Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(25)
Status
available
(35)
only on-site
(25)
Branch
Magazyny
(12)
Wypo┼╝yczalnie
(23)
Czytelnie
(25)
Author
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Adamik Anna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Zbigniew (zarz─ůdzanie)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski J├│zef (1933- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Flak Olaf
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Marek Stanisław
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Mazur Barbara
(1)
Mruk Henryk
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(1)
Rakowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
┼Üwi─ůtkowska Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(11)
ZARZ─äDZANIE
(7)
MARKETING
(4)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
DECYZJE
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
RELIGIA
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODR─śCZNIKI
(2)
25 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Bia┼éostocka. Biblioteka Nauk o Zarz─ůdzaniu)
ISSN i numeracja serii gł.: 0867-096X ; nr 223.
Bibliogr. s. 179-188.
Problematyka pracy dotyczy ┼║r├│de┼é kultury organizacyjnej firm dzia┼éaj─ůcych w wielokulturowym otoczeniu. Wielokulturowo┼Ť─ç rozpatrywana jest z punktu widzenia religii, kt├│ra tworzy fundament kulturowy oparty na dominuj─ůcych w danej konfesji warto┼Ťciach oraz podstawowych za┼éo┼╝eniach kulturowych. Obszarami badawczymi s─ů: determinanty kultury organizacyjnej, preferencje warto┼Ťci osobowych wyznawc├│w religii chrze┼Ťcija┼äskich i ich wp┼éyw na kultur─Ö organizacyjn─ů, podstawowe za┼éo┼╝enia kultur wyznaniowych i ich wp┼éyw na kultur─Ö organizacyjn─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12408 VI.14 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13569 VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 163-170.
Celem niniejszej pracy jest zapoznanie czytelnika z najwa┼╝niejszymi wiadomo┼Ťciami z dziedziny opracowania i zarz─ůdzania projektami restrukturyzacyjnymi w organizacjach. Zaprezentowano w niej elementy makro- i mikrootoczenia organizacji, metody ich analizy oraz metodologi─Ö realizacji tego typu projekt├│w. Dla zrozumienia prezentowanego materia┼éu ka┼╝d─ů z opisanych metod zobrazowano praktycznymi przyk┼éadami jej zastosowania, zaczerpni─Ötymi z rzeczywistych projekt├│w, ju┼╝ zrealizowanych lub b─Öd─ůcych w trakcie realizacji, jednak┼╝e, aby nie przysporzy─ç przywo┼éywanym przedsi─Öbiorstwom k┼éopot├│w, w niekt├│rych przypadkach celowo zmieniono ich nazwy. Prac─Ö podzielono tematycznie na pi─Ö─ç cz─Ö┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9921 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11530 IX.2 [Czytelnia C], 11529 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podr─Öcznik dydaktyczny ÔÇ×Konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Cz─Ö┼Ť─ç 1. Poj─Öcia, definicje, modeleÔÇŁ jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w chc─ůcych pog┼é─Öbi─ç analiz─Ö swojego przedsi─Öbiorstwa. Aby w pe┼éni przyswoi─ç tre┼Ť─ç podr─Öcznika, Czytelnik powinien mie─ç wiedz─Ö na temat funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa co najmniej na poziomie tytu┼éu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegl─ůd definicji i uwarunkowa┼ä konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; prezentacj─Ö sk┼éadnik├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; wybrane modele konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa podsumowuj─ůcy tre┼Ť─ç wcze┼Ťniejszych rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532 IX.2 [Czytelnia C], 11531 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dynamizacja gospodarek kraj├│w wysoko rozwini─Ötych mo┼╝liwa jest jedynie dzi─Öki lepszemu wykorzystaniu ich potencja┼éu spo┼éecznego. Odbywa─ç si─Ö to powinno m.in. poprzez stymulowanie rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci indywidualnej i korporacyjnej. Ten proces musi obejmowa─ç zar├│wno stwarzanie odpowiednich warunk├│w instytucjonalno-finansowych, jak i rozw├│j i podnoszenie poziomu edukacji z zakresu przedsi─Öbiorczo┼Ťci. Mimo wyra┼║nie zarysowanych potrzeb, nie by┼éo dot─ůd w Polsce opracowania, kt├│re w kompleksowy spos├│b ujmowa┼éoby najwa┼╝niejsze z tego zakresu problemy i zagadnienia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11153 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12154 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsi─Öbiorstw zawsze interesowa┼éy badaczy i praktyk├│w. Tych pierwszych g┼é├│wnie z tego powodu, ┼╝e konieczne jest porz─ůdkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfituj─ůcej w r├│┼╝ne zachowania, a tak┼╝e okre┼Ťlenie prawid┼éowo┼Ťci dla cel├│w racjonalizacji dzia┼éa┼ä gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn wi─Ökszej skuteczno┼Ťci rynkowej niekt├│rych przedsi─Öbiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spe┼éniaj─ů autorzy ksi─ů┼╝ki, wyja┼Ťniaj─ůc w niej istot─Ö i rodzaje wybor├│w strategicznych dokonywanych w przedsi─Öbiorstwach w warunkach XXI w. Niew─ůtpliw─ů warto┼Ťci─ů publikacji s─ů studia nad uwarunkowaniami wybor├│w strategicznych uzupe┼énione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na obszarze Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12449 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12448 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy ─çwiczeniach.
Przewodnik zawiera ─çwiczenia przedstawiaj─ůce wybrane zagadnienia z organizacji i procesu zarz─ůdzania w przedsi─Öbiorstwie. Zaproponowano zblizony uk┼éad poszczeg├│lnych ─çwicze┼ä: prezentacja merytorycznych podstaw danego tematu, zadania do wykonania, pytania sprawdzaj─ůce, literatura ┼║r├│d┼éowa i dodatkowa literatura do studiowania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12517 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13644 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozwa┼╝a┼ä zawartych w pracy by┼éo zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapita┼é├│w intelektualnego i ludzkiego w badawczym uj─Öciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza zosta┼éa potraktowana instrumentalnie i zaw─Ö┼╝aj─ůco, jako narz─Ödzie s┼éu┼╝─ůce przede wszystkim identyfikacji element├│w potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Cz─Ö┼Ť─ç monografii po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa badaniu zakres├│w znaczeniowych podstawowych poj─Ö─ç, ich r├│┼╝norodnej systematyzacji, a w ramach zg┼é─Öbiania struktury rzeczywisto┼Ťci - propozycjom modelowego uj─Öcia problematyki. Zwie┼äczeniem rozwa┼╝a┼ä, po ukazaniu kontekstu w postaci spo┼éecze┼ästwa wiedzy i dokonaniu przegl─ůdu i identyfikacji r├│┼╝norodnych zakres├│w znaczeniowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z kapita┼éem intelektualnym i kapita┼éem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13558 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14582 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof Janasz [i in.]. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : 23 cm.
Bibliogr. s. 319-332.
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarz─ůdzania strategicznego, zasad formu┼éowania strategii rozwoju przedsi─Öbiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Zarz─ůdzanie wsp├│┼éczesnymi przedsi─Öbiorstwami oznacza potrzeb─Ö sta┼éego redefiniowania misji i strategii podmiot├│w, struktur, umiej─Ötno┼Ťci budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniaj─ůce si─Ö warunki, tj. odnawiania przedsi─Öbiorstwa. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, wa┼╝n─ů jego zalet─Ö stanowi ┼é─ůczenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przyk┼éadami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11645 [Magazyn 1], P.11644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11643 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12856 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 391-400.
Autor ksi─ů┼╝ki wychodzi z za┼éo┼╝enia, ┼╝e dla mened┼╝er├│w g┼é├│wnym problemem zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem jest w┼éa┼Ťciwy wyb├│r cel├│w. Stwierdza, ┼╝e cele finansowe b─Öd─ůce pochodn─ů "maksymalizacji zysku na rzecz w┼éa┼Ťcicieli kapita┼éu", jako idee pochodz─ůce z okresu XIX-wiecznego kapitalizmu, nie odpowiadaj─ů wsp├│┼éczesnym przedsi─Öbiorstwom. Dyskusja na temat cel├│w sprowadza si─Ö w istocie do konstruowania mechanizmu rozwoju przedsi─Öbiorstwa. Autor uwa┼╝a, ┼╝e w okre┼Ťleniu cel├│w punktem wyj┼Ťcia jest analiza podmiotowo┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i warto┼Ťci, jakimi si─Ö ono kieruje. W┼Ťr├│d uwarunkowa┼ä rozwoju przedsi─Öbiorstwa traktowanego podmiotowo dostrzega si─Ö jego osobowo┼Ť─ç, wolno┼Ť─ç gospodarowania, autonomi─Ö decyzji i ich racjonalno┼Ť─ç, kultur─Ö wewn─Ötrzn─ů przedsi─Öbiorstwa, zawieranie kompromis├│w, d─ů┼╝enie do r├│wnowagi, wsp├│┼éprac─Ö ze ┼Ťrodowiskiem dzia┼éania itd. Wykorzystanie wiedzy psychologicznej i socjologicznej umo┼╝liwia rozwi─ůzywanie zagadnie┼ä zarz─ůdzania oraz finans├│w przedsi─Öbiorstwa i prowadzi do rozwoju nowego kierunku ekonomii behawioralnej, opartej na filozofii personalizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11272 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12378 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarz─ůdzania. Mened┼╝erowie musz─ů posi─ů┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ť─ç przewidywania przysz┼éej pozycji firmy, bra─ç pod uwag─Ö r├│┼╝ne opcje rozwoju, identyfikowa─ç zewn─Ötrzne i wewn─Ötrzne czynniki sukcesu, umie─ç ocenia─ç i ogranicza─ç ryzyko, a tak┼╝e przedsi─Öbiorcze wykorzystywa─ç szans─Ö. Dostosowywanie si─Ö do zmian zewn─Ötrznych wymaga jasnego okre┼Ťlenia perspektyw rozwoju firmy w spos├│b zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarz─ůdzania opartych na wizji przysz┼éo┼Ťci.Takie podej┼Ťcie da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsi─Öbiorstwa zosta┼éo zaprezentowane w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14396 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9239 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10964 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-268.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö dotycz─ůc─ů podstaw zarz─ůdzania strategicznego i propozycje metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umo┼╝liwia mened┼╝erom opracowanie profesjonalnej i ca┼éo┼Ťciowej analizy strategicznej, a tak┼╝e budow─Ö planu strategicznego dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13529 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14499 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla badaczy i praktyk├│w zarz─ůdzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarz─ůdzanie jest dynamiczn─ů dziedzin─ů nie znosz─ůc─ů pustki, prze┼╝ywaj─ůc─ů ci─ůg┼éy rozw├│j. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodz─ůcych w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, jak i zmian maj─ůcych miejsce wewn─ůtrz organizacji. Ostatnie dziesi─Ö─ç lat jest dowodem na nieuchronno┼Ť─ç i ci─ůg┼éo┼Ť─ç wyst─Öpowania tych proces├│w. Oznacza to zar├│wno dla badaczy, jak i praktyk├│w specjalizuj─ůcych si─Ö w tym temacie konieczno┼Ť─ç ┼Ťledzenia bie┼╝─ůcych zmian otoczenia zachodz─ůcych w wielu r├│┼╝nych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gust├│w konsument├│w, a tak┼╝e nowych wyzwa┼ä stawianych przed przedsi─Öbiorstwami, oraz reakcji przedsi─Öbiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsi─Öbiorstwa, kt├│re nie umiej─ů dostrzec zachodz─ůcych zjawisk czy pojawiaj─ůcych si─Ö trend├│w, s─ů skazane na pora┼╝k─Ö i wypadni─Öcie z rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9207 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10932 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 269-278.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona zagadnieniom dotycz─ůcym funkcjonowania przedsi─Öbiorstw we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktuj─ůce o wp┼éywie otoczenia na przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e czynnikach konkurencyjno┼Ťci. W publikacji ukazano zasady gospodarowania sk┼éadnikami maj─ůtkowymi oraz ┼║r├│d┼éa ich finansowania. Zaprezentowano r├│wnie┼╝ jak wa┼╝n─ů rol─Ö w prawid┼éowym funkcjonowaniu podmiot├│w gospodarczych odgrywaj─ů procesy inwestycyjne, konsolidacyjne i restukturyzacyjne. Ponadto poruszono zagadnienia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e wsp├│┼édzia┼éania gospodarczego podmiot├│w zar├│wno w ramach form kooperacji, jak i koncentracji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11147 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12142 VIII.4.4 [Czytelnia C], 12141 VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 462-487. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa oraz o zarz─ůdzaniu nim. Autorzy om├│wili: istot─Ö przedsi─Öbiorstwa oraz rol─Ö przedsi─Öbiorcy i przedsi─Öbiorczo┼Ťci, znaczenie przedsi─Öbiorstwa w gospodarce, otoczenie i konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, cele i misj─Ö przedsi─Öbiorstw oraz ich typy, ryzyko w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, zasoby, struktur─Ö organizacyjn─ů przedsi─Öbiorstwa i jego kadr─Ö mened┼╝ersk─ů, strategiczne i operacyjne zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem, kultur─Ö i etyk─Ö w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, zarz─ůdzanie w sytuacjach kryzysowych. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla: student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie, przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11008 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11976 IX.2 [Czytelnia C], 11975 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest problematyce kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw oraz mo┼╝liwo┼Ťciom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zw┼éaszcza tkwi─ůcych w r├│┼╝nych formach ich wsp├│┼épracy z otoczeniem rynkowym, w tym r├│wnie┼╝ mi─Ödzynarodowym. Autorzy przedstawiaj─ů w niej zar├│wno analizy zagadnie┼ä teoretycznych, jak i warto┼Ťciowe wyniki przeprowadzonych ostatnio bada┼ä empirycznych, u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie proces├│w budowy konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öcone: teoretycznym podstawom kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli wsp├│┼édzia┼éania z otoczeniem rynkowym w kszta┼étowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kszta┼éowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12149 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki inspiruj─ůcy i wspomagaj─ůcy w samokszta┼éceniu z podstaw marketingu. Opr├│cz syntezy tre┼Ťci poszczeg├│lnych temat├│w zawiera r├│wnie┼╝ interesuj─ůcy zestaw test├│w, zada┼ä, przyk┼éad├│w i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö instrumentami marketingowego zarz─ůdzania firm─ů w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybli┼╝a Czytelnikowi tematyk─Ö zarz─ůdzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie zwi─ůzane z konkurencyjno┼Ťci─ů, a tak┼╝e strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdra┼╝ania na wszystkich szczeblach organizacji. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, strategiczna karta wynik├│w, zarz─ůdzanie wiedz─ů i technologi─ů oraz systemy zarz─ůdzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowan─ů, zaawansowan─ů wiedz─Ö w dziedzinie zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Opr├│cz podstawowych wiadomo┼Ťci prezentuje nowe koncepcje zarz─ůdzania strategicznego, kt├│re s─ů odpowiedzi─ů na wzrost ryzyka i niepewno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umi─Ödzynarodowienia przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11646 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12857 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 409-432. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce zawarto wiedz─Ö o przedsi─Öbiorstwie jako organizacji gospodarczej. Przedstawiono w niej wiele poj─Ö─ç, klasyfikacji i element├│w teorii, stanowi─ůcych podstaw─Ö nauki o przedsi─Öbiorstwie. Autorzy zwr├│cili uwag─Ö na: teoretyczne podstawy funkjconowania organizacji, formy przedsi─Öbiorstw i ich otoczenie, otoczenie mi─Ödzynarodowe przedsi─Öbiorstwa, zasoby i ch znaczenie w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, gospodarowanie zasobami materialnymi i niematerialnymi, zarz─ůdzanie kapita┼éem ludzkim, procesy innowacyjne w przedsi─Öbiorstwie, wsp├│┼éczesne problemy zarz─ůdzania, kryzys w gospodarce i przedsi─Öbiorstwie, kreowanie warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, trendy w rozwoju przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12743 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again