Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Dörnyei Zoltán
(1)
Fowler H.W. (1858-1933)
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1950 - 1959
(1)
Kraj wydania
Anglia
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
modern English
(2)
English dictionary
(1)
dictionary
(1)
motivation
(1)
psychology
(1)
study and teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Dictionary of Modern English Usage / H.W. Fowler. - Ed. 4. - New York : Oxford University Press, 1950. - VIII, 742 s. ; 19 cm.
No book had more influence on twentieth-century writers of English than Henry Fowler's Dictionary of Modern English Usage. It rapidly became the standard work of reference for the correct use of English in terms of choice of words, grammar, and style. Much loved for his firm opinions, passion, and dry humor, Fowler has stood the test of time and is still considered by many to be the best arbiter of good practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8909 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library.)
Includes bibliographical references and index.
Provides tools to enable teachers to improve their own motivation, and thereby that of their students. A new approach to motivation, focusing on the concept of 'vision'. Drawing on visualisation research in sports, psychology and education, the authors describe powerful ways by which imagining future scenarios can promote motivation to learn a language. The book offers a rich selection of motivational strategies to help students 'see' themselves as competent language users, to experience the value of knowing a foreign language and, ultimately, to invest effort into learning it. It also explores how to re-ignite language teacher enthusiasm and how to guard it when it is under threat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17704.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej