Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Kotler Philip (1931- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Penc J├│zef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
MARKETING
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
9 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era i Bankowca)
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynk├│w i mo┼╝liwych sposobach wej┼Ťcia na nie, r├│┼╝ne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy tymi strategiami, r├│┼╝ne warianty organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketingowej na rynkach mi─Ödzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego ┼Ťwiadomie nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami tego przedmiotu ani z dok┼éadnym opisem bada┼ä marketingowych rynku mi─Ödzynarodowego czy form wej┼Ťcia na nie. Niniejsza publikacja mo┼╝e wi─Öc by─ç wykorzystana podczas zaj─Ö─ç ze studentami akademii ekonomicznych, wydzia┼é├│w zarz─ůdzania i ekonomii uniwersytet├│w przy omawianiu problem├│w zarz─ůdzania mi─Ödzynarodowego i marketingu mi─Ödzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3568 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Ksi─ů┼╝ka zawiera pog┼é─Öbion─ů refleksj─Ö nad wsp├│┼éczesnymi problemami skutecznego zarz─ůdzania zgodnie z rysuj─ůcymi si─Ö dzi┼Ť tendencjami. Lektura powinna inspirowa─ç i sprzyja─ç wytwarzaniu si─Ö i rozwijaniu u student├│w i lider├│w biznesu umiej─Ötno┼Ťci opanowania i stosowania zasad strategicznego my┼Ťlenia i dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1751 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12269 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd. 3. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, [2000]. - 317 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Mened┼╝era)
Jest to przyst─Öpny podr─Öcznik, kt├│rego celem jest u┼Ťwiadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsi─Öbiorstwa strategii zarz─ůdzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsi─Öbiorcach ┼Ťwiadomo┼Ťci strategicznej, b─Öd─ůcej koniecznym warunkiem w┼éa┼Ťciwego funkcjonowania ka┼╝dej firmy. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione m.in. takie zagadnienia, jak: zarz─ůdzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsi─Öbiorstwa, budowa strategii przedsi─Öbiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarz─ůdzanie marketingiem, najwa┼╝niejsze strategie marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2669 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 12844 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 1.
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie w┼éa┼Ťciwej strategii produktu firma mo┼╝e kszta┼étowa─ç swoj─ů tera┼║niejszo┼Ť─ç i kreowa─ç przysz┼éo┼Ť─ç. Dlatego autor ksi─ů┼╝ki skoncentrowa┼é swoje rozwa┼╝ania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany uk┼éad tematyczny ksi─ů┼╝ki u┼éatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdra┼╝ania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11241 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12327 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again