Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Weiner Agnieszka
(2)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Gruchała Paweł (1979- )
(1)
Kalbarczyk Anna (1958- )
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Lulek Barbara
(1)
Michalak Renata
(1)
Palowska Jolanta
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Reczek-Zymróz Łucja
(1)
Wójcik Katarzyna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(3)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
MATEMATYKA
(1)
MUZYKA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Origami
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
Techniki malarskie
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Publikacje dla dzieci
(2)
Opracowanie
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Słowo kluczowe
nauczanie początkowe
(10)
edukacja wczesnoszkolna
(4)
język angielski
(2)
edukacja
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
karty pracy
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
kształcenie zintegrowane
(1)
matematyka
(1)
metoda Montessori
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody nauczania
(1)
muzyka
(1)
myślenie matematyczne
(1)
myślenie twórcze
(1)
nauczanie zintegrowane
(1)
origami
(1)
program nauczania
(1)
rodzina
(1)
scenariusze zajęć
(1)
szablony
(1)
sztuka
(1)
uczeń
(1)
umiejętności poznaczwe
(1)
współpraca szkoły z rodzicami
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Magiczne kółeczka czyli origami płaskie z koła / Dorota Dziamska. - Warszawa : "bis", 2016. - 78, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm + Schematy.
(Abc origami / Dorota Dziamska)
Technika origami płaskie z koła polega na odpowiednim składaniu kolorowych kół różnej wielkości i formowaniu z nich modeli. które następnie są lekko podklejane na kolorowym kartonie. To niewiarygodne. jak wiele form można ułożyć z kół: kwiaty. zwierzęta (żabka. jamnik. wiewiórka. królik). choinkę. koszyczek wielkanocny. Świętego Mikołaja. pajace. lalki. Wspaniała zabawa dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Dorota Dziamska jest doświadczonym pedagogiem i propagatorką sztuki origami w Polsce. Do każdego egzemplarza książki dołączamy komplet kolorowych kółeczek z których można złożyć żabkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20037.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Kolorowe szybki" w przystępny sposób przedstawia małym dzieciom (w wieku od 6 do 9 lat) zagadnienia z dziedziny sztuk plastycznych takie jak: faktura, autoportret, sztaluga, architektura, pejzaż. Krótkie opowiadania, które przenoszą małego czytelnika w świat sztuki, są tak ciekawe, że dziecko uczy się ich bez wysiłku, a nawet więcej - zapamiętuje je z łatwością. Można powiedzieć, że ta książka jest rodzajem poradnika: - dla rodziców, którzy nie bardzo wiedzą jak mówić swoim dzieciom o sztuce - dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego - dla dzieci, które same ją przeczytają i poznają wiele tajemnic ze świata sztuki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1421.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1420.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych.
Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej to publikacja skierowana do badaczy zainteresowanych tematyką wczesnoszkolnego i przedszkolnego nauczania języków obcych, nauczycieli języków obcych w przedszkolu i klasach młodszych, nauczycieli klas młodszych szkoły podstawowej oraz wychowania przedszkolnego, którzy chcą wprowadzać w procesie dydaktycznym elementy nauczania języka obcego, bądź osób predestynujących do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego w klasach młodszych szkoły podstawowej i przedszkolu oraz wszystkich tych, którym bliska jest tematyka wczesnego nauczania języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. E.161.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 65-69 i przy niektórych rozdz. Indeks.
Głównym celem edukacji w dziedzinie ekologii i ochrony przyrody powinno być uświadomienie uczniom, że człowiek jest tylko częścią przyrody, a jego działania mają nierozerwalny związek ze stanem środowiska. Ekologiczny styl życia, mający bezpośredni związek z wysokim poziomem świadomości ekologicznej, należy w naszym kraju w dalszym ciągu do rzadkości. Jest to skutkiem wieloletnich zaniedbań w dziedzinie edukacji społeczeństwa, a więc nieuświadamiania problemów zagrożenia środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11389.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 153-[154].
Jest to książka pomocnicza adresowana do nauczycieli klas początkowych, logopedów i pedagogów szkolnych oraz nauczycieli pracujących w świetlicach. Autorki świadomie zrezygnowały z uporządkowania tematycznego oraz podziału materiału do kolejnych klas. Przedstawione pomysły plastyczne i muzyczne ułatwią organizację zajęć w taki sposób, by edukacja muzyczna i plastyczna o charakterze twórczym była jednocześnie nauką i wypoczynkiem dla dzieci, stanowiąc krótkie sekwencje codziennych zajęć zintegrowanych świetlicowych lub kompensacyjno-korekcyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.15.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Instant Lessons)
Opis wg okł.
Na okł. logo wydawcy oryg.: Express Publishing.
Fairyland 1 Instant Lessons to zbiór scenariuszy lekcyjnych, opracowanych zgodnie z celami edukacji wczesnoszkolnej określonymi w podstawie programowej obowiązującej od roku szkolnego 2009/2010. Materiały zamieszczone w książce pokazują, jak integrować nauczanie języka angielskiego z treściami z obszaru edukacji społecznej, przyrodniczej, matematycznej, plastycznej i kulturowej. Choć publikacja powstała w oparciu o podręcznik Fairyland 1, dzięki szerokiemu potraktowaniu tematu może stać się źródłem znakomitych zadań także dla nauczycieli korzystających z innych podręczników. Scenariuszom towarzyszą karty pracy i szablony, które ułatwiają przygotowanie lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15163.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-328.
Książka przedstawia wybrane aspekty funkcjonowania dwóch podstawowych środowisk wychowawczych - rodziny i szkoły w zmieniającej się przestrzeni edukacyjnej. Wskazuje na wyzwania, z którymi przychodzi się zmierzyć zarówno rodzicom, jak i nauczycielom. Rozdział pierwszy został poświęcony wspólnocie rodzinnej oraz wyzwaniom i zagrożeniom społecznym stojącymi przed nią. W rozdziale drugim podjęto problematykę związaną ze zmianami, które nastąpiły w edukacji po 1999 r. W rozdziale trzecim dokonano oceny i tendencji we współdziałaniu szkoły ze środowiskiem lokalnym i rodziną w zakresie kształcenia, wychowania, opieki i profilaktyki. Ostatni rozdział przedstawia rozwiązania pedagogiki Marii Montessori.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15092.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 121)
Bibliogr. s. 165-169.
Książka porusza bardzo istotny i aktualny dla edukacji problem aktywizowania uczniów w procesie kształcenia. Jest także próbą weryfikacji fundamentalnych założeń reformy szkolnictwa. Główny nacisk został położony na ukazanie wpływu własnej aktywności ucznia na rozwój jego umiejętności poznawczych, dzięki którym zdobywa on wiadomości o najbliższym otoczeniu, a więc o obiektach, zjawiskach, procesach, a także relacjach zachodzących między nimi oraz rozumie i wyjaśnia ich przyczyny i skutki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12014 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13157.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej