Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(21)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(20)
available
(17)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(20)
Author
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bur┼╝acka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dzik Renata
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kie┼╝el Ewa
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mac Amber
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowicka Julia
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pispers Ralf
(1)
Puorto Simone
(1)
Reformat Beata
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala J├│zef
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wojciechowski Pawe┼é Rajmund (1976- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
W├│jcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świeboda Halina
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(20)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Subject
Turystyka
(3)
INTERNET
(2)
Innowacje
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
Decyzje
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
Eskapizm
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
Internet
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KSI─śGARSTWO
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Neuromarketing
(1)
PRAWO do PRYWATNOŚCI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Postawy
(1)
Rynek
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(1)
Samotno┼Ť─ç
(1)
Satysfakcja konsument├│w
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
To┼╝samo┼Ť─ç osobista
(1)
WEB 2.0
(1)
Wojsko
(1)
Zachowanie
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu si─Ö zmieni┼éy. Do┼Ťwiadczeni specjali┼Ťci od promocji wiedz─ů, ┼╝e bezpo┼Ťredni kontakt z klientami w sieci to dzi┼Ť obowi─ůzek. Ka┼╝da taka relacja mo┼╝e - z po┼╝ytkiem dla firmy - przerodzi─ç si─Ö w przyja┼║┼ä. Znajomi na wag─Ö z┼éota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. To przewodnik pe┼éen podpowiedzi, trick├│w oraz inspiruj─ůcych studi├│w przypadku. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak: o nawi─ůza─ç kontakt z potencjalnymi klientami i w┼é─ůczy─ç si─Ö do ich rozm├│w, o zmieni─ç stron─Ö internetow─ů firmy w mocn─ů podstaw─Ö kampanii w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, o promowa─ç mark─Ö i/lub produkty oraz radzi─ç sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o ┼Ťledzi─ç rozw├│j kampanii w sieci, monitorowa─ç rozmowy na temat firmy i mierzy─ç jej sukces. Dzi┼Ť, gdy wirusowe klipy przyci─ůgaj─ů miliony widz├│w, a wpisy gwiazd Twittera ┼Ťledz─ů tysi─ůce znajomych, marketing w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych powinien sta─ç si─Ö jednym z podstawowych narz─Ödzi wykorzystywanych przez specjalist├│w od promocji. Autorzy ksi─ů┼╝ki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadz─ů ci─Ö przez ┼Ťwiat Web 2.0, gdzie autentyczno┼Ť─ç i relacje licz─ů si─Ö bardziej ni┼╝ bud┼╝et na dzia┼éania promocyjne. Sukces jest kilka klikni─Ö─ç st─ůd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 88.)
Bibliogr., netogr. s. 141-152.
W ostatnich kilku latach zagadnienie prywatno┼Ťci w Sieci pojawia si─Ö ze wzrastaj─ůc─ů cz─Östotliwo┼Ťci─ů. Wszystkie strony w dyskusji, niezale┼╝nie od zajmowanego stanowiska, zgadzaj─ů si─Ö, ┼╝e zbieranie i przetwarzanie danych o u┼╝ytkownikach Internetu jest coraz powszechniejsze, ┼éatwiejsze, ta┼äsze i stwarza coraz wi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci dla podmiot├│w zarz─ůdzaj─ůcych tymi danymi. Zjawisko to jest pog┼é─Öbiane przez zachowanie u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy dobrowolnie zamieszczaj─ů informacje prywatne w Internecie, cz─Östo nie zdaj─ůc sobie sprawy ze wszystkich mo┼╝liwych konsekwencji. W rezultacie zainteresowane osoby mog─ů cz─Östo odnale┼║─ç z pomoc─ů wyszukiwarki internetowej takie informacje jak imi─Ö i nazwisko, fotografie, uko┼äczone szko┼éy, adres zamieszkania czy numer telefonu kom├│rkowego. Osoby, kt├│re bardzo aktywnie korzystaj─ů z r├│┼╝nych narz─Ödzi w Internecie pozostawiaj─ů po sobie ┼Ťlady pozwalaj─ůce wr─Öcz na odtworzenie ich aktywno┼Ťci na przestrzeni wielu miesi─Öcy, zainteresowa┼ä, pogl─ůd├│w ÔÇô praktycznie kompletnego profilu psychologicznego. Wielu internaut├│w nie zdaje sobie sprawy z zachodz─ůcych proces├│w, a nawet je┼Ťli tak jest ÔÇô to nie potrafi tego procesu kontrolowa─ç. Rezygnacja z cz─Ö┼Ťci w┼éasnej prywatno┼Ťci jest w wielu przypadkach korzystna ÔÇô ludzie korzystaj─ů z medi├│w spo┼éecznych po to, ┼╝eby si─Ö socjalizowa─ç i wzbogaca─ç komunikacj─Ö ze swoimi znajomymi; dane prywatne s─ů wykorzystywane przez firmy internetowe, aby oferowa─ç doskonalsze i lepiej spersonalizowane produkty. Dwaj giganci bran┼╝y internetowej, firmy Google i Facebook, zbudowa┼éy ca┼é─ů swoj─ů pot─Ög─Ö na danych zdobytych od u┼╝ytkownik├│w. Praktyki tych firm zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem danymi prywatnymi by┼éy wielokrotnie krytykowane w mediach, przez organizacje broni─ůce praw konsumenckich i obywatelskich, a tak┼╝e samych u┼╝ytkownik├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15363.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
W ksi─ů┼╝ce tak┼╝e ISBN orygina┼éu.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketer├│w w ┼Ťwiat klienta przesuwa si─Ö od obserwacji jego zachowa┼ä i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca my┼Ťli i dzia┼éa w taki, a nie inny spos├│b. Narz─Ödziem umo┼╝liwiaj─ůcym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalaj─ůca sprawdzi─ç, co dzieje si─Ö w g┼éowach konsument├│w, gdy podejmuj─ů decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosuj─ůc wiedz─Ö o funkcjonowaniu ludzkiego m├│zgu oraz dane z r├│┼╝nych dyscyplin nauki, m.in. bada┼ä marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w spos├│b praktyczny i na powszechnie znanych przyk┼éadach ukazuje przysz┼éo┼Ťciowy trend marketingu, w kt├│rym wykorzystuje si─Ö m├│zg do kierunkowania decyzji zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.87.IX.16.4
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono wszelkie aspekty PR, pocz─ůwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materia┼é├│w informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a sko┼äczywszy na realizacji r├│┼╝nych kampanii PR. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo doskona┼éych przyk┼éad├│w i cennych wskaz├│wek pochodz─ůcych od ludzi, kt├│rzy na co dzie┼ä maj─ů styczno┼Ťc z bran┼╝─ů PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnie─ç w mediach z dobrym skutkiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12901.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powsta┼éa jako efekt moich zainteresowa┼ä i bada┼ä ÔÇô przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat ÔÇô dotycz─ůcych problem├│w elektronicznej administracji samorz─ůdowej oraz partycypacji obywateli w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym. Pomimo coraz cz─Östszego stosowania przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego i administracj─Ö publiczn─ů dobrych praktyk zarz─ůdzania, dostrzegam, ┼╝e rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszka┼äca, turysty, przedsi─Öbiorcy, w zwi─ůzku z nowymi formami komunikowania si─Ö z nimi. Jeszcze rzadziej pr├│buje si─Ö pozna─ç jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, ┼╝e dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, co skutkuje obni┼╝eniem efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä wspomnianych instytucji, a daje si─Ö to zaobserwowa─ç ju┼╝ w samym Internecie: ┼║le/wadliwie funkcjonuj─ůce strony internetowe urz─Öd├│w utrudniaj─ů b─ůd┼║ wr─Öcz blokuj─ů mieszka┼äcom uczestnictwo w lokalnym ┼╝yciu spo┼éecznym a klientom uniemo┼╝liwiaj─ů korzystanie z elektronicznych us┼éug. Prze┼éamywanie przez samorz─ůdy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwarto┼Ťci na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to g┼é├│wny temat mojej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17149.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest pr├│b─ů przyjrzenia si─Ö dotychczasowej edukacji z udzia┼éem medi├│w oraz otwarcia si─Ö na nowe mo┼╝liwo┼Ťci, obszary i formy edukacji medialnej z udzia┼éem medi├│w lokalnych i globalnych, z wyj┼Ťciem poza edukacj─Ö formaln─ů. Ma zach─Öca─ç do przemy┼Ťle┼ä i inspiracji w zakresie prowadzenia edukacji medialnej i korzystania z jej dobrodziejstw, poszukuj─ůc innych, czasem niekonwencjonalnych sposob├│w nabywania kompetencji medialnych. (fragment Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14316.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 359-364. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka obna┼╝a pewne spo┼éeczne z┼éudzenie. Wiar─Ö w co┼Ť, za czym nie nad─ů┼╝amy i co zdaje si─Ö nas przerasta─ç. To rodzaj zbudowanej przez nas samych makiety, kt├│ra pomaga nie dostrzega─ç problem├│w. Pozorny ┼Ťwiat, w kt├│ry chcemy wierzy─ç i dla kt├│rego chcemy znale┼║─ç uzasadnienie ÔÇô niczym bogowie. Czym s─ů ┼Ťwiaty zast─Öpcze? W jaki spos├│b sta┼éy si─Ö zbiorowym mechanizmem ucieczki? Co nas do owej ucieczki zmusza? Coraz cz─Östsze uzale┼╝nienia od medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, reality show, w┼éasnego wizerunku i popularno┼Ťci czy rzeczywisto┼Ťci wirtualnej oraz zjawiska takie jak kult m┼éodo┼Ťci, samotno┼Ť─ç w sieci, zoboj─Ötnienie biznesu, radykalizacja polityki czy fundamentalizm to tematy zast─Öpcze naszych czas├│w. Kultura popularna przez obietnice bez pokrycia przyczynia si─Ö do osamotnienia. Ostatecznie jednak to sami siebie opuszczamy. Autor opisuje zjawisko wsp├│lnej samotno┼Ťci, kt├│ra staje si─Ö w grupie spo┼éecznej z┼éowrogim, uzale┼╝niaj─ůcym ┼Ťwiatem zast─Öpczym. B┼é─Ödnym ko┼éem pozor├│w, kt├│re maj─ů przynie┼Ť─ç chwilowe ukojenie, zast─Öpuj─ůc realne problemy. Utrwalona w kulturze wsp├│lna samotno┼Ť─ç staje si─Ö gro┼║na i nieprzewidywalna, odbiera poczucie sensu ┼╝ycia, jednocze┼Ťnie nadaj─ůc ┼╝yciu sens pozorny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18608.VI.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18607.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Ksi─ů┼╝ka porusza tematyk─Ö wykorzystania nowych medi├│w w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane s─ů w niej najnowsze strategie marketingowe, kt├│re powsta┼éy ze wzgl─Ödu na powszechny dost─Öp do Internetu, rozw├│j technologii oraz nowych medi├│w jak np. marketing spo┼éeczno┼Ťciowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narz─Ödzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci zastosowania nowych medi├│w w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mog─ů determinowa─ç dzia┼éania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zosta┼éy r├│wnie┼╝ wyniki bada┼ä ilo┼Ťciowych i jako┼Ťciowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na rynku polskim, ale tak┼╝e na rynkach zagranicznych ÔÇô z podzia┼éem na rynki B2B i B2C. Wskazuj─ů one jakie rozwi─ůzania stosuj─ů przedsi─Öbiorstwa w komunikacji z partnerami pochodz─ůcymi z r├│┼╝nych rynk├│w, a tak┼╝e od czego mo┼╝e zale┼╝e─ç charakter prowadzonej komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power.)
Dlaczego ta ksi─ů┼╝ka tak bardzo wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku? Poniewa┼╝ proponuje wyj─ůtkowo skuteczn─ů strategi─Ö marketingow─ů - opart─ů na idei przyja┼║ni. Jak to dzia┼éa? Zbierz grup─Ö prawdziwych przyjaci├│┼é Twojej marki i piel─Ögnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. My┼Ťl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjacio┼éach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowa┼éby ich przyjaciel. Mo┼╝esz nigdy nie spotka─ç si─Ö twarz─ů w twarz z niekt├│rymi z nich, lecz oni mimo to b─Öd─ů oczekiwali, ┼╝e post─ůpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyja┼║ni. Pami─Ötaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. S┼éuchaj, co do Ciebie m├│wi─ů, i nigdy ich nie ok┼éamuj. Ju┼╝ wkr├│tce z zaskoczeniem odkryjesz, ┼╝e ten niewielki wysi┼éek zaskarbi┼é Ci grono oddanych odbiorc├│w i wiernych klient├│w. Nie wierzysz? Inni ju┼╝ to zrobili!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawow─ů przes┼éank─ů prezentowanej monografii jest przedstawienie g┼é├│wnych etap├│w oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii bada┼ä marketingowych, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem ostatniego dziesi─Öciolecia, kiedy to pojawi┼éa si─Ö era wielkich zbior├│w danych, a nast─Öpnie era produkt├│w i us┼éug, bazuj─ůcych na tych danych. Autorzy ka┼╝dego z rozdzia┼é├│w koncentruj─ů si─Ö na przedstawieniu najnowszych, czy to ┼║r├│de┼é informacji czy te┼╝ metod i techniki pozyskiwania danych, jak r├│wnie┼╝ nowych obszar├│w badawczych. W ka┼╝dym z nich omawiane s─ů nie tylko nowe mo┼╝liwo┼Ťci badawcze na licznych przyk┼éadach, ale r├│wnie┼╝ spos├│b interpretacji uzyskanych wynik├│w i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta oferuje w┼éa┼Ťcicielom, mened┼╝erom i marketingowcom obiekt├│w hotelarskich - hoteli, pensjonat├│w bed and breakfast, dom├│w wypoczynkowych, obiekt├│w agroturystycznych - sprawne narz─Ödzia internetowego marketingu turystycznego i zarz─ůdzania dochodami, umo┼╝liwiaj─ůce wyr├│┼╝nianie si─Ö na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narz─Ödzia te s─ů przydatne tak┼╝e dla os├│b, kt├│re staraj─ů si─Ö uzupe┼éni─ç swe wykszta┼écenie w omawianej dziedzinie - dla student├│w, w┼éa┼Ťcicieli agencji internetowych maj─ůcych klient├│w w bran┼╝y turystyczno-hotelarskiej, konsultant├│w z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentuj─ůcy w szerokim uj─Öciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarz─ůdzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie si─Ö w wyszukiwarkach, zarz─ůdzanie sw─ů reputacj─ů w sieci, maksymalizacja zysku metod─ů revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17240.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wp┼éywu proces├│w globalizacyjnych na zachowania konsument├│w. Jest wynikiem wsp├│┼épracy naukowc├│w i praktyk├│w z wiod─ůcych polskich o┼Ťrodk├│w naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, a tak┼╝e Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowa┼ä autor├│w jest konsument, jego decyzje i dzia┼éanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dost─Öpu do internetu, kryzys├│w, a tak┼╝e ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne. G┼é─Öbokiej analizie poddane zosta┼éy najnowsze tendencje w zachowaniach konsument├│w pod wp┼éywem zmieniaj─ůcego si─Ö otoczenia oraz zachodz─ůcych w nich proces├│w. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano zmiany, jakie zachodz─ů w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te s─ů spowodowane zar├│wno u┼╝ytkowaniem medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, us┼éug mobilnych, zmian─ů w stylu ┼╝ycia, jak i dzia┼éaniami przedsi─Öbiorstw. Wskazano wsp├│┼éczesne problemy oraz przedstawiono specyfik─Ö segment├│w konsument├│w charakteryzuj─ůcych rynki rozwini─Öte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17287.XVIII.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 177-193. Indeks.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniaj─ů spos├│b funkcjonowania rynk├│w, w szczeg├│lno┼Ťci rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest ┼Ťledzenie zmian i ich opis w literaturze. Sta┼éo si─Ö to g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů przygotowania niniejszej ksi─ů┼╝ki przez pracownik├│w Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wynik├│w przeprowadzonych bada┼ä. Wskazano rol─Ö TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17184.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17183.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [323]-351.
We wsp├│┼éczesnej, niezwykle z┼éo┼╝onej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie ka┼╝dej firmy staje si─Ö odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomen├│w spo┼éecznych staje si─Ö to, ┼╝e rozproszone i lu┼║no po┼é─ůczone ze sob─ů jednostki (konsumenci) potrafi─ů si─Ö samoorganizowa─ç, tworzy─ç wirtualne spo┼éeczno┼Ťci i dobrowolnie ze sob─ů wsp├│┼épracowa─ç. Jak dok┼éadnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywo┼éane rozwojem i ekspansj─ů technologii sieciowych przekszta┼écaj─ů biznes? Czy wymuszaj─ů zmian─Ö dotychczasowych praktyk i stwarzaj─ů warunki dla nowej jako┼Ťci spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu? Ksi─ů┼╝ka odpowiada na te pytania, a tak┼╝e na pytania zwi─ůzane ze skutkami zmian technologicznych, spo┼éecznych i kulturowych wywo┼éanych rozwojem nowych technologii (zw┼éaszcza Web 2.0) dla proces├│w zarz─ůdzania organizacjami, w szczeg├│lno┼Ťci dla koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Bibliografia, netografia na stronach 111-121.
Niniejsza monografia, zatytu┼éowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do student├│w uczelni ekonomicznych kszta┼éc─ůcych si─Ö na kierunkach gospodarka turystyczna, zarz─ůdzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mog─ů by─ç ponadto teoretycy, jak i praktycy - mened┼╝erowie zajmuj─ůcy si─Ö na co dzie┼ä szeroko poj─Öt─ů turystyk─ů. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnie┼ä innowacyjno┼Ťci, w warstwie praktycznej za┼Ť sformu┼éowanie wniosk├│w dotycz─ůcych badanej sfery, a tak┼╝e wskazanie nowych kierunk├│w rozwoju innowacji w odniesieniu do bran┼╝y turystycznej. Przed wsp├│┼éczesnymi firmami turystycznymi pojawiaj─ů si─Ö bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zosta┼éo oparte na bogatych ┼║r├│d┼éach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych bada┼ä oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego struktur─Ö tworzy dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, kt├│rych autorami s─ů pracownicy naukowi z du┼╝ym do┼Ťwiadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najm┼éodszego pokolenia naukowc├│w - doktorantka dopiero rozpoczynaj─ůca sw─ů karier─Ö naukowo-dydaktyczn─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17798 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19144.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19143.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analiz─Ö wybranych zagadnie┼ä komunikacyjnych przejawiaj─ůcych si─Ö w szerokorozumianym obszarze bezpiecze┼ästwa. Odnosz─ůc si─Ö do wsp├│┼épracy mi─Ödzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istot─Ö wsp├│┼épracy dow├│dcy z podw┼éadnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy zwi─ůzane z ustrukturyzowan─ů i przemy┼Ťlan─ů strategi─ů porozumiewania si─Ö podmiot├│w. Tworz─ůc karty monografii bazowano na przemy┼Ťleniach i do┼Ťwiadczeniu autor├│w poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, opieraj─ůc si─Ö na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych docieka┼ä badawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä autorki jest spos├│b wykorzystania ┼Ťrodowiska Internetu, w tym szczeg├│lnie Web 2.0, w dzia┼éalno┼Ťci polskich instytucji ksi─ů┼╝ki. G┼é├│wnym celem przeprowadzonych bada┼ä by┼éo okre┼Ťlenie zakresu i form zastosowania medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji ksi─ů┼╝ki w Polsce, z naciskiem na pokazanie r├│┼╝nic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14823.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, kt├│rej wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dzia┼éania organizacji i aktywno┼Ťci jej reprezentant├│w oraz klient├│w, to jedno z kluczowych zjawisk opisuj─ůcych wsp├│┼éczesn─ů rzeczywisto┼Ť─ç gospodarcz─ů. Pozwala osi─ůgn─ů─ç zwi─Ökszon─ů wydajno┼Ť─ç i sprawno┼Ť─ç dzia┼éania organizacji, ale r├│wnie┼╝ wymusza silne skupienie si─Ö na kliencie oraz u┼éatwia powstawanie nowych ┼║r├│de┼é zysku. Ogromn─ů rol─Ö w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, kt├│ry tak┼╝e ÔÇô za spraw─ů internetu i rozwi─ůza┼ä cyfrowych ÔÇô ulega g┼é─Öbokim przeobra┼╝eniom. Ksi─ů┼╝ka ma na celu zidentyfikowanie ca┼éokszta┼étu zmian jakie wywo┼éuje technologia cyfrowa na koncepcj─Ö, instrumenty i dzia┼éania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata si─Ö z licznymi przyk┼éadami z praktyki gospodarczej. Opisane zosta┼éy tak┼╝e badania na wybitnych, ┼Ťwiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz mened┼╝erach i specjalistach marketingu z polskich przedsi─Öbiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do g┼é─Öbszej dyskusji oraz pog┼é─Öbionej analizy nad rol─ů marketingu i wsp├│┼éczesnego mened┼╝era marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(BWB Biblioteka Wiedzy o Bezpieczeństwie)
(Monografie / Akademia Obrony Narodowej)
Materiały z II konf. Bezpieczeństwo 2011, 17-18 listopada 2011 r., Warszawa.
Bibliogr. przy ref.
Jednym z najbardziej dyskutowanych ostatnio obszar├│w tematycznych jest tzw. Global Commons (GC), kt├│re w wolnym t┼éumaczeniu oznaczaj─ů dobra, lub obszary, wsp├│lne. Celem niniejszego wyk┼éadu jest przybli┼╝enie tej kwestii, przedstawienie jej najwa┼╝niejszych poj─Ö─ç oraz wyja┼Ťnienie, dlaczego temat ten jest wa┼╝ny i dlaczego w najbli┼╝szych latach mo┼╝e by─ç tematem wiod─ůcym w obszarze transformacji NATO. Warto przyjrze─ç si─Ö temu tematowi bli┼╝ej, by mo┼╝na by┼éo zacz─ů─ç zastanawia─ç si─Ö nad tym, jak wp┼éyw b─Ödzie on mia┼é na kierunek zmian w samym NATO i co mo┼╝e to oznacza─ç dla Polski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14161.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again