Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(9)
available
(8)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(9)
Author
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Komańda Marcin
(1)
Mullin Roddy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szumilak Jan
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MERCHANDISING
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
APTEKARSTWO
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Obsługa klienta
(1)
REKLAMA
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
G┼é├│wnym celem pracy jest zdefiniowanie poj─Öcia "merchandising", przy za┼éo┼╝eniu, ┼╝e zasadne jest rozr├│┼╝nienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent po┼éo┼╝ono na merchandisingu handlowym, wychodz─ůc z za┼éo┼╝enia, ┼╝e jest to zagadnienie bogatsze tre┼Ťciowo, st─ůd szczeg├│lnie zosta┼é rozwini─Öty fragment dotycz─ůcy technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zosta┼éo rozszerzone o rozdzia┼é sz├│sty zawieraj─ůcy praktyczne wskaz├│wki dotycz─ůce ekspozycji wybranych grup produkt├│w zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych g┼é├│wnie na sprzeda┼╝ towar├│w tej kategorii. Praca zosta┼éa przygotowana jako podr─Öcznik dla student├│w, ale mo┼╝e by─ç przydatna dla wszystkich, kt├│rzy profesjonalnie zajmuj─ů si─Ö handlem, poniewa┼╝ w du┼╝ym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego dzia┼éania".
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9789 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9787.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11302.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podr─Öcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikaj─ůcych zar├│wno z post─Öpu technologicznego, jak i uwarunkowa┼ä otoczenia gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie w spos├│b uporz─ůdkowany istoty i cech handlu jako dzia┼éalno┼Ťci maj─ůcej bardzo du┼╝e znaczenie dla spo┼éecze┼ästwa zar├│wno w kontek┼Ťcie zaspokajania popytu na towary, jak i funkcjonowania innych dzia┼é├│w gospodarki. Dzia┼éalno┼Ť─ç handlu realizowana jest poprzez przedsi─Öbiorstwa handlowe, kt├│re wyr├│┼╝nia spo┼Ťr├│d innych przedsi─Öbiorstw przedmiot dzia┼éania. Wynika to z definicji handlu rozumianego jako zawodowe po┼Ťredniczenie w wymianie towarowej, czyli dokonywanie transakcji zakupu towar├│w w celu dalszej ich odsprzeda┼╝y. Zakres przedmiotowy "Kompendium wiedzy o handlu" obejmuje najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z ekonomik─ů i zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem handlowym oraz kierunki przemian strukturalnych w handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6766.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7589.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale r├│wnie┼╝ wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarz─ůdzania, finans├│w, marketingu i technik sprzeda┼╝y. W┼éa┼Ťciciel i kierownik powinien umiej─Ötnie zarz─ůdza─ç aptek─ů prowadz─ůc tak─ů polityk─Ö, kt├│ra gwarantowa─ç b─Ödzie rozw├│j i dobr─ů pozycj─Ö na rynku. Ksi─ů┼╝ka kierowana jest do praktyk├│w - w┼éa┼Ťcicieli, kierownik├│w i pracownik├│w aptek oraz do os├│b przygotowuj─ůcych si─Ö do pracy w bran┼╝y:: student├│w farmacji i innych uczelni kszta┼éc─ůcych specjalist├│w z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromn─ů polskoj─Özyczn─ů literatur─Ö z zakresu omawianej problematyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11690.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wsp├│┼éczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zar├│wno dla firm, organizacji, jak i marek, kt├│re chc─ů przetrwa─ç i rozwija─ç si─Ö w warunkach ogromnej konkurencji w wi─Ökszo┼Ťci bran┼╝, coraz szybszym post─Öpem technologicznym, wi─Ökszym nasyceniem informacji docieraj─ůcych ka┼╝dego dnia do konsument├│w. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencja┼éu zawartego w potrzebach konsument├│w, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania dzia┼éa┼ä i zasad marketingowych do motywowania pracownik├│w, skutecznego budowania d┼éugofalowych relacji z klientami oraz organizowania dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18011.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwyk┼éy przewodnik po zasadach i praktykach obowi─ůzuj─ůcych w marketingu terenowym. Autorzy opisuj─ů szczeg├│┼éowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzeda┼╝ bezpo┼Ťredni─ů, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzi─Öki ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, kiedy i w jaki spos├│b warto si─Öga─ç po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzy─ç ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotycz─ůcych skutecznego stosowania narz─Ödzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu dzia┼éa┼ä promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zr├│┼╝nicowanego krajobrazu problem├│w badawczych oraz interdyscyplinarno┼Ťci w najnowszych badanich nauk o zarz─ůdzaniu. Opracowanie z powodu r├│┼╝norodno┼Ťci tematycznej podzielono na trzy cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce centralnej w zarz─ůdzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga cz─Ö┼Ť─ç skupia si─Ö na wybranych aspektach zarz─ůdzania w jednostkach sfery bud┼╝etowej. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç podnosi wyzwania wsp├│┼éczesnego mened┼╝era. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarz─ůdzaniu, wskazuj─ůc na dalsze, po┼╝─ůdane tendencje rozwojowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11706.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12896.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again