Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Brady Regina
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 455-473.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia przydatno┼Ť─ç zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w ocenie praktyki zarz─ůdzania. W cz─Ö┼Ťci pierwszej zosta┼éy przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarz─ůdzania jako┼Ťci─ůz uwzgl─Ödnieniem podstaw ich rozwoju, wsp├│lczesnych podej┼Ť─ç i modeli. Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona rozwojowi zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç czwarta jest autorsk─ů propozycj─ů oceny realizacji zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14134 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14995 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again