Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Autor
Brady Regina
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują Autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej