Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(50)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(2)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie menedżerskich decyzji logistycznych
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Dominik
(1)
Eaton David
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiewski Stefan
(1)
Grala Dariusz
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Legutko Stanisław (1950- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Ligaj Magda
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Musiał Maciej
(1)
Neider Janusz (1947- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Pietrzyk-Wiszowaty Katarzyna
(1)
Plata Konrad
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sidorowicz Leszek
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Stąpór Kazimierz
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tymińska Izabella
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wardin Dawid
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(18)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
Logistyka
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
TURYSTYKA
(3)
Transport
(3)
APTEKARSTWO
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
(2)
SWOBODNY PRZEPŁYW TOWARÓW
(2)
Spedycja
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Towary
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTERAPIA
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Branża TSL
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
CŁO
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Euroregiony
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MASZYNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Obszary recepcji turystycznej
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
POLSKA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
REKLAMA
(1)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Region turystyczny
(1)
Ryzyko
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SWOBODNY PRZEPŁYW OSÓB
(1)
Samochody
(1)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
(1)
Telemarketing
(1)
Turystyka
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYCIECZKI
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Ładunki
(1)
Świadomość regionalna
(1)
ŚŁUŻBA CELNA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(7)
PODRĘCZNIKI
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(44)
logistyka
(9)
marketing
(9)
dystrybucja
(6)
zarządzanie
(6)
lojalność konsumentów
(5)
marketing relacji
(5)
transport
(5)
łańcuch dostaw
(5)
obsługa celna
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
badania marketingowe
(3)
dokument elektroniczny
(3)
klient
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konsument
(3)
obsługa bibliotecza
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
turystyka
(3)
C++
(2)
C++Builder
(2)
CRM
(2)
Służba Celna
(2)
Unia Europejska
(2)
algorytm
(2)
apteka
(2)
cena
(2)
handel detaliczny
(2)
logistyka gospodarcza
(2)
naprawa
(2)
niepełnosprawni
(2)
obsługa
(2)
obsługa graniczna
(2)
obsługa pacjentów
(2)
obsługa ruchu turystcznego
(2)
obsługa wejścia/wyjścia
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
polityka transportowa
(2)
produkcja
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zarządzanie logistyczne
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
C (język programowania)
(1)
Internet
(1)
Java
(1)
KCRM
(1)
Pascal
(1)
RFID
(1)
Straż Graniczna
(1)
Windows
(1)
Wspólnotowy Kodeks Celny
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka szkolna
(1)
biblioterapia
(1)
biuro podróży
(1)
budowa
(1)
budownictwo
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
czytelnik
(1)
cło
(1)
diagnostyka techniczna
(1)
dziedziczenie
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
eksploatacja maszyn
(1)
epidemia
(1)
euroregiony
(1)
film
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
granica
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
impreza turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: podręcznik.
Bibliogr. s. 157-[158].
W podręczniku podano najistotniejsze terminy oraz wiadomości na temat fizykochemicznych podstaw eksploatacji maszyn (tarcie, zużywanie się części maszyn; smarowanie). Omówiono cel diagnozowania technicznego, sygnały i badania diagnostyczne, rolę użytkownika maszyn i urządzeń, własności użytkowe maszyn, etapy ich użytkowania oraz zasady bezpiecznej pracy. Przedstawiono czynności związane z obsługą i remontem maszyny oraz przykładowy cykl remontowy maszyny. Opisano etapy procesów remontowych typowych części maszyn i ich połączeń. Scharakteryzowano pojęcie niezawodności oraz omówiono przyczyny zainteresowania tym zagadnieniem. Końcowe wiadomości dotyczą zarządzania eksploatacją i strategii eksploatacyjnych, ergonomiczności maszyn i urządzeń oraz komputerowego wspomagania procesów zarządzania eksploatacją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13582.XXVII. [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14599.XXVII. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Według nowej podstawy programowej.
Bibliografia na stronach 527-529.
Podręcznik „Naprawa zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych (M.18.2.)” stanowi dopełnienie podręcznika „Diagnozowanie zespołów i podzespołów pojazdów samochodowych (M.18.1.)”. Obie książki kompleksowo przygotowują do zdobycia koniecznych umiejętności i wiedzy w zakresie kwalifikacji M.18. dla zawodów mechanik pojazdów samochodowych i technik pojazdów samochodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21184.XXVII [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21183.XXVII [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12164.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Autorzy przedstawiają podstawowe problemy związane z zarządzaniem logistycznym. Celem skryptu jest: zapoznanie Czytelników z najważniejszymi pojęciami logistycznymi, genezą powstania i przyczynami dynamicznego rozwoju logistyki, rolą logistyki w przedsiębiorstwie oraz koncepcją systemowego podejścia do tej dyscypliny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1173 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.313.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Autorzy książki zachęcają do przemyślenia utrwalonych, nierzadko uproszczonych poglądów na temat istoty przywództwa. Fenomen przywództwa przedstawiany jest w kontekście celów i wizji, klientów, pracowników oraz nowych trendów w zarządzaniu. O dużym walorze praktycznym książki świadczą przykłady, testy i zadania pozwalające Czytelnikowi aktywnie włączyć się w lekturę ksiązki, odnieść omawiane kwestie do sytuacji określonej firmy oraz sprawdzić swoje predyspozycje". (prof. dr hab. Aleksy Pocztowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4974.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5597.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8764.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Przedsiębiorczość w XXI wieku)
Główną przesłanką, która skłoniła autorkę do podjęcia tego tematu, jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikające z tego zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9038.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Istotnymi zagadnieniami poruszonymi w monografii są : ryzyko w turystyce europejskiej i metody jego asekuracji, system poradnictwa konsumenckiego, który jest czynnikiem kształtującym bezpieczeństwo konsumentów a także wpływ działań inwestycyjnych i doskonalenia jakości usług na ilość klientów w przedsiębiorstwie turystyki wodnej. Różnorodność podjętych zagadnień niewątpliwie wzbogaca wiedzę na temat aktualnych problemów transgranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18111 [Magazyn 1], P.18112 [Magazyn 1], P.18110 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19908.XII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19907.XII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Private banking jest dynamicznie rozwijającą się dziedziną współczesnej bankowości i międzynarodowego rynku finansowego. W rozwój usług bankowych przeznaczonych dla zamożnych klientów indywidualnych są zaangażowane setki banków na całym świecie, w tym najważniejsze banki uniwersalne i inwestycyjne, a także rywalizujące z nimi instytucje finansowe. Obsługa zamożnych klientów staje się też ważną częścią działalności bankowej w Polsce. Wiąże się ona jednak z wyzwaniami o charakterze kapitałowym, organizacyjnym i kadrowym. W książce skupiono się na istocie private banking, usystematyzowano i opisano podstawy funkcjonowania bankowości dla zamożnych klientów indywidualnych, uwzględniając najnowsze tendencje i koncepcje w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5560.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia: rolę, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji; obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników; przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy; relacje pracownicze i branżowe. Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14252.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawa Habilitacyjna / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 313-334. Indeks.
Rozprawa została poświęcona obsłudze biblioteczno-informacyjnej osób niepełnosprawnych. Autorka podjęła problem badawczy, ktróry nie doczekał się w Polsce żadnych ujęć całościowych, a który w dobie nowych wyzwań, stojących przed bibliotekami publicznymi, jest niezwykle ważny społecznie oraz bardzo potrzebny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12250.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Szkolenia)
Do płyty CD dołączona jest książka o sygn. P.3685 IX CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.65 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.65.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3685.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Logistyka.)
Bibliogr. s. 283-289 i przy pracach. Indeks.
Celem podręcznika jest dostarczenie czytelnikom podstawowej wiedzy o logistyce, w szerokim kontekście nowoczesnych zjawisk gospodarczych. Współczesna logistyka bowiem, a zwłaszcza logistyka międzynarodowa, jest obecnie postrzegana jako ważny element strategii zarządzania zarówno pojedynczym przedsiębiorstwem, jak i grupą firm, np. korporacją transnarodową. Ta nowa rola logistyki w firmie wynika z ewolucyjnych zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w gospodarce światowej, kształtując nowy charakter zadań logistyki - od początkowo operacyjnych, do zdecydowanie strategicznych. Obecnie wszelkie metody zarządzania logistycznego są stosowane wraz z zarządzaniem, produkcją i dystrybucją, tworząc jedną kategorię gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi. Ten nierozłączny z logistyką charakter zarządzania wszelkimi zasobami firmy wyzwala konieczność ujęcia jej we wszystkich systemach nowych zjawisk gospodarczych i nowej ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14839.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15639.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej