Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(30)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(30)
available
(28)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(19)
Czytelnie
(30)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie mened┼╝erskich decyzji logistycznych
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott R├╝diger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wac┼éaw (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wardin Dawid
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(10)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Audience Group
Handlowcy
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Subject
OBSŁUGA KLIENTA
(11)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
ZARZ─äDZANIE
(3)
APTEKARSTWO
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
BUDOWNICTWO
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA
(1)
RYNEK
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Spedycja
(1)
Transport
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
Poradnik
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
30 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 251-263.
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody bada┼ä rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilo┼Ťciowe. Analiz─Ö przypadk├│w dobrano tak, by ukaza─ç ┼éatwo┼Ť─ç ich stosowania w zarz─ůdzaniu ┼éa┼äcuchem dostaw oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç ich praktycznego zastosowania. Dzi─Öki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilo┼Ťciowych czytelnik mo┼╝e w spos├│b racjonalny podejmowa─ç decyzje dotycz─ůce r├│┼╝nych aspekt├│w dzia┼éalno┼Ťci logistycznej. Do najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody: - prognozowania popytu, warunkuj─ůce prawid┼éowe funkcjonowanie sfery logistyki, - badania potrzeb przewozowych, - wyboru partner├│w w ┼éa┼äcuchu dostaw, - badania zachowa┼ä nabywc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15000.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15846.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla student├│w wy┼╝szych lat ekonomii oraz zarz─ůdzania i marketingu do wyk┼éad├│w specjalistycznych dotycz─ůcych zachowa┼ä konsument├│w i budowy program├│w lojalno┼Ťciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
Podr─Öcznik dla student├│w wy┼╝szych lat ekonomii oraz zarz─ůdzania i marketingu do wyk┼éad├│w specjalistycznych dotycz─ůcych zachowa┼ä konsument├│w i budowy program├│w lojalno┼Ťciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Mo┼╝e r├│wnie┼╝ by─ç przydatny praktykom kszta┼étuj─ůcym strategi─Ö marketingow─ů i programy lojalno┼Ťciowe w swoich firmach. Zawiera najnowsz─ů, usystematyzowan─ů wiedz─Ö o lojalno┼Ťci klient├│w, jej typach, prawid┼éowo┼Ťciach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiaj─ů zar├│wno podstawy teoretyczne, jak i liczne przyk┼éady rozwi─ůza┼ä stosowanych w praktyce. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kolejno: istot─Ö i rodzaje lojalno┼Ťci, modele lojalno┼Ťci, motywacje klient├│w, typologi─Ö lojalno┼Ťci, dynamik─Ö zmian postaw klient├│w, pomiar lojalno┼Ťci. Praca ma zar├│wno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentuj─ů bowiem najnowsz─ů wiedz─Ö, opart─ů na literaturze ┼Ťwiatowej, popart─ů licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia gospodarczego. Ka┼╝dy rozdzia┼é ko┼äcz─ů pytania kontrolne. Podr─Öcznik zawiera r├│wnie┼╝ bogat─ů bibliografi─Ö i indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7532 [Magazyn 1], P.7531 [Magazyn 1], P.7013 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7830.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7829.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Autorzy przedstawiaj─ů podstawowe problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem logistycznym. Celem skryptu jest: zapoznanie Czytelnik├│w z najwa┼╝niejszymi poj─Öciami logistycznymi, genez─ů powstania i przyczynami dynamicznego rozwoju logistyki, rol─ů logistyki w przedsi─Öbiorstwie oraz koncepcj─ů systemowego podej┼Ťcia do tej dyscypliny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1173 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.313.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-214.
Tre┼Ťci zawarte w ksi─ů┼╝ce maj─ů pom├│c w badaniach nad skuteczno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstw kooperuj─ůcych w sieciach i ┼éa┼äcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk po┼éo┼╝ony jest na kooperacj─Ö w sieciach dystrybucji, dlatego te┼╝ miernik oceny skuteczno┼Ťci odniesiono do poziomu logistycznej obs┼éugi klienta. Ksi─ů┼╝ka posiada atuty podr─Öcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodyk─Ö prowadzenia bada┼ä w ocenie skuteczno┼Ťci. Jednocze┼Ťnie publikacja wsparta zosta┼éa weryfikacj─ů zamieszczonej metodyki, prezentuj─ůc badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14491.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15436.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsze ─çwiczenia przeznaczone s─ů do wykorzystywania na zaj─Öciach praktycznych oraz do uatrakcyjnienia przedmiotu: organizacja pracy w hotelarstwie. Skala trudno┼Ťci ─çwicze┼ä i czas niezb─Ödny do ich wykonania s─ů zr├│┼╝nicowane. Spor─ů ilo┼Ť─ç ─çwicze┼ä stanowi zbi├│r scenek holetowych, sytuacji z kt├│rymi mog─ů si─Ö zetkn─ů─ç przyszli pracownicy hotelu. Stanowi─ů one uzupe┼énienie zaj─Ö─ç teoretycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11926.XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13102.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-346.
Autorzy podj─Öli niezwykle udan─ů pr├│b─Ö sprostania potrzebom ┼Ťrodowiska akademickiego i biznesowego poznania logistycznych wyzwa┼ä nowego milenium oraz zapoznania si─Ö z wiedz─ů, umiej─Ötno┼Ťciami i dobrymi praktykami dotycz─ůcymi wsp├│┼éczesnej logistyki dystrybucji. Za┼éo┼╝eniem autor├│w jest przy tym przedstawienie trudnych wyzwa┼ä zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem logistycznym w sferze dystrybucji w spos├│b maksymalnie przyst─Öpny dla Czytelnik├│w. Celowi temu zosta┼é podporz─ůdkowany wyb├│r temat├│w i tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, dob├│r przyk┼éad├│w i dobrych praktyk logistycznych, jak r├│wnie┼╝ licznych rysunk├│w i danych statystycznych maj─ůcych wspomaga─ç ich zrozumienie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6721.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6720.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podr─Öcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikaj─ůcych zar├│wno z post─Öpu technologicznego, jak i uwarunkowa┼ä otoczenia gospodarczego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç turystycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktywno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu organizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja jest interesuj─ůca zar├│wno dla instytucji lub os├│b prowadz─ůcych kampanie marketingowe, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w oraz ich zrzesze┼ä pragn─ůcych pozyska─ç coraz wi─Öksze ilo┼Ťci klient├│w - turyst├│w. Stanowi cenn─ů pomoc dla wyk┼éadowc├│w i student├│w maj─ůcych w programie studi├│w przedmiot marketing turystyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6680.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy zio┼éolecznictwo, aplikowa─ç czy stosowa─ç? W rozmowie z pacjentem wa┼╝ne jest nie tylko co si─Ö m├│wi, ale r├│wnie┼╝ jak si─Ö m├│wi! Liczne przyk┼éady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwra┼╝liwi─ů Pa┼ästwa na spos├│b prowadzenia rozm├│w z pacjentami:: aby Pa┼ästwa pacjenci zawsze czuli si─Ö dobrze zrozumiani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Ksi─ů┼╝ka prezentuje, w zwi─Öz┼éej formie, w jaki spos├│b apteki mog─ů odkry─ç swoj─ů wyj─ůtkowo┼Ť─ç i dzi─Öki temu dotrze─ç do klient├│w. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Obja┼Ťniono szans─Ö na specjalizacj─Ö, a tak┼╝e mo┼╝liwo┼Ť─ç i granice dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10074.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11684.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kolegium Nauk o Przedsi─Öbiorstwie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w XXI wieku)
G┼é├│wn─ů przes┼éank─ů, kt├│ra sk┼éoni┼éa autork─Ö do podj─Öcia tego tematu, jest dynamiczny rozw├│j sektora us┼éug i wynikaj─ůce z tego zapotrzebowanie na wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami us┼éugowymi. W kontek┼Ťcie us┼éug szczeg├│lnie interesuj─ůce by┼éo spojrzenie na zagadnienie budowania lojalno┼Ťci klient├│w w celu wej┼Ťcia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporz─ůdkowanie wiedzy dotycz─ůcej logistyki w us┼éugach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i dzia┼éania logistyczne wyst─Öpuj─ůce w przedsi─Öbiorstwach us┼éugowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mog─ů by─ç wykorzystane w zarz─ůdzaniu logistyk─ů przedsi─Öbiorstw us┼éugowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9038.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝er├│w Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podr─Öcznik dotyczy problematyki niezwykle wa┼╝nej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz wsp├│┼épracy z kontrahentami zewn─Ötrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do uko┼äczenia i przekazania obiektu w u┼╝ytkowanie. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: rol─Ö, uprawnienia i obowi─ůzki stron uczestnicz─ůcych w projektowaniu obiekt├│w, struktur i administracji; obowi─ůzki wykonawc├│w rob├│t budowlanych, relacje mi─Ödzy zespo┼éami wewn─ůtrz i na zewn─ůtrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasob├│w kadrowych; zachowania w organizacji, kultur─Ö i polityk─Ö HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o prac─Ö, systemy ocen i wynagrodze┼ä, wypowiedzenia i zwolnienia pracownik├│w; przyw├│dztwo, morale, motywacj─Ö, szkolenie i rozw├│j zawodowy; relacje pracownicze i bran┼╝owe. Zagadnienia poruszane w ksi─ů┼╝ce s─ů osadzone w kontek┼Ťcie mi─Ödzynarodowym, zw┼éaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14252.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteri├│w relacyjnych w zarz─ůdzaniu warto┼Ťci─ů logistyki klienta. W ksi─ů┼╝ce dokonano identyfikacji efektywno┼Ťci przep┼éywu realizowanych proces├│w logistycznych, opcji tworzenia warto┼Ťci poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczn─ů obs┼éug─Ö klienta. Ksi─ů┼╝ka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16335.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-277.
Istot─ů logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przep┼éyw├│w od ┼║r├│de┼é zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na wyk┼éadzie dla student├│w kierunku zarz─ůdzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo uj─Ötych problem├│w b─Öd─ůcych przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie sk┼éonno┼Ťci do ich pog┼é─Öbienia poprzez dalsze samokszta┼écenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9930.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11560.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Stawka to za mało / Dawid Wardin. - Wydanie I, polskie. - Gdańsk : Wardin Consulting, 2021. - 327, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na ok┼éadce: praca z rynkiem w transporcie i spedycji : jak pracowa─ç nad klientami w wysoce konkurencyjnym ┼Ťrodowisku.
Podr─Öcznik biznesowy dedykowany bran┼╝y transportu i spedycji. Wiedza rynkowa, narz─Ödzia do pracy, metody gotowe do wdro┼╝enia. Ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej zrozumie─ç mechanizmy rynkowe w pracy z klientami i decydentami na rynku us┼éug transportu i spedycji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18219.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20233.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20232.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzeda┼╝y skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualne informacje s┼éu┼╝─ůce budowaniu strategii zwi─Ökszania udzia┼éu firm w bardzo szybko rosn─ůcym rynku oraz wspiera Czytelnik├│w w procesie wypracowania w┼éasnych, efektywnych metod dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again