Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(2)
FIRMA (nazwa)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MARKETING
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again