Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Anderson Leon
(1)
Ha┼éas El┼╝bieta (1954- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kordasiewicz Anna
(1)
Lofland John (1936- )
(1)
Lofland Lyn H
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Snow David A
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MARKETING
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
RYNEK
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Analyzing Social Settings : a Guide to Qualitative Observation and Analysis.
Bibliogr. s. 322-362. Indeks.
Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych ameryka┼äskich ksi─ů┼╝ka przedstawia strategie analizy danych jako┼Ťciowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcj─Ö spo┼éeczn─ů, a tak┼╝e zwraca uwag─Ö na etyczne aspekty bada┼ä. Odpowiada na pytanie: jak w spos├│b systematyczny, rzetelny i wiarygodny prowadzi─ç badania jako┼Ťciowe? Czytelnik dowiaduje si─Ö o ┼Ťcis┼éych powi─ůzaniach mi─Ödzy teori─ů, metodologi─ů i empirycznymi badaniami jako┼Ťciowymi. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wszystkie etapy bada┼ä terenowych - zbieranie, ogniskowanie i analizowanie danych oraz przedstawianie wynik├│w. Napisana z interakcyjnej perspektywy socjologicznej ksi─ů┼╝ka ma charakter interdyscyplinarny. Mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç jako podstawowy podr─Öcznik do nauczania metod jako┼Ťciowych w socjologii, antropologii spo┼éecznej, etnografii, a tak┼╝e w naukach politycznych. B─Ödzie szczeg├│lnie przydatna w badaniu takich zagadnie┼ä jak: relacje spo┼éeczne i komunikacja spo┼éeczna, subkultury i style ┼╝ycia, stosunki edukacyjne, stosunki pracownicze, przest─Öpczo┼Ť─ç i dewiacja, organizacje spo┼éeczne i ruchy spo┼éeczne, sfera publiczna, administracja i polityka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8766 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10236 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w podejmuj─ůcych najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z przygotowaniem i realizacj─ů jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych. Pierwsze dwa maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy i dotycz─ů istoty bada┼ä, r├│┼╝nic z badaniami ilo┼Ťciowymi, etyki bada┼ä i przebiegu procesu badawczego. W nast─Öpnych rozdzia┼éach zaprezentowano "tradycyjne" metody bada┼ä jako┼Ťciowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metod─Ö najbardziej "klasyczn─ů" - obserwacj─Ö, techniki projekcyjne oraz "nowoczesn─ů" metod─Ö opart─ů na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13058 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again