Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Anderson Leon
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kordasiewicz Anna
(1)
Lofland John (1936- )
(1)
Lofland Lyn H
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Snow David A
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Urbańska Sylwia
(1)
Żychlińska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
MARKETING
(1)
RYNEK
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
metody badań
(2)
obserwacja uczestnicząca
(2)
wywiad
(2)
badania jakościowe
(1)
badania marketingowe
(1)
eye tracking
(1)
techniki projekcyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Analyzing Social Settings : a Guide to Qualitative Observation and Analysis.
Bibliogr. s. 322-362. Indeks.
Szeroko cytowana, napisana przez wybitnych uczonych amerykańskich książka przedstawia strategie analizy danych jakościowych. Ukazuje proces badawczy jako interakcję społeczną, a także zwraca uwagę na etyczne aspekty badań. Odpowiada na pytanie: jak w sposób systematyczny, rzetelny i wiarygodny prowadzić badania jakościowe? Czytelnik dowiaduje się o ścisłych powiązaniach między teorią, metodologią i empirycznymi badaniami jakościowymi. W książce przedstawiono wszystkie etapy badań terenowych - zbieranie, ogniskowanie i analizowanie danych oraz przedstawianie wyników. Napisana z interakcyjnej perspektywy socjologicznej książka ma charakter interdyscyplinarny. Może służyć jako podstawowy podręcznik do nauczania metod jakościowych w socjologii, antropologii społecznej, etnografii, a także w naukach politycznych. Będzie szczególnie przydatna w badaniu takich zagadnień jak: relacje społeczne i komunikacja społeczna, subkultury i style życia, stosunki edukacyjne, stosunki pracownicze, przestępczość i dewiacja, organizacje społeczne i ruchy społeczne, sfera publiczna, administracja i polityka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8766.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10236.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej