Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
TURYSTYKA
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(1)
obszar recepcji turystycznej
(1)
public relations
(1)
turystyka
(1)
wizerunek
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozważań zawartych w niniejszej książce jest wkład pracy w rozwój nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczegółowej ekonomika turystyki, a dotyczący: twórczej systematyzacji istniejącego dorobku naukowego oraz próby jego krytycznej oceny, czego zwieńczeniem są autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwiązania złożonych problemów, odnoszących się do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pogłębienia wiedzy naukowej na temat kształtowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformułowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybutów - potencjału wzrostowego i siły oddziaływania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13459.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14424.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej