Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(21)
Status
available
(22)
only on-site
(20)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(14)
Czytelnie
(20)
Author
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Knecht Damian
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mruk Henryk
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
MARKETING
(8)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
AGROBIZNES
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODR─śCZNIKI
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
21 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezb─Ödne jest uzyskanie przed podj─Öciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produkt├│w informacji o stopniu ich akceptacji przez przysz┼éych nabywc├│w i u┼╝ytkownik├│w. Autorzy w ksi─ů┼╝ce dostarczaj─ů Czytelnikowi niezb─Ödnej wiedzy na temat potrzeb konsument├│w, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producent├│w, istoty i rodzaj├│w metod marketingowego testowania produkt├│w oraz przedstawiaj─ů, w jaki spos├│b wykorzysta─ç wyniki testowania produkt├│w w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami marketingu. Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. W rozdziale pierwszym om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdzia┼é drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku mi─Ödzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano r├│┼╝ne wariany organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketignowej na rynkach mi─Ödzynarodowych. Rozdzia┼é pi─ůty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to nowoczesny podr─Öcznik b─Öd─ůcy efektem bada┼ä i zainteresowa┼ä naukowych autor├│w. Przedstawiono w nim zagadnienia zwi─ůzane z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw handlowych zar├│wno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce, znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsi─Öbiorstwach handlowych, istot─Ö i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozwa┼╝ania na temat wp┼éywu internetu na przysz┼éo┼Ť─ç handlu, roli system├│w informacyjnych oraz trend├│w w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Agroturystyka w agrobiznesie / Damian Knecht. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2009. - 184 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 173-178. Indeks.
Podr─Öcznik zawiera ca┼éokszta┼ét podstawowej wiedzy o agroturystyce. W ksi─ů┼╝ce uwzgl─Ödniono aktualny dorobek rodzimych publikacji traktuj─ůcych o turystyce wiejskiej i realiach dzia┼éalno┼Ťci w agrobiznesie, agroturystyce i marketingu w tej sferze dzia┼éalno┼Ťci. Publikacja zawiera r├│wnie┼╝ powi─ůzania wielokierunkowej dzia┼éalno┼Ťci gospodarstwa ze wszystkimi elementami rynkowymi jego otoczenia, jako g┼é├│wnymi determinantami skutecznego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem agroturystycznym. Publikacja jest kierowana do student├│w, doktorant├│w, pracownik├│w naukowych. B─Ödzie te┼╝ pomocn─ů lektur─ů dla praktyk├│w - w┼éa┼Ťcicieli gospodarstw agroturystycznych oraz przedstawicieli samorz─ůdu terytorialnego odpowiedzialnego za strategie rozwoju regionalnego na terenach wiejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8752 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8751.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8750.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10225.XX.1.4 [Czytelnia B], 10224.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nast─ůpi┼éy wa┼╝ne zmiany w otoczeniu przedsi─Öbiorstw. Coraz wi─Öksze znaczenie ma korzystanie z urz─ůdze┼ä mobilnych, takich jak telefony kom├│rkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wp┼éyw nowych technologii informacyjnych, szczeg├│lnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw, przede wszystkim na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych i kszta┼étowanie preferencji zakupowych klient├│w. Autor szczeg├│┼éowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i spo┼éeczno-kulturowe, kt├│re wp┼éywaj─ů na rozw├│j technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istot─Ö marketingu z wykorzystaniem urz─ůdze┼ä mobilnych i najwa┼╝niejsze narz─Ödzia marketingu mobilnego; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczeg├│lnych element├│w marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kszta┼étowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych bran┼╝ach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem g┼é├│wnym pracy jest identyfikacja kierunk├│w oddzia┼éywania marketingu terytorialnego na rozw├│j turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwi─ůza┼ä marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozw├│j zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12915.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, marketingow─ů strategi─Ö pozyskiwania kwalifikowanej si┼éy roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podej┼Ťcie do lokalizacji obiekt├│w handlowych, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania przedsi─Öwzi─Ö─ç sportowych w strategiach rozwoju miast i region├│w, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i region├│w, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych. Publikacja propaguje podej┼Ťcie marketingowe w praktyce funkcjonowania samorz─ůd├│w terytorialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowe podej┼Ťcie do problem├│w marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania narz─Ödzi marketingowych w pozycjonowaniu us┼éug zdrowotnych, jak r├│wnie┼╝, budz─ůcy ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupe┼énienie om├│wiono obszary zastosowania marketingu w kszta┼étowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotn─ů rol─Ö. G┼é├│wnymi adresatami ksi─ů┼╝ki s─ů osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem w ochronie zdrowia, szczeg├│lnie pracownicy zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, przedsi─Öbiorstw farmaceutycznych, ┼Ťrodowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do student├│w marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ta jest uzupe┼énieniem podr─Öcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych dzia┼éa┼ä", przygotowanego przez ten sam zesp├│┼é autorski. Zawiera mi─Ödzy innymi przyk┼éady z rynku, praktyczne wskaz├│wki oraz zestawienia, om├│wienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a tak┼╝e zagadnienia wykraczaj─ůce poza tre┼Ť─ç wspomnianego podr─Öcznika, takie jak wsp├│┼épraca przedsi─Öbiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje u┼éatwiaj─ůce pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11520.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11519.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesno┼Ťci : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W ksi─ů┼╝ce starano si─Ö opracowa─ç i zaprezentowa─ç syntetyczne uj─Öcie wsp├│┼éczesnej kondycji marketingu oraz jego dzia┼éa┼ä podejmowanych w sferze teorii i empirii, a staraj─ůcych si─Ö stawi─ç czo┼éa ponowoczesnym wyzwaniom. W zwi─ůzku z tym przedstawiono wp┼éyw wybranych trend├│w ponowoczesno┼Ťci na marketing i pokazano, jak zmieniaj─ů one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewn─Ötrznych napi─Ö─ç, antynomii w zakresie marketingu prowadz─ů te zjawiska. Nast─Öpnie wskazano na wa┼╝ne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnie┼ä, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narz─Ödzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprz─Ö┼╝enie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano tak┼╝e podstawy modelu pomiaru efektywno┼Ťci marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie istoty i kierunk├│w rozwoju wsp├│┼éczesnego marketingu z uwzgl─Ödnieniem specyfiki poszczeg├│lnych rynk├│w i zwi─ůzanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W cz─Ö┼Ťci empirycznej ksi─ů┼╝ki przedstawiono liczne przyk┼éady strategii instument├│w marketingowych, z po┼éo┼╝eniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Ca┼éo┼Ť─ç opracowania zosta┼éa wzbogacona materia┼éem graficznym, ilustruj─ůcym sposoby prowadzenia r├│┼╝norodnych akcji marketingowych". (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285.IX.16 [Czytelnia C], 12284.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Zwa┼╝aj─ůc na fakt, ┼╝e podstaw─ů marketingowego dzia┼éania przedsi─Öbiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel us┼éugowy, stanowi─ůcy fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwag─Ö zwr├│cono na elementy norm post─Öpowania i etyki touroperator├│w. W szczeg├│lno┼Ťci praca niniejsza obejmuje: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki; charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucj─Ö oraz ludzi; zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych; dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kultur─Ö obs┼éugi i normy etyczne pracownik├│w biur podr├│┼╝y; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again