / red. Andrzej Bajdak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 234, [2] s. : il. ; 24 cm.
Internet sta┼é si─Ö symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstaw─Ö tworzenia wsp├│┼éczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet mo┼╝e by─ç wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a tak┼╝e wyj─ůtkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym w┼éa┼Ťnie jest ta ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-200. Indeks
Prezentowany podr─Öcznik akademicki jest po┼Ťwi─Öcony problematyce zwi─ůzanej z wykorzystaniem mechanizm├│w rynkowych i regu┼é marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekszta┼éce┼ä systemowych tego sektora w Polsce. Zalety ksi─ů┼╝ki to: ca┼éo┼Ťciowe uj─Öcie problem├│w zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami, ograniczeniami i konsekwencjami wprowadzania mechanizm├│w rynkowych w opiece zdrowotnej; uwzgl─Ödnienie specyfiki us┼éug w sektorze opieki zdrowotnej; omawianie aspekt├│w rynkowych w kontek┼Ťcie marketingu relacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10147 [Magazyn 1], P.10146 [Magazyn 1], P.7226 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10145.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8148.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formu┼éowania cel├│w marketingu-mix, dokonano m.in. przegl─ůdu przes┼éanek "my┼Ťlenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesuj─ůco opisano proces formu┼éowania strategii marketingowej takich organizacji. Poj─Öcie organizacji non-profit czy te┼╝ organizacji "niekomercyjnej" staje si─Ö tak┼╝e i u nas coraz bardziej popularne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4891.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie profesjonaln─ů praktyk─ů medyczn─ů / Kazimierz Rogozi┼äski. - Stan prawny na dzie┼ä 2 listopada 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 311, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 307-[312].
Niniejsza publikacja napisana zosta┼éa przede wszystkim z my┼Ťl─ů o lekarzach, piel─Ögniarkach, terapeutach, rehabilitantach, kt├│rzy chcieliby spojrze─ç na prowadzon─ů praktyk─Ö medyczn─ů z perspektywy us┼éug profesjonalnych . Przeprowadzona w ksi─ů┼╝ce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czym┼Ť wi─Öcej ni┼╝ fachowo┼Ť─ç i czym┼Ť innym ni┼╝ komponent promocyjny) powinna im u┼éatwi─ç wypracowanie trudnego kompromisu mi─Ödzy etyk─ů a biznesem, mi─Ödzy powo┼éaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercj─ů. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e r├│wnie┼╝ wzbudzi─ç zainteresowanie mened┼╝er├│w podstawowej opieki zdrowotnej, cho─çby dlatego, ┼╝e znajd─ů w niej rekonstrukcj─Ö konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do us┼éug medycznych. Wdra┼╝anie to, si─Ögaj─ůc podstaw, zwiera si─Ö jednocze┼Ťnie w model marketingowego zarz─ůdzania organizacj─ů us┼éugow─ů, model osadzony na pe┼énym czterofazowym cyklu obs┼éugi pacjenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10066 [Magazyn 1], P.10065 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11677.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437.XX.5 [Czytelnia B], 11436.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik-leksykon zawiera podstawow─ů wiedz─Ö o marketingu, przedstawion─ů w jasny i zrozumia┼éy dla ka┼╝dego czytelnika spos├│b. Autorzy znakomicie ┼é─ůcz─ů w nim prostot─Ö wyk┼éadu z profesjonaln─ů wiedz─ů. Ksi─ů┼╝ka zawiera syntetyczne om├│wienie takich zagadnie┼ä, jak: uwarunkowania dzia┼éa┼ä marketingowych, zachowania nabywc├│w, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera r├│wnie┼╝ s┼éowniczek poj─Ö─ç i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono has┼éa, kr├│tkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomit─ů podstaw─Ö do dalszej nauki, osobom niezwi─ůzanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu dzia┼éa┼ä marketingowych, mo┼╝e te┼╝ by─ç znakomitym repetytorium systematyzuj─ůcym wiedz─Ö przed egzaminami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4524.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.78.XX.5
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again