Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnie
(2)
Author
Jeziński Marek
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 333-361.
Ksi─ů┼╝ka stanowi zbi├│r artyku┼é├│w maj─ůcych na celu przedstawienie zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy fenomenem nowych medi├│w a spo┼éecze┼ästwem oraz r├│┼╝norodnych aspekt├│w ich u┼╝ycia w grze politycznej i komunikacji mi─Ödzyludzkiej. Kwestie polityki oraz zwi─ůzk├│w nowych medi├│w z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzgl─Ödniaj─ůc wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych medi├│w we wsp├│┼éczesnym otoczeniu spo┼éecznym oraz politycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12199 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again