Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(8)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(8)
Author
Czerw Aleksandra
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pacian Anna
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
MARKETING
(3)
BRANDING (marketing)
(1)
FUNDRAISING
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 375-414. Indeks.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, kt├│ry bardziej ni┼╝ marketingiem jako funkcj─ů zarz─ůdzania i narz─Ödziem mened┼╝era jest zainteresowany spo┼éeczn─ů i ┼Ťrodowiskow─ů rol─ů marketingu. Traktuje on marketing jako proces spo┼éeczny, g┼é├│wny akcent zainteresowania k┼éad─ůc na oddzia┼éywanie marketingu na spo┼éecze┼ästwo oraz spo┼éecze┼ästwa na marketing. Ksi─ů┼╝ka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii my┼Ťli marketingowej po┼Ťwi─Öconym makromarketingowi. Jej g┼é├│wnym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako cz─Ö┼Ťci nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jak─ů spe┼énia on w jej rozwoju, a tak┼╝e szans, jakie w zwi─ůzku z rozwojem problematyki makromarketingowej staj─ů przed nauk─ů o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17566 [Magazyn 1], P.17565 [Magazyn 1], P.17564 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18687.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18686.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-234.
"Na polskim rynku wydawnictw naukowych b─Ödzie to pierwsza monografia ukazuj─ůca rynkowe podej┼Ťcie i rynkow─ů orientacj─Ö organizacji pozarz─ůdowych wraz z ca┼éokszta┼étem uwarunkowa┼ä, ale tak┼╝e z okre┼Ťleniem ┼Ťrodk├│w i technik oddzia┼éywania na partner├│w. (...) Wskazuje nie tylko na potrzeb─Ö ekonomizacji tych organizacji, ale i na konieczno┼Ť─ç stosowania marketingowego sposobu my┼Ťlenia i dzia┼éania w programach przygotowania oraz realizacji cel├│w statutowych".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11835.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13007.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowe podej┼Ťcie do problem├│w marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania narz─Ödzi marketingowych w pozycjonowaniu us┼éug zdrowotnych, jak r├│wnie┼╝, budz─ůcy ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupe┼énienie om├│wiono obszary zastosowania marketingu w kszta┼étowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotn─ů rol─Ö. G┼é├│wnymi adresatami ksi─ů┼╝ki s─ů osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem w ochronie zdrowia, szczeg├│lnie pracownicy zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, przedsi─Öbiorstw farmaceutycznych, ┼Ťrodowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do student├│w marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podr─Öcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarz─ůdzania, maj─ůcej w przysz┼éo┼Ťci wp┼éyw na pozycj─Ö i autorytet mened┼╝era, jak r├│wnie┼╝ przynosz─ůce zysk, umiej─Ötne zarz─ůdzanie w┼éasnym biznesem. Prezentowane w podr─Öczniku problemy i zagadnienia odwo┼éuj─ů si─Ö do przedmiot├│w: kszta┼écenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarz─ůdzania, nauka o organizacji, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarz─ůdzania, przedsi─Öbiorczo┼Ťci, etyka w zarz─ůdzaniu, psychologia w zarz─ůdzaniu, negocjacje. Zalet─ů podr─Öcznika jest innowacyjno┼Ť─ç analityczna zwi─ůzana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarz─ůdzania w nowym otoczeniu, jakim jest spo┼éecze┼ästwo informacyjne, i wynikaj─ůca st─ůd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarz─ůdzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielo┼Ť─ç przyk┼éad├│w praktycznych zamieszczonych w tek┼Ťcie, ma w zamysle autor├│w pobudzi─ç zainteresowania Czytelnik├│w dla dalszego pog┼é─Öbiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11403.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Zdrowie Publiczne jest dziedzin─ů interdyscyplinarn─ů skupiaj─ůc─ů zagadnienia zar├│wno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarz─ůdzania, jak i socjologii oraz psychologii. W podr─Öczniku om├│wiono zagadnienia z r├│┼╝nych obszar├│w zdrowia publicznego. Koncentruj─ů si─Ö one wok├│┼é: koncepcji zdrowia w medycynie, polityki zdrowotnej, wsp├│┼éczesnych zagro┼╝e┼ä zdrowia jednostki i rodziny, profilaktyki zdrowotnej w Polsce i w krajach europejskich, profilaktyki chor├│b spo┼éecznych i cywilizacyjnych, zagro┼╝e┼ä zdrowia psychicznego, opieki medycznej nad m┼éodzie┼╝─ů szkoln─ů, promocji zdrowia, system├│w informacyjnych w zdrowiu publicznym, uregulowa┼ä prawnych. Podr─Öcznik dostosowany jest do aktualnych program├│w kszta┼écenia student├│w kierunk├│w medycznych i nauk o zdrowiu. Rozdzia┼éy poprzedzone s─ů celami kszta┼écenia i zako┼äczone pytaniami, kt├│re mog─ů by─ç pomocne w utrwaleniu tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14041.XVIII.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14904.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again