Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
MARKETING
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
marketing szeptany
(6)
marketing
(4)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza marketingowa
(1)
badania marketingowe
(1)
e-administracja
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
e-zdrowie
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kampania społeczna
(1)
kanały marketingowe
(1)
komunikator
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
logistyka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing relacji
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
marketing wartości
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja nonprofit
(1)
planowanie marketingowe
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
strategia marketingowa
(1)
strona WWW
(1)
służba zdrowia
(1)
usługi
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14296.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13340.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej