Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul 1948-
(1)
Brown Robert 1937-
(1)
Kotler Philip
(1)
Opresnik Marc Oliver
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Australia
(1)
Anglia
(1)
Język
angielski
(2)
Temat
Biznesplan
(1)
Finanse
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
marketing strategy
(2)
business enterprise
(1)
business planning
(1)
finance
(1)
marketing
(1)
marketplace
(1)
mobile marketing
(1)
social marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Based on tried and tested business methodology used at the leading business school, Cranfield School of Management, this 10th edition of The Business Plan Workbookguides you through all the necessary steps to constructing a winning business plan. This is a practical run-through of 26 key areas of development of strategic planning. It will allow you to think of these areas in isolation through the use of assignments that ensure you have stress-tested your business proposition. This guide covers how to - Come up with a winning business idea - Complete market and competitive research - Set up a winning marketing strategy - Forecast watertight financials and projections - Define realistic operations and staffing - Deliver an unforgettable pitch to potential backers and investors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21553.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej