Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(16)
Status
only on-site
(15)
available
(10)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(15)
Author
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Ganczar Ma┼égorzata (1977- )
(2)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Burnecka-Szczepańska Marta
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Grata Pawe┼é (1971- )
(1)
Gryb┼Ť-Kabocik Marta
(1)
Harasimiuk Dominika Ewa
(1)
Jasi┼äski Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jasser Adam (1965- )
(1)
Kajda Marta
(1)
Karczewska Dorota (prawnik)
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolasiński Marcin
(1)
Kozak Małgorzata
(1)
Krzemiński Jacek (prawnik)
(1)
Kunkiel-Kryńska Aleksandra
(1)
Lehmann Krzysztof
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Marczak Jacek (prawnik)
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mlostoń-Olszewska Anna
(1)
Muszy┼äski Mariusz (1965- )
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Put Agnieszka
(1)
Rachocka Joanna
(1)
Sieradzka Małgorzata (prawnik)
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sroczyński Jarosław
(1)
Stefański Ryszard (ekonomista)
(1)
Strzelecki Michał (nauki prawne)
(1)
Szafran Agnieszka
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szczygieł Jan (prawo)
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Szwedziak-Bork Ilona
(1)
Sługocka-Krupa Elżbieta
(1)
Tetla Agnieszka
(1)
Ulański Jan (prawnik)
(1)
Wlazły Andrzej
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wroński Łukasz (prawnik)
(1)
Świerczyński Marek
(1)
┼╗akowski Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
OCHRONA KONSUMENTA
(3)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
EKONOMIA
(1)
INNOWACJE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POLSKA
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Prawo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SPO┼╗YCIE
(1)
Spo┼╝ycie
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
16 results Filter
Book
In basket
(Zarys Prawa)
Bibliogr., netogr. s. XXV-XXXIV. Indeks.
W publikacji podkre┼Ťlono ogromne znaczenie i zasygnalizowano g┼é├│wne zmiany prawne konsumenckiej noweli OKiKU 2007, w szczeg├│lno┼Ťci wprowadzenie nowego modelu kontroli wzorc├│w umownych, dookre┼Ťlenie istoty praktyki naruszaj─ůcej zbiorowe interesy konsument├│w i uznanie za ni─ů tzw. nieuczciwa sprzeda┼╝y oraz przyznanie Prezesowi Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w (UOKiK) nowych kompetencji i narz─Ödzi proceduralnych. W pracy podj─Öto m.in. problem wyboru prawa obcego w internetowych wzorcach umownych, podkre┼Ťlaj─ůc obowi─ůzek spojrzenia na ochron─Ö konsument├│w z perspektywy prawa prywatnego mi─Ödzynarodowego. W kontek┼Ťcie przysz┼éo┼Ťci arbitra┼╝u konsumenckiego, bli┼╝szej analizie poddano kwesti─Ö zapisu na polski s─ůd polubowny jako niedozwolonego postanowienia w umowach z konsumentami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19751 X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest jasnym i zwi─Öz┼éym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najwa┼╝niejszych debat nad natur─ů i konsekwencjami spo┼éecze┼ästwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje zwi─ůzek mi─Ödzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami ┼Ťwiata pracy, w┼é─ůczaj─ůc w to now─ů potrzeb─Ö "pracy emocjonalnej". Pokazuje tak┼╝e ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13490 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13489 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powsta┼éa w wyniku dyskusji toczonych podczas Mi─Ödzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedr─Ö Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw┼éa II oraz Stowarzyszenie Rzecznik├│w Konsument├│w w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsument├│w. Publikacja zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç rozdzia┼é├│w obejmuj─ůcych nast─Öpuj─ůce pola problemowe: rola Rzecznik├│w Konsument├│w w pomocy prawnej; ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania; ochrona konsument├│w us┼éug sektora energetycznego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora finansowego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problem├│w przedstawionych w monografii jest ogromny. Artyku┼éy zawarte w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach stanowi─ů pog┼é─Öbion─ů analiz─Ö i prezentacj─Ö fragment├│w wybranych zagadnie┼ä oraz rezultat├│w prowadzonych przez Autor├│w bada┼ä. Dzi─Öki uj─Öciu podobnych zagadnie┼ä w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach, mamy dobry przegl─ůd podstawowych problem├│w prawnych zwi─ůzanych z ochron─ů konsumenta w danym obszarze dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. S─ů to studia zar├│wno teoretyczne jak i analiza przypadk├│w (case studies). Ta ogromna r├│┼╝norodno┼Ť─ç daje mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia uwagi na problemy, wymagaj─ůce nowych, bardziej skutecznych rozwi─ůza┼ä prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwi─ůzania, kt├│re mog─ů zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç ochrony konsument├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15862 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-299.
┼Üwiadomo┼Ť─ç autorki dotycz─ůca wyst─Öpowania ogranicze┼ä w wyczerpaniu omawianych zagadnie┼ä prze┼éo┼╝y┼éa si─Ö na r├│┼╝norodno┼Ť─ç zakresu prezentowanych tre┼Ťci, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej za┼Ť budzi─ç mo┼╝e niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane wsp├│┼éczesne podej┼Ťcie do zagadnie┼ä jako┼Ťci wskazuje na mo┼╝liwo┼Ť─ç identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencja┼éu tkwi─ůcego wewn─ůtrz przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na og├│┼é nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spo┼╝ytkowany przez organizacj─Ö i jej cz┼éonk├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12415 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowa┼ä, istniej─ůcej ochrony prawnej i kategorii wsp├│┼éczesnego konsumenta by┼éo g┼é├│wnym celem badawczym Autor├│w niniejszej publikacji. W przejrzysty spos├│b zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku d├│br konsumpcyjnych, wskazuj─ůc w swoich wnioskach m.in. na konieczno┼Ť─ç zast─Öpowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddzia┼éywaniu zw┼éaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest przybli┼╝enie czytelnikowi wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä i ┼║r├│de┼é budowy warto┼Ťci klient├│w dla firm, rodzaju warto┼Ťci, kt├│re wsp├│┼écze┼Ťnie odgrywaj─ů lub powinny odgrywa─ç istotn─ů rol─Ö w budowie warto┼Ťci klient├│w oraz, na przyk┼éadzie konkretnych dzia┼éa┼ä, przybli┼╝enie - jak obecnie niekt├│re przedsi─Öbiorstwa buduj─ů warto┼Ť─ç swoich klient├│w. Struktur─Ö ksi─ů┼╝ki przyporz─ůdkowano trzem grupom problem├│w, jakie obecnie stoj─ů przed zarz─ůdzaj─ůcymi i realizuj─ůcymi koncepcj─Ö budowy warto┼Ťci klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy warto┼Ťci klienta, ┼║r├│d┼éom i procesowi tworzenia warto┼Ťci klienta (dob├│r odpowiednich warto┼Ťci), prezentacji przyk┼éad├│w praktycznego podej┼Ťcia do budowy warto┼Ťci klienta (na przyk┼éadzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-166.
W ksi─ů┼╝ce autorzy omawiaj─ů zmiany zachodz─ůce w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej (Litwa, ┼üotwa, Polska, Ukraina) po przej┼Ťciu gospodarek tych kraj├│w transformacji systemowej. Autorzy ca┼éo┼Ťciowo przedstawili: sytuacj─Ö w badanych krajach na tle kraj├│w Unii Europejskiej, konsument├│w jako uczestnik├│w proces├│w rynkowych i zmiany ich zachowa┼ä konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji d├│br i us┼éug gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decyduj─ůce, charakterystyk─Ö konsument├│w na wybranych rynkach us┼éug.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12936 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14067 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka systematyzuje wiedz─Ö na temat wybranych aspekt├│w polskiej polityki spo┼éecznej. Prac─Ö otwieraj─ů studia z okresu kszta┼étowania si─Ö polskiej polityki spo┼éecznej od okresu mi─Ödzywojennego, poprzez Polsk─Ö Ludow─ů do czas├│w wsp├│┼éczesnych. Kolejne teksty po┼Ťwi─Öcone zosta┼éy wsp├│┼éczesnym problemom i dziedzinom polskiej polityki spo┼éecznej: rodzinie i przeciwdzia┼éaniu przemcy w rodzinie, wybranym grupom spo┼éecznym, procesom demograficznym, ochronie praw konsumenta, stosunkowi Ko┼Ťci┼éa do problem├│w polityki spo┼éecznej okresu transformacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14674 VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest analizie zachowa┼ä konsument├│w na rynku e-us┼éug w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, ┼üotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-us┼éugi pogrupowane w trzy bloki - us┼éugi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), us┼éugi zwi─ůzane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i us┼éugi finansowe (e-bankowo┼Ť─ç, e-ubezpieczenia). S─ů to sfery, kt├│re b─Öd─ů mia┼éy w bli┼╝szej i dalszej przysz┼éo┼Ťci znacz─ůcy wp┼éyw na kszta┼étowanie nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa. Jest to tak┼╝e element tworzenia spo┼éecze┼ästwa bez granic. Wyniki bada┼ä pozwoli┼éy stworzy─ç profil e-konsument├│w korzystaj─ůcych z poszczeg├│lnych us┼éug.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11409 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Wsp├│┼éczesne us┼éugi nale┼╝─ů do g┼é├│wnych obszar├│w ochrony i edukacji konsument├│w. Maj─ůc to na uwadze, autorki przedstawi┼éy: polityk─Ö konsumenck─ů Unii Europejskiej i prawa konsument├│w w Unii Europejskiej; sytuacj─Ö konsument├│w na rynkach us┼éug: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary narusze┼ä praw konsument├│w w umowach podpisywanych z konsumentami; ┼Ťwiadomo┼Ť─ç praw konsument├│w i rol─Ö edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie ┼Ťwiadomo┼Ťci konsument├│w przez us┼éugodawc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13114 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14201 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybli┼╝enie zagadnie┼ä zwi─ůzanych z funkcjonowaniem podmiot├│w gospodarczych oraz jednostek samorz─ůdu terytorialnego w zmieniaj─ůcych si─Ö warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielop┼éaszczynowe analizy problemowe pozwalaj─ů na poszerzenie wiedzy oraz mog─ů by─ç inspiracj─ů do prowadzenia dalszych bada┼ä w┼éasnych." ( ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13846 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Us┼éugi elektroniczne (e-us┼éugi) odgrywaj─ů coraz wi─Öksz─ů rol─Ö w rozwoju sektora us┼éug i w zaspokajaniu potrzeb konsument├│w i przedsi─Öbiorstw. Przedmiotem pracy s─ů nast─Öpuj─ůce us┼éugi: e-administracja, e-bankowo┼Ť─ç, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. G┼é├│wny nurt rozwa┼╝a┼ä koncentruje si─Ö na identyfikacji zakresu korzystania z us┼éug elektronicznych przez e-konsument├│w oraz czynnik├│w warunkuj─ůcych ich konsumpcj─Ö. Wa┼╝nym czynnikiem wp┼éywaj─ůcym na zachowania polskich konsument├│w korzystaj─ůcych z e-us┼éug okaza┼é si─Ö poziom ich ┼Ťwiadomo┼Ťci konsumenckiej. Istnieje konieczno┼Ť─ç edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotycz─ůcego sprzeda┼╝y towar├│w i us┼éug ┼Ťwiadczonych na odleg┼éo┼Ť─ç na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12079 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13188 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 357-361.
Podr─Öcznik prezentuje szerokie spektrum problem├│w z zakresu ekonomii, regionalistyki, komunikacji interpersonalnej. Tre┼Ťci zawarte w podr─Öczniku wprowadzaj─ů w ┼Ťwiat wiedzy o ekonomii, gospodarce polskiej i ┼Ťwiatowej, rynku pracy, przedsi─Öbiorstwie, podatkach i ubezpieczeniach, bankowo┼Ťci i roli pieni─ůdza. Wdra┼╝aj─ů czytelnik├│w do samodzielno┼Ťci, pomagaj─ů w ocenie w┼éasnych predyspozycji i w podejmowaniu decyzji dotycz─ůcych kariery zawodowej, przygotowania do aktywno┼Ťci zawodowej, zak┼éadania i prowadzenia w┼éasnej firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13847 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest rezultatem projektu badawczego nt. "Innowacyjno┼Ť─ç polskiej gospodarki po przyst─ůpieniu do Unii Europejskiej", kt├│ry by┼é realizowany na Wydziale Zarz─ůdzania Uniwersytetu Warszawskiego w latach 2007-2009. Podstawowym celem publikacji jest pokazanie i ocena obrazu innowacyjno┼Ťci polskiej gospodarki w okresie transformacji, szczeg├│lnie po akcesji do UE. Ma ona charakter interdyscyplinarny, a przeznaczona jest g┼é├│wnie dla pracownik├│w naukowych zajmuj─ůcych si─Ö t─ů problematyk─ů, a tak┼╝e doktorant├│w i student├│w uczelni (wydzia┼é├│w) ekonomicznych i technicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11471 XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 529-534.
Monografi─Ö przygotowano na podstawie najnowszych publikacji zagranicznych, w szczeg├│lno┼Ťci niemieckich. Znacz─ůca baz─Ö materia┼éow─ů i por├│wnawcz─ů poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w stanowi─ů tak┼╝e komentarze do traktat├│w unijnych. Rozwa┼╝ania nad systemem instytucjonalnym i prawem materialnym poprzedzaj─ů dwa rozdzia┼éy dotycz─ůce historii procesu integracji oraz dochodzenia Polski do cz┼éonkostwa w UE. W rozdziale tym jest zawarta historia prawa, kt├│ra zosta┼éa mo┼╝liwie mocno odarta z elementu politycznego i sta┼éa si─Ö szczeg├│┼éow─ů analiz─ů zmian normatywnych, dokonywanych w kolejnych nowelach traktatowych. Drugi rozdzia┼é stanowi kr├│tki rys konstrukcji prawnej problemu integracji Polski z UE (analiza tzw. traktatu akcesyjnego i przygotowanych w 2011 roku zmian w Konstytucji RP). Dopiero po takim wprowadzeniu Czytelnik mo┼╝e zapozna─ç si─Ö z rozdzia┼éami opisuj─ůcymi g┼é├│wne aspekty prawne procesu integracji. Stan prawny traktat├│w integracyjnych, om├│wiony w niniejszej publikacji, to oczywi┼Ťcie stan po wej┼Ťciu w ┼╝ycie traktatu z Lizbony, ze wszelkimi zmianami dokonanymi w systemie "k┼éadek traktatowych" oraz prawem pochodnym na dzie┼ä 1 czerwca 2012 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14634 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again