Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(25)
Status
only on-site
(25)
available
(21)
Branch
Magazyny
(6)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(25)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott R├╝diger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wac┼éaw (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
OBSŁUGA KLIENTA
(8)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
ZARZ─äDZANIE
(3)
APTEKARSTWO
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
BUDOWNICTWO
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA
(1)
RYNEK
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
25 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 251-263.
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody bada┼ä rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilo┼Ťciowe. Analiz─Ö przypadk├│w dobrano tak, by ukaza─ç ┼éatwo┼Ť─ç ich stosowania w zarz─ůdzaniu ┼éa┼äcuchem dostaw oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç ich praktycznego zastosowania. Dzi─Öki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilo┼Ťciowych czytelnik mo┼╝e w spos├│b racjonalny podejmowa─ç decyzje dotycz─ůce r├│┼╝nych aspekt├│w dzia┼éalno┼Ťci logistycznej. Do najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody: - prognozowania popytu, warunkuj─ůce prawid┼éowe funkcjonowanie sfery logistyki, - badania potrzeb przewozowych, - wyboru partner├│w w ┼éa┼äcuchu dostaw, - badania zachowa┼ä nabywc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15000 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15846 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-214.
Tre┼Ťci zawarte w ksi─ů┼╝ce maj─ů pom├│c w badaniach nad skuteczno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstw kooperuj─ůcych w sieciach i ┼éa┼äcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk po┼éo┼╝ony jest na kooperacj─Ö w sieciach dystrybucji, dlatego te┼╝ miernik oceny skuteczno┼Ťci odniesiono do poziomu logistycznej obs┼éugi klienta. Ksi─ů┼╝ka posiada atuty podr─Öcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodyk─Ö prowadzenia bada┼ä w ocenie skuteczno┼Ťci. Jednocze┼Ťnie publikacja wsparta zosta┼éa weryfikacj─ů zamieszczonej metodyki, prezentuj─ůc badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14491 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15436 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsze ─çwiczenia przeznaczone s─ů do wykorzystywania na zaj─Öciach praktycznych oraz do uatrakcyjnienia przedmiotu: organizacja pracy w hotelarstwie. Skala trudno┼Ťci ─çwicze┼ä i czas niezb─Ödny do ich wykonania s─ů zr├│┼╝nicowane. Spor─ů ilo┼Ť─ç ─çwicze┼ä stanowi zbi├│r scenek holetowych, sytuacji z kt├│rymi mog─ů si─Ö zetkn─ů─ç przyszli pracownicy hotelu. Stanowi─ů one uzupe┼énienie zaj─Ö─ç teoretycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11926 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13102 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podr─Öcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikaj─ůcych zar├│wno z post─Öpu technologicznego, jak i uwarunkowa┼ä otoczenia gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7001 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç turystycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktywno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu organizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja jest interesuj─ůca zar├│wno dla instytucji lub os├│b prowadz─ůcych kampanie marketingowe, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w oraz ich zrzesze┼ä pragn─ůcych pozyska─ç coraz wi─Öksze ilo┼Ťci klient├│w - turyst├│w. Stanowi cenn─ů pomoc dla wyk┼éadowc├│w i student├│w maj─ůcych w programie studi├│w przedmiot marketing turystyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6680 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6678 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7519 XX.5 [Czytelnia B], 7518 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy zio┼éolecznictwo, aplikowa─ç czy stosowa─ç? W rozmowie z pacjentem wa┼╝ne jest nie tylko co si─Ö m├│wi, ale r├│wnie┼╝ jak si─Ö m├│wi! Liczne przyk┼éady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwra┼╝liwi─ů Pa┼ästwa na spos├│b prowadzenia rozm├│w z pacjentami:: aby Pa┼ästwa pacjenci zawsze czuli si─Ö dobrze zrozumiani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11687 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Ksi─ů┼╝ka prezentuje, w zwi─Öz┼éej formie, w jaki spos├│b apteki mog─ů odkry─ç swoj─ů wyj─ůtkowo┼Ť─ç i dzi─Öki temu dotrze─ç do klient├│w. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Obja┼Ťniono szans─Ö na specjalizacj─Ö, a tak┼╝e mo┼╝liwo┼Ť─ç i granice dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10074 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11684 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝er├│w Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podr─Öcznik dotyczy problematyki niezwykle wa┼╝nej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz wsp├│┼épracy z kontrahentami zewn─Ötrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do uko┼äczenia i przekazania obiektu w u┼╝ytkowanie. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: rol─Ö, uprawnienia i obowi─ůzki stron uczestnicz─ůcych w projektowaniu obiekt├│w, struktur i administracji; obowi─ůzki wykonawc├│w rob├│t budowlanych, relacje mi─Ödzy zespo┼éami wewn─ůtrz i na zewn─ůtrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasob├│w kadrowych; zachowania w organizacji, kultur─Ö i polityk─Ö HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o prac─Ö, systemy ocen i wynagrodze┼ä, wypowiedzenia i zwolnienia pracownik├│w; przyw├│dztwo, morale, motywacj─Ö, szkolenie i rozw├│j zawodowy; relacje pracownicze i bran┼╝owe. Zagadnienia poruszane w ksi─ů┼╝ce s─ů osadzone w kontek┼Ťcie mi─Ödzynarodowym, zw┼éaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14252 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15070 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteri├│w relacyjnych w zarz─ůdzaniu warto┼Ťci─ů logistyki klienta. W ksi─ů┼╝ce dokonano identyfikacji efektywno┼Ťci przep┼éywu realizowanych proces├│w logistycznych, opcji tworzenia warto┼Ťci poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczn─ů obs┼éug─Ö klienta. Ksi─ů┼╝ka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16335 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-277.
Istot─ů logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przep┼éyw├│w od ┼║r├│de┼é zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na wyk┼éadzie dla student├│w kierunku zarz─ůdzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo uj─Ötych problem├│w b─Öd─ůcych przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie sk┼éonno┼Ťci do ich pog┼é─Öbienia poprzez dalsze samokszta┼écenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9930 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11560 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzeda┼╝y skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualne informacje s┼éu┼╝─ůce budowaniu strategii zwi─Ökszania udzia┼éu firm w bardzo szybko rosn─ůcym rynku oraz wspiera Czytelnik├│w w procesie wypracowania w┼éasnych, efektywnych metod dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12251 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono w spos├│b jasny i wyczerpuj─ůcy koncepcje zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů zorientowane na klienta, podej┼Ťcie logistyczne, pozwalaj─ůc zaspokoi─ç potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji koszt├│w logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji ┼Ťledzenia i zapewnienia bezpiecze┼ästwa zywno┼Ťciowego w obs┼éudze klienta z pomoc─ů la┼äcuch├│w dostaw. Problematyka z┼éo┼╝ono┼Ťci organizacji do niedawna nie znajdowa┼éa si─Ö w centrum nauki o organizacji i zarz─ůdzaniu, dopiero post─Öp cywilizacyjny i globalizacja rynk├│w nada┼éa tej tematyce w┼éa┼Ťciw─ů rang─Ö. Dostrze┼╝enie tych problem├│w i wskazanie sposob├│w ich praktycznego rozwi─ůzania nale┼╝─ů do niew─ůtpliwych walor├│w ksi─ů┼╝ki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10689 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16815 VI.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16814 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again