Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(9)
available
(7)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(9)
Author
Bere┼║nicki Franciszek (1937- )
(3)
Kupisiewicz Czes┼éaw (1924- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Florczak Jacek
(1)
Martyn├│w Roman
(1)
Michalak Renata
(1)
Molicka Maria
(1)
Olczak-Baran Katarzyna
(1)
Strzyżewski Stanisław (1922-2013)
(1)
Świrko-Pilipczuk Janina
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
NAUCZANIE
(5)
J─śZYK ANGIELSKI
(1)
J─śZYKI
(1)
J─śZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
NAUCZANIE POCZ─äTKOWE
(1)
Nauczanie
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podr─Öcznik
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
10 results Filter
Book
CD
In basket
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 6)
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8481.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik dotyczy procesu kszta┼écenia i wychowania m┼éodzie┼╝y do uczestnictwa w kulturze fizycznej. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. W pierwszej om├│wiono cele kszta┼écenia wychowania fizycznego, zasady, style kierownaia i role zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego oraz model kszta┼écenia i wychowania fizycznego. W cz─Ö┼Ťci drugiej om├│wiono najistotniejsze elementy kszta┼écenia i wchowania oraz ich metodyk─Ö: diagnoz─Ö, programowanie, realizacj─Ö i ocen─Ö wynik├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15823.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego)
Bibliogr. s. 399-407.
Niniejsza praca jest po┼Ťwi─Öcona prze┼éo┼╝eniu zdobyczy lingwistyki na potrzeby glottodydaktyki. Wprowadzenie wiedzy o j─Özyku do nauki j─Özyka obcego ma na celu optymalizacj─Ö procesu jego nauczania / uczenia si─Ö. Samo wykorzystanie j─Özykoznawstwa w glottodydaktyce ma charakter po┼Ťredni i bezp┼Ťredni, co odzwierciedla podzia┼é pracy. Jej jedna cz─Ö┼Ť─ç k┼éadzie nacisk na j─Özykoznawcze w┼éasno┼Ťci procesu nauki j─Özyka obcego, kt├│re w opisach ukierunkowanych na aspekty dydaktyczne mog─ů by─ç uwypuklane w spos├│b niewystarczaj─ůcy. Druga cz─Ö┼Ť─ç pokazuje, jak wykorzysta─ç wybrane narz─Ödzia j─Özykoznawcze, przekszta┼écaj─ůc je w konkretne techniki nauczania w ramach tzw. kognitywno-j─Özykoznawczej metody nauki j─Özyka obcego (MCL). Jej zastosowanie ilustruj─ů przyk┼éady nauczania j─Özyka francuskiego na poziomie zaawansowanym, ukierunkowane na kszta┼écenie tych aspekt├│w, kt├│re mog─ů sprawia─ç Polakowi najwi─Öcej k┼éopot├│w. Ca┼éa praca podkre┼Ťla nie tylko wa┼╝n─ů rol─Ö wiedzy o j─Özyku w nauce j─Özyka obcego, ale tak┼╝e podaje konkretne sposoby jej wykorzystania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11404 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12617.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 121)
Bibliogr. s. 165-169.
Ksi─ů┼╝ka porusza bardzo istotny i aktualny dla edukacji problem aktywizowania uczni├│w w procesie kszta┼écenia. Jest tak┼╝e pr├│b─ů weryfikacji fundamentalnych za┼éo┼╝e┼ä reformy szkolnictwa. G┼é├│wny nacisk zosta┼é po┼éo┼╝ony na ukazanie wp┼éywu w┼éasnej aktywno┼Ťci ucznia na rozw├│j jego umiej─Ötno┼Ťci poznawczych, dzi─Öki kt├│rym zdobywa on wiadomo┼Ťci o najbli┼╝szym otoczeniu, a wi─Öc o obiektach, zjawiskach, procesach, a tak┼╝e relacjach zachodz─ůcych mi─Ödzy nimi oraz rozumie i wyja┼Ťnia ich przyczyny i skutki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12014 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13157.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wyd. 13. zm. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. - 356 s. ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na s. tyt.: Podr─Öcznik cz─Ö┼Ťciowo programowany. Poprz. wyd. pt.: Podstawy dydaktyki og├│lnej.
Bibliogr. s. 331-337, 346-356 i przy rozdz. Indeksy.
"Podr─Öcznik autorstwa jednego z klasyk├│w wsp├│lczesnej pedagogiki jest ca┼éo┼Ťciowym wyk┼éadem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodow├│d i przemiany dydaktyki, kre┼Ťli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczeg├│lne sk┼éadniki systemu dydaktycznego, zwracaj─ůc uwag─Ö na wzajemne powi─ůzania tych sk┼éadnik├│w i ich wewn─Ötrzne zr├│┼╝nicowanie. Wyk┼éadowi zagadnie┼ä typowych dla dydaktyki towarzysz─ů pr├│by okre┼Ťlenia problem├│w wsp├│┼éczesnej teorii i praktyki kszta┼écenia oraz swoistego bilansu dokona┼ä i spraw wymagaj─ůcych rozwa┼╝enia i lepszych ni┼╝ dot─ůd rozwi─ůza┼ä. Na podkre┼Ťlenie zas┼éuguje tak┼╝e struktura podr─Öcznika, w kt├│rym uzupe┼éniaj─ů si─Ö warstwa podstawowego wyk┼éadu, bloki tre┼Ťci rozszerzaj─ůcych ten wyk┼éad, bloki problemowe i uog├│lniaj─ůce, a tak┼╝e sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podr─Öcznik niew─ůtpliwie u┼éatwia studiowanie, pozwala pozna─ç i, co wa┼╝niejsze, zrozumie─ç podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12224.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13340.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wydanie 13. zmienione - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - 356 stron ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 331-337, 346-356 i przy rozdziałach. Indeksy.
"Podr─Öcznik autorstwa jednego z klasyk├│w wsp├│lczesnej pedagogiki jest ca┼éo┼Ťciowym wyk┼éadem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodow├│d i przemiany dydaktyki, kre┼Ťli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczeg├│lne sk┼éadniki systemu dydaktycznego, zwracaj─ůc uwag─Ö na wzajemne powi─ůzania tych sk┼éadnik├│w i ich wewn─Ötrzne zr├│┼╝nicowanie. Wyk┼éadowi zagadnie┼ä typowych dla dydaktyki towarzysz─ů pr├│by okre┼Ťlenia problem├│w wsp├│┼éczesnej teorii i praktyki kszta┼écenia oraz swoistego bilansu dokona┼ä i spraw wymagaj─ůcych rozwa┼╝enia i lepszych ni┼╝ dot─ůd rozwi─ůza┼ä. Na podkre┼Ťlenie zas┼éuguje tak┼╝e struktura podr─Öcznika, w kt├│rym uzupe┼éniaj─ů si─Ö warstwa podstawowego wyk┼éadu, bloki tre┼Ťci rozszerzaj─ůcych ten wyk┼éad, bloki problemowe i uog├│lniaj─ůce, a tak┼╝e sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podr─Öcznik niew─ůtpliwie u┼éatwia studiowanie, pozwala pozna─ç i, co wa┼╝niejsze, zrozumie─ç podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.46.V.4
Book
In basket
Bibliogr. s. 487-493.
Jest to podr─Öcznik, kt├│ry ujmuje podstawowe i najwa┼╝niejsze umiej─Ötno┼Ťci dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole og├│lnokszta┼éc─ůcej. Bardzo liczne przypisy umo┼╝liwiaj─ů Czytelnikowi samodzieln─ů weryfikacj─Ö przedstawionych pogl─ůd├│w i twierdze┼ä, a pragn─ůcym pog┼é─Öbi─ç problematyk─Ö - si─Ögn─ů─ç do odpowiedniej literatury. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 14 rozdzia┼é├│w podporz─ůdkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, tre┼Ťci, procesy, zasady, metody, formy i ┼Ťrodki). W ka┼╝dym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, om├│wiono zagadnienia, poszerzaj─ůc wiedz─Ö i praktyki kszta┼écenia og├│lnego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12994 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5248.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6461.V.4 [Czytelnia B], 6460.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Podstawy dydaktyki / Franciszek Bere┼║nicki. - Wyd. 3. - Krak├│w : " Impuls", 2011. - 466 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 459-466.
Jest to podr─Öcznik, kt├│ry ujmuje podstawowe i najwa┼╝niejsze umiej─Ötno┼Ťci dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole og├│lnokszta┼éc─ůcej. Bardzo liczne przypisy umo┼╝liwiaj─ů Czytelnikowi samodzieln─ů weryfikacj─Ö przedstawionych pogl─ůd├│w i twierdze┼ä, a pragn─ůcym pog┼é─Öbi─ç problematyk─Ö - si─Ögn─ů─ç do odpowiedniej literatury. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 14 rozdzia┼é├│w podporz─ůdkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, tre┼Ťci, procesy, zasady, metody, formy i ┼Ťrodki). W ka┼╝dym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, om├│wiono zagadnienia, poszerzaj─ůc wiedz─Ö i praktyki kszta┼écenia og├│lnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13122.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13121.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14208.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 104-106 oraz przy tematach.
Publikacja przygotowana do programu ─çwicze┼ä z przedmiotu "Dydaktyka og├│lna". Materia┼é zawiera 12 temat├│w, z kt├│rych ka┼╝dy zosta┼é podzielony na mniejsze podtematy, co umo┼╝liwia podzia┼é grupy ─çwiczeniowej na zespo┼éy. Zaproponowany uk┼éad tre┼Ťci obliguje grup─Ö do pacy i wsp├│┼épracy. Ka┼╝dy z podtemat├│w zawiera pytania kontrolne, umo┼╝liwiaj─ůce wsp├│lne podsumowanie zaj─Ö─ç, a tak┼╝e zagadnienia do samodzielnego opracowania. Zak┼éadanym efektem ─çwicze┼ä jest umiej─Ötno┼Ť─ç dyskusji i ┼é─ůczenia tre┼Ťci ─çwicze┼ä przez student├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13807 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13806.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13805.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14769.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 277-289.
W ksi─ů┼╝ce autor okre┼Ťla warto┼Ťci i definiuje cele edukacji w szkolnictwie og├│lnokszta┼éc─ůcym. Istotn─ů spraw─ů jest respektowanie zasady podmiotowo┼Ťci ucznia i jego wielostronnej aktywno┼Ťci w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej wa┼╝nym zagadnieniem jest samodzielne uczenie si─Ö, kt├│rego podstaw─ů jest znajomo┼Ť─ç metod uczenia si─Ö. W zwi─ůzku z tym jawi si─Ö potrzeba opracowania teorii kszta┼écenia dotycz─ůcej prawid┼éowo┼Ťci rz─ůdz─ůcych procesem nauczania i uczenia si─Ö w szkolnictwie og├│lnokszta┼éc─ůcym. Ksi─ů┼╝ka ujmuje r├│wnie┼╝ podstawowe umiej─Ötno┼Ťci dydaktyczne pracy nauczyciela.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11181.V.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again