Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
MARKETING
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Spraw, aby ludzie chcieli poleca─ç innym twoje produkty! Dowiedz si─Ö, dlaczego niekt├│re produkty maj─ů fan├│w na ca┼éym ┼Ťwiecie. Odkryj, dlaczego ka┼╝dy m├│wi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niekt├│re produkty odnosz─ů olbrzymi sukces bez wydatk├│w na promocj─Ö, a kosztowne kampanie reklamowe przechodz─ů niezauwa┼╝one. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce b─Ödziesz wiedzia┼é, jak wypromowa─ç swoje produkty bez nadwyr─Ö┼╝ania bud┼╝etu firmy! Poznaj nowy spos├│b prowadzenia interes├│w. Zdob─ůd┼║ zaufanie klient├│w. Dowiedz si─Ö, jak spowodowa─ç, aby Twoja firma si─Ö wyr├│┼╝nia┼éa, a ludzie chcieli poleca─ç j─ů swoim znajomym. Autorem ksi─ů┼╝ki jest Andy Sernovitz, kt├│ry przekaza┼é zasady marketingu szeptanego przedstawicielom najwi─Ökszych marek ┼Ťwiata, a tak┼╝e tysi─ůcom drobnych przedsi─Öbiorc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14296.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywisto┼Ťci norm─ů staje si─Ö stosowanie instrument├│w marketingowych prawie w ka┼╝dej dziedzinie. Podmioty musz─ů bra─ç pod uwag─Ö zmieniaj─ůce si─Ö otoczenie i stosowa─ç nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania. Konsument ma coraz wi─Öksze wymagania, oczekuje cz─Östo indywidualnego podej┼Ťcia. Z tego wzgl─Ödu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest te┼╝ spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: instrumenty marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again