Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Penc Józef (1939- )
(3)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mojs Ewa
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Postuła Marta
(1)
Sadovnikova Lûdmila
(1)
Silin Anatolij Nikolaevič (1946- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(36)
sandawe
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(23)
MENEDŻEROWIE
(11)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Zarządzanie
(3)
HANDEL
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Asertywność
(1)
DECYZJE
(1)
Decyzje
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
Motywacja pracy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPORT
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SZPITALE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręczniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(36)
zarządzanie
(19)
przywództwo
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
organizacja
(8)
motywowanie pracowników
(7)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie strategiczne
(5)
kontrola
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
kompetencje kierownicze
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
motywacja
(3)
negocjacje
(3)
planowanie
(3)
stres
(3)
wypalenie zawodowe
(3)
zarządzanie jakością
(3)
biznes
(2)
coaching
(2)
dokształcanie
(2)
kadra kierownicza
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje
(2)
konflikt
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
mobbing
(2)
ocena pracowników
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość
(2)
strategia
(2)
szkolenie
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zespołem
(2)
zatrudnienie
(2)
zmiana organizacyjna
(2)
CRM
(1)
Straż Pożarna
(1)
TQM
(1)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
awans zawodowy
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dyskryminacja
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zdrowie
(1)
efektywność
(1)
executive coaching
(1)
finanse
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gmina
(1)
handel
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał obrotowy
(1)
karta płatnicza
(1)
kobiety
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komplementarność usług
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
mentoring
(1)
modele biznesowe
(1)
molestowanie seksualne
(1)
monitoring
(1)
mężczyzni
(1)
odpowiedzialność cywilna
(1)
odpowiedzialność zawodowa
(1)
opis stanowiska pracy
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacja ucząca się
(1)
osobowość
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outplacement
(1)
pacjenci
(1)
patologia pracy
(1)
personel medyczny
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie strategiczne
(1)
postawa asertywna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18697.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie jest intelektualną stroną pracy każdego menedżera, polega na dokonywaniu wyborów, które przesądzają o odniesieniu przez firmę sukcesu. Książka zawiera refleksję nad procesami podejmowania decyzji w zarządzaniu, analizę barier utrudniających racjonalne decydowanie i omówienie specyfiki narzędzi wspomagających procesy decyzyjne. Jej lektura powinna ułatwić menedżerom profesjonalne zarządzanie dzięki dochodzeniu do rozsądnych decyzji, czyli świadomemu wyborowi kierunku działania z dostępnych alternatyw w celu osiągnięcia pożądanego rezultatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10309.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor radzi, jak dostosować styl zarządzania do nowego tempa i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, tak, aby zapewnić właściwe wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Szczegółowo omawia takie kwestie, jak: warunki przetrwania i rozwoju organizacji w burzliwym otoczeniu; metody przekształcania przedsiębiorstwa w organizację uczącą się; zarządzanie zmianami i innowacjami; proces pozyskiwania i kształcenia pracowników oraz kierowania ich karierą; sposoby wpływania na efektywność pracy podwładnych; możliwość kształtowania w firmie orientacji na klienta; sposoby uwzględniania ochrony środowiska naturalnego w strategii firmy; specyfikę zarządzania w warunkach integracji gospodarczej. Książka zawiera nie tylko przegląd modeli teoretycznych, ale również liczne odwołania do konkretnych przykładów z praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7020 [Magazyn 2], P.5565 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7019.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6358.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypt / Politechnika Opolska, ISSN 1427-9932 ; nr 299.)
Bibliogr. s. 139-154. Indeks.
W prezentowanym opracowaniu uogólniono współczesną teorię i praktykę w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy podjęli się dogłębnego usystematyzowania zarówno podstawowych pojęć, jak również terminów charakterystycznych dla tej nauki. Przedstawione zostały informacje na temat postaci, które wniosły największy wkład w rozwój tej dziedziny. Słownik przeznaczony jest dla studentów, wykładowców, pracowników naukowych, menadżerów oraz wszystkich osób zainteresowanych aktualnymi zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16334.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12890.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O przywództwie / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 225 s. : il. ; 21 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 217-218.
Tyt. oryg.: On leadership, 2011.
Indeks.
Harvard Business Review przedstawia "O przywództwie" - 10 przełomowych tekstów poświęconych temu, jak skutecznie zarządzać sobą i przewodzić innym. Ta książka to praktyczny przewodnik po najbardziej efektywnych narzędziach każdego przywódcy. W środku Czytelnik znajdzie: 10 tekstów autorytetów zarządzania, wykładowców Harvard Business School oraz Graduate School of Busienss na Uniwersytecie Stanforda, 216 stron dogłębnych analiz najbardziej efektownych stylów przywódczych, odpowiedzi na pytania istotne dla każdego menedżera i nie tylko (m.in. W jaki sposób budować autoryter? Co zrobić by zmienić styl zarządzania na bardziej efektywny?), studia przypadku pokazujące, w jaki sposób, krok po kroku, zdobyć i utrzymać władzę w organizacji oraz jak dzięki temu wygrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13374.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce błędnie przypisany ISBN wersji drukowanej.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 333-337.
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej wymaga odpowiedniego finasowania. Aby tak się stało, menedżerowie odpowiedzialni za finanse w przedsiębiorstwach powinni podejmować właściwe decyzje finansowe, operacyjne i inwestycyjne. Celem tej publikacji jest przybliżenie studentom oraz obecnym i przyszłym kadrom menedżerskim problematyki zarządzania finansami przedsiębiorstw zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym. Zawarte w niej instrumentarium analityczne jest powszechnie wykorzystywane w praktyce gospodarczej, dzięki czemu niniejsza publikacja ma wyraźnie aplikacyjny charakter i omawia szczegółowo następujące zagadnienia: pojęcie i istota finansów przedsiębiorstw; źródła pozyskiwania kapitałów; zarządzanie kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18721.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18720.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 160)
Bibliogr. s. 283-295.
Monografia o charakterze interdyscyplinarnym ukazuje w nowym świetle aspekt relacji międzyludzkich w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, będący pochodną wykształcenia kadr menedżerskich w Polsce w zderzeniu z uwarunkowaniami makrospołecznymi. W ten sposób autor nawiązuje do międzynarodowych badań społecznych w nurcie neolewicowym, krytycznym wobec neoliberalizmu gospodarczego i politycznego. Interesujące jest, że taką kategorię jak äklasowośćö można zastosować w zupełnie nowym kontekście społeczno-gospodarczym i politycznym. (z recenzji prof.zw.dr.hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11807.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12989.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15469.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Książka stanowi syntezę wiedzy ostatnich kilkudziesięciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowań, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywności pracy kierownika oraz do usprawnienia działań zespołów zarządzających organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie dociekań najwybitniejszych teoretyków i praktyków o uznanym autorytecie światowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwiązania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest więc realizowana według paradygmatu - jak jest, jak być powinno i co zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11924.III.6 [Wypożyczalnia B], P.8819.III.6 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2777.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 255, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr. s. 243-249. Indeksy.
Autorka przedstawia zastosowanie wybranych koncepcji zarządzania w praktyce i poszukuje w teorii zarządzania wskazówek dla menedżerów, które będą pomocne w ich codziennej pracy. Podkreślając interdyscyplinarność zarządzania, prezentuje najważniejsze teorie w powiązaniu z innymi dziedzinami nauki, np. psychologią, pedagogiką i andragogiką. Nowatorskie ujęcie tematu, oryginalny dobór przykładów oraz żywy język to niewątpliwe atuty publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11354.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5274.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6548.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-244.
Książka ma pokazać rzeczywistą sytuację w szpitalach, prezentując funkcjonowanie pracowników medycznych na stanowiskach kierowniczych i ich zapotrzebowanie na wiedzę menedżerską oraz zaproponować nowy kształt kompetencji menedżerskich kierowników medycznych. W strukturze książki mozna wyróznić trzy części. Pierwsze dwa rozdziały zawieraja przegląd literatury przedmiotu i stanowią częśc teoretyczną. Po nich następuje część empiryczna obejmująca pięć kolejnych rozdziałów, w których autor analizuje zapotrzebowanie personelu medycznego na wiedzę menedżerską. Ostatni rozdział stanowi podsumowanie rozważań teoretyczno-empirycznych oraz zawiera propozycje innowacyjne w metodach szkoleniowych personelu medycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13162.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14280.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej