Form of Work
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(42)
available
(38)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(14)
Wypożyczalnie
(28)
Czytelnie
(42)
Author
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Biel Dariusz
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Eason Adam
(1)
Fisher Roger (1922- )
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Jakubowski Jacek (1954- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Patton Bruce
(1)
Peeling Nic
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Poklel Robert
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Socha Robert
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warmiński Włodzimierz
(1)
Wiśniewski Bernard (nauki wojskowe)
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Wątroba Janusz
(1)
Zwolski Henryk (1953- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żaczek Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(11)
Time Period of Creation
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(42)
Language
Polish
(42)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
NEGOCJACJE
(15)
ZARZĄDZANIE
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
Negocjacje
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
KADRY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
DECYZJE
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Handel
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjatorzy
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Subject: place
Więziennictwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
42 results Filter
Book
In basket
Temat: NEGOCJACJE
Słowo kluczowe: negocjacje
Na s. tyt.: Zmienione wydanie Fisher, Ury i Patton.
Książka dotycząca negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów - bez względu na to, czy obejmują one rodziców i dzieci, sąsiadów, współpracowników, klientów firmy. Dzięki opisanej metodzie negocjacji można łatwo nauczyć się, jak skutecznie negocjować z różnymi partnerami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16508 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16507 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: negocjacje
Do książki o sygn. 12802 IX.15 CZYT dołączona jest płyta CD o sygn. CD.300, do książki o sygn. P.11560 WYP. - płyta CD.301.
Publikacja prezentuje osiem praktycznych scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem merytorycznym dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki, co pozwala dokładnie poprowadzić trening własnych umiejętności negocjacyjnych. Książka ma charakter praktyczny, każdy scenariusz jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują sie na płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11560 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12802 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do płyty CD o sygn. CD.300 dołączona jest książka o sygn. 12802 IX.15 CZYT., do płyty CD.301 - książka o sygn. P.11560 WYP.
Publikacja prezentuje osiem praktycznych scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem merytorycznym dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki, co pozwala dokładnie poprowadzić trening własnych umiejętności negocjacyjnych. Książka ma charakter praktyczny, każdy scenariusz jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują sie na płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.301 [Czytelnia C], CD.300 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Getting together : building a relationship that gets to yes, 1988.
Przeciwstawne i zmieniające się interesy obu stron wywołują problemy. Jednak nie wymyślono jeszcze na szczęście takich problemów, których przy odrobinie dobrej woli nie dałoby się rozwiązać. NIEtoksyczne negocjacje to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku przez proces negocjowania i podtrzymywania trwałych relacji w biznesie, kontaktach międzynarodowych i rodzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12667 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : sprawdzone strategie / Adrian Horzyk. - Warszawa : Edgard, 2012. - 192 s. : il. ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Słowo kluczowe: negocjacje ; manipulacja
Na okł.: Zostań mistrzem negocjacji!, osiągnij sukces negocjacyjny w życiu zawodowym i osobistym!.
Książka prezentuje kluczowe zagadnienia z zakresu negocjacji. Uczy umiejętności rozpoznawania potrzeb innych ludzi oraz podpowiada, jak tworzyć różnorodne strategie negocjacyjne zgodne z naszą osobowością. Prezentuje zasady działania mechanizmów negocjacyjnych w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych. Przedstawia również techniki manipulacji takie jak: straszenie konkurencją, ograniczanie kontaktów, prezentacja potęgi czy teraz albo nigdy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12943 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14072 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale wiekszość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. W książce autor przedstawił drogę, jak stać się dobrym negocjatorem. Omówił najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokazał jak opanować stres i nie okazywać emocji, jak unikać najczęściej popełnianych błędów, w jaki sposób ustanawiać relacje z drugą stroną oraz jak osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną i znajomymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11457 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8461 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9861 IX.15 [Czytelnia C], 9860 IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Konflikt społeczny i negocjacje / Andrzej Słaboń. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008. - 138 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 132-138.
Praca składa się z dwóch części - pierwsza dotyczy konfliktów społecznych, druga negocjacji. Pomimo że części te są ze sobą powiązane, możliwe jest korzystanie z nich w sposób niezależny. Celem opracowania jest dostarczenie Czytelnikowi orientacji w kwestiach podstawowych. Na końcu zamieszczono obszerną bibliografię, pozwalającą na samodzielne pogłębianie wiedzy odnoszącej się do problemów prezentowanych w pracy. W opracowaniu starano się unikać stosowania specjalistycznej terminologii z zakresu socjologii i nauk pokrewnych. Nie zawsze jednak było to możliwe bez popadania w zbyt daleko idące uproszczenia. Drugie wydanie pracy Konflikt społeczny i negocjacje ukazuje się w zasadniczo niezmienionym kształcie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14778 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15516 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, aby odnieść sukces w negocjacjach. Dzięki tej książce dowiesz się: jak przygotować się do negocjacji, jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, jak negocjować przez telefon, jak negocjować z zagranicznymi partnerami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5550 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7002 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12098 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13213 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje policyjne i więzienne / Robert Poklek, Magdalena Chojnacka. - Warszawa : Difin, 2017. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia strony 163-170.
Książka zawiera teoretyczne i praktyczne podstawy działań negocjacyjnych podejmowanych w środowisku więziennym. Punktem wyjścia do rozważań na ten temat stał się system negocjacji policyjnych scharakteryzowany w pierwszym rozdziale podręcznika. W dalszej części omówiono specyfikę instytucji penitencjarnej i wynikające z jej charakteru ograniczenia i możliwości podejmowania negocjacji w warunkach więziennych. Książka zawiera również rozdział traktujący o stresie zawodowym personelu więziennego oraz aktualnych trendach opieki psychologicznej w tym zakresie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17555 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17554 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliogr. s. 207-211. Indeks.
W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazują, jakimi narzędziami możemy posługiwać się przy rozwiązywaniu sporów. Przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny. Odwołują się one do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce znajdziemy też krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14301 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15218 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych negocjacjach nawet ważniejsze, są twarde umiejętności negocjacyjne, obejmujące analizę problemu pod kątem jego ustrukturyzowania oraz wykorzystanie narzędzi wspomagania decyzji zaczerpniętych z teorii gier, metod wielokryterialnych, matematyki i logiki. W książce zaprezentowano wiele użytecznych metod wspomagania negocjacji, które pozwalają na dobór podejścia dopasowanego do struktury problemu, stopnia jego złożoności, zakresu i rodzaju dostępnej informacji, prostoty obliczeniowej algorytmu, a także systemu preferencji i potrzeb negocjatora oraz jego umiejętności. Pokazano też, jak można wspomóc negocjacje za pomocą systemów pozwalających na prowadzenie procesów kontraktowania z wykorzystaniem internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16414 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16413 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17918 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9792 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11307 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14849 IX.15 [Wypożyczalnia C], P.14752 IX.15 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15493 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? James Borg prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9793 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11309 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11252 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12342 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10303 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10301 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11828 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again