Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(26)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(23)
available
(22)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(25)
Author
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Januszewska Małgorzata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Anders Justyna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Ku─ç-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Ku┼║nik Florian
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rysz-Kowalczyk Barbara (1952- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Ulfik Agnieszka
(1)
Zwoli┼äska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
TURYSTYKA
(5)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
MIASTA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Marketing terytorialny
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Polityka społeczn
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Turystyka
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 results Filter
Book
In basket
Bibliogr.
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarz─ůdzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano poj─Öcie konkurencyjno┼Ťci regionu oraz zaprezentowana zosta┼éa logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odr─Öbnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdra┼╝anie strategii rozwojowych poprzez zarz─ůdzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Ca┼éo┼Ť─ç pracy zamykaj─ů publikacje traktuj─ůce o funkcjonowaniu rynku nieruchomo┼Ťci i zarz─ůdzaniu nieruchomo┼Ťciami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6584.XIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podj─Öta zosta┼éa tematyka dotycz─ůca poj─Öcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, kt├│ry zak┼éada aktywne dzia┼éania jednostek samorz─ůdu terytorialnego i innych podmiot├│w w procesie tworzenia innowacji w przedsi─Öbiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů zar├│wno nauki o zarz─ůdzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14334.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest pr├│b─ů opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem element├│w formu┼éowania jej to┼╝samo┼Ťci. Autorka wyja┼Ťnia w niej prawid┼éowo┼Ťci dotycz─ůce wyboru wyr├│┼╝nik├│w to┼╝samo┼Ťci miejskiej wykorzystywanych przez samorz─ůdy w procesie zarz─ůdzania mark─ů terytorialn─ů, a tak┼╝e wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorz─ůd├│w miast. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna monografii skupia si─Ö na diagnozie poziomu wykorzystania element├│w brandingu w zarz─ůdzaniu ma┼éymi i ┼Ťrednimi miastami w Polsce. Obejmuje ona r├│wnie┼╝ identyfikacj─Ö sk┼éadowych to┼╝samo┼Ťci miejskich (ich aspekt├│w funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania po┼╝─ůdanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1022., oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedn─ů z nielicznych publikacji naukowych dotycz─ůcych problematyki kszta┼étowania wizerunku obszaru turystycznego, zar├│wno na krajowym jak i mi─Ödzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwo┼éuje si─Ö do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, kt├│rego adresatami s─ů nie tylko przedstawiciele ┼Ťrodowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny by─ç cenn─ů pomoc─ů w kszta┼étowaniu polityki promocji turystyki oraz oddzia┼éywania na wizerunek turystyczny przez pracownik├│w jednostek samorz─ůdu terytorialnego wszystkich szczebli, a tak┼╝e regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
G┼é├│wnym zadaniem jednostek samorz─ůdu terytorialnego jest zaspokajanie potrzeb spo┼éeczno┼Ťci lokalnych. W tym celu konieczne jest odpowiednie zarz─ůdzanie zadaniami w┼éasnymi samorz─ůdu. W tr├│jstopniowym podziale jednostek samorz─ůdu terytorialnego, najbli┼╝ej obywateli znajduje si─Ö najni┼╝szy szczebel tego podzia┼éu czyli gmina. To w┼éa┼Ťnie dzia┼éania gminy s─ů przez mieszka┼äc├│w i cz┼éonk├│w lokalnej wsp├│lnoty najbardziej odczuwalne. Opracowanie rozpatruje w┼éa┼Ťnie wybrane zagadnienia dotycz─ůce realizacji zada┼ä w┼éasnych realizowanych przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16944.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 235-241.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje, jak mo┼╝e by─ç zarz─ůdzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowa┼éa swoje cele rozwojowe i ┼╝e to zarz─ůdzanie musi opiera─ç si─Ö na wsp├│┼épracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywa─ç zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje r├│wnie┼╝ jak w┼éadza publiczna mo┼╝e odpowiedzie─ç na potrzeby r├│┼╝nych grup obywateli z korzy┼Ťci─ů dla nich, z korzy┼Ťci─ů dla bogacenia si─Ö ca┼éego terytorium i umacniania jego to┼╝samo┼Ťci w globalizuj─ůcym si─Ö ┼Ťwiecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13331.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14336.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.77.XIII.6
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest pr├│ba przybli┼╝enia problematyki roli wizerunku w kszta┼étowaniu orientacji rynkowej regionu. Sk┼éada si─Ö ona z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, r├│┼╝norodnym zagadnieniom narz─Ödzi i sposob├│w kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12758.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12757.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13866.XIII.6 [Czytelnia C], 13865.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Akademia Samorz─ůdowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki du┼╝ych miast polskich, kt├│re wpisuj─ů si─Ö w nowy model zarz─ůdzania publicznego ÔÇô wsp├│┼érz─ůdzenie. Analiza licznych przyk┼éad├│w wsp├│┼édzia┼éania mened┼╝er├│w publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyci─ůgania inwestor├│w, turyst├│w i potencjalnych student├│w oraz w tworzeniu dobrych warunk├│w do rozwoju lokalnych przedsi─Öbiorc├│w pozwoli┼éa na zobrazowanie sposob├│w realizacji zasad dobrego wsp├│┼érz─ůdzenia przez samorz─ůdy miejskie. Przyk┼éady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewn─ůtrzorganizacyjnych urz─Öd├│w wskazuj─ůcych na ich otwarto┼Ť─ç, efektywno┼Ť─ç, nastawienie partycypacyjne i koordynacj─Ö daj─ů bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w kt├│rej g┼é├│wn─ů rol─Ö odgrywa responsywna maksymalizacja warto┼Ťci dostarczanych mieszka┼äcom i u┼╝ytkownikom. Tematyka monografii ma du┼╝e znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badaj─ů tworzenie relacji mi─Ödzy marketingiem a wsp├│┼érz─ůdzeniem na szczeblu samorz─ůd├│w terytorialnych. Ujmuj─ů to w uj─Öciu modelowym, koncentruj─ůc si─Ö na skuteczno┼Ťci funkcjonowania tych relacji wobec d┼éugotrwa┼éych tendencji, jakie wyst─Öpuj─ů w procesie miastotw├│rczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16164.XIII.2
Book
In basket
Wsp├│┼écze┼Ťnie istotn─ů rol─Ö w rozwoju turystyki odgrywaj─ů w┼éadze samorz─ůdowe. Publikacja porusza zagadnienia dotycz─ůce: miejsca i roli samorz─ůdu terytorialnego w zarz─ůdzaniu rozwojem turystyki, zarz─ůdzania strategicznego w samorz─ůdzie terytorialnym, strategii zr├│wnowa┼╝onego rozwoju obszar├│w turystycznych, marketingu terytorialnego, kreatywno┼Ťci i innowacyjno┼Ťci kadr w bran┼╝y turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16326.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem g┼é├│wnym pracy jest identyfikacja kierunk├│w oddzia┼éywania marketingu terytorialnego na rozw├│j turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwi─ůza┼ä marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozw├│j zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12915.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja opiera si─Ö na analizie do┼Ťwiadcze┼ä konkretnych o┼Ťrodk├│w miejskich (studiach przypadk├│w). Sk┼éada si─Ö z dwudziestu tekst├│w naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentuj─ůce kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystyk─Ö zr├│┼╝nicowania spo┼éecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wy┼éania sie z wymiany my┼Ťli nad kondycj─ů dzisiejszych miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne wsp├│┼écze┼Ťnie w marketingu terytorialnym. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci, ukazuj─ůcych w pierwszej kolejno┼Ťci problematyk─Ö kszta┼étowania dzia┼éa┼ä marketingowych podmiot├│w publicznych, w drugiej za┼Ť identyfikuj─ůcej powiat i gmin─Ö na rynku. Poruszane w pierwszej cz─Ö┼Ťci publikacji zagadnienia odnosz─ů si─Ö do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarz─ůdzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei cz─Ö┼Ť─ç druga stanowi pr├│b─Ö konfrontacji praktycznych dzia┼éa┼ä realizowanych przez wybrane jednostki samorz─ůdowe z przes┼éankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16099 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16083 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13868.XIII.6 [Czytelnia C], 13867.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy o gospodarce regionalnej i lokalnej, uwzgl─Ödniaj─ůce tak┼╝e now─ů sytuacj─Ö polskich region├│w i jednostek lokalnych wynikaj─ůc─ů z cz┼éonkostwa Polski w Unii Europejskiej, przedstawia zagadnienia, kt├│re do tej pory dost─Öpne by┼éy jedynie w rozproszonych ┼║r├│d┼éach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7232 [Magazyn 1], P.6356 [Magazyn 1], P.6355 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7231.XIII.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7409.XIII.4 [Czytelnia C], 7408.XIII.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 267 s. : il. ; 24 cm.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8860 [Magazyn 1], P.8859 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10424.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, marketingow─ů strategi─Ö pozyskiwania kwalifikowanej si┼éy roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podej┼Ťcie do lokalizacji obiekt├│w handlowych, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania przedsi─Öwzi─Ö─ç sportowych w strategiach rozwoju miast i region├│w, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i region├│w, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych. Publikacja propaguje podej┼Ťcie marketingowe w praktyce funkcjonowania samorz─ůd├│w terytorialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again