Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(10)
available
(5)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(10)
Author
Winch Sławomir
(2)
Bercoff Maurice A
(1)
Borg James
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Guzowska-D─ůbrowska Ma┼égorzata
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Johnson Robert L
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Mirecka Halina
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Winch Anna
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
┼╗aczek Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
PERSWAZJA
(3)
NEGOCJACJE
(2)
REKLAMA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
LOGIKA
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
10 results Filter
No cover
Book
CD
In basket
Komunikacja i perswazja czyli jak skutecznie porozumiewa─ç si─Ö z innymi - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : d┼║w., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 6)
Na CD błędny ISBN.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.247 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: negocjacje ; konflikt ; perswazja
Negocjacje nie mog─ů polega─ç na szybkim ataku, kt├│ry ma rozstrzygn─ů─ç, kto zwyci─Ö┼╝y┼é, a kto przegra┼é. To musi by─ç roz┼éo┼╝ony w czasie proces dochodzenia do rozwi─ůzania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor opieraj─ůc si─Ö na technikach wypracowanych w ramach Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego proponuje swoist─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö nabierania umiej─Ötno┼Ťci dobrego negocjatora, z┼éo┼╝on─ů z 10 pyta┼ä: o co chodzi? Czy znasz swoich rozm├│wc├│w? Czego tak naprawd─Ö chcesz ty i oni? Co zrobisz, gdy nie uzyskasz tego, czego chcesz? Jak przedstawi─ç ofert─Ö i jak jej broni─ç? Jakie relacje preferowa─ç? Kto wykazuje inicjatyw─Ö i uzyskuje przewag─Ö? Jak reagowa─ç na agresj─Ö i zapobiega─ç konfliktom? Jak stosowa─ç perswazj─Ö? Jak radzi─ç sobie z wieloma rozm├│wcami?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4889.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje si─Ö tak┼╝e technikami wywierania wp┼éywu na ludzi. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öca zagadnieniom k┼éamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a tak┼╝e kwestiom praktycznym. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 15 wyk┼éad├│w, a poszczeg├│lne rozdzia┼éy mog─ů by─ç czytane w dowolnej kolejno┼Ťci. Pe┼éna licznych przyk┼éad├│w, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekko┼Ťci─ů pi├│ra, dowcipem i erudycj─ů z pewno┼Ťci─ů stanie si─Ö interesuj─ůc─ů lektur─ů dla student├│w, dziennikarzy oraz polityk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.4956.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 244-247.
W ksi─ů┼╝ce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje si─Ö negocjacje jako zestaw umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzi dzia┼éania ÔÇô w tych ramach przedstawiono zbi├│r taktyk i strategii negocjacyjnych, r├│┼╝nych sposob├│w manipulacji i technik im przeciwdzia┼éaj─ůcych. W drugiej perspektywie k┼éadzie si─Ö nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu uj─Öcie pozwala wyja┼Ťni─ç r├│┼╝nice w rozumieniu racjonalno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä; daje mo┼╝liwo┼Ť─ç analizy kulturowych uwarunkowa┼ä negocjacji z punktu widzenia proces├│w zarz─ůdzania. Autorzy wskazuj─ů te┼╝ na wp┼éyw zaufania, to┼╝samo┼Ťci oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ÔÇô i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C], 10202.IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa w ca┼éo┼Ťci perswazji, na jak─ů jeste┼Ťmy nara┼╝ani ka┼╝dego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wp┼éywu i nie namawia do stosowania ┼╝adnej z nich. Ksi─ů┼╝ka jest o tyle niezwyk┼éa, ┼╝e w praktyczny spos├│b pokazuje jak rozpoznawa─ç i jak si─Ö broni─ç kiedy jeste┼Ťmy poddawani perswazji. To ┼Ťwiat perswazji, kt├│ry mo┼╝na potraktowa─ç z przymru┼╝eniem oka. Cho─ç tytu┼é brzmi prowokuj─ůco ÔÇô autor pr├│buje u┼Ťwiadomi─ç czytelnika, ┼╝e ka┼╝dy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez ┼Ťwiadomo┼Ťci. Nie istnieje ┼╝aden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, kt├│re s─ů w stanie zapewni─ç sukces w ka┼╝dych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17918.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wp┼éywania na ich opinie, postawy i dzia┼éania. U┼éatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji mo┼╝na si─Ö nauczy─ç, najlepiej korzystaj─ůc z wiedzy i do┼Ťwiadczenia ┼Ťwiatowej klasy eksperta w tej dziedzinie ÔÇô Jamesa Borga. Ksi─ů┼╝ka ta nie tylko u┼éatwia czytelnikowi doskonalenie w┼éasnych umiej─Ötno┼Ťci w tym zakresie, lecz tak┼╝e umo┼╝liwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Mo┼╝na si─Ö z niej dowiedzie─ç mi─Ödzy innymi: Co to jest perswazja? Jak─ů rol─Ö w przekonywaniu innych odgrywa j─Özyk cia┼éa? Dlaczego uwa┼╝ne s┼éuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki spos├│b warto trenowa─ç pami─Ö─ç? Jak efektywnie komunikowa─ç si─Ö przez telefon? Co powinien wiedzie─ç ka┼╝dy skuteczny negocjator? W jaki spos├│b dostosowa─ç sw├│j przekaz do r├│┼╝nych typ├│w osobowo┼Ťci? James Borg prezentuje praktyczn─ů wiedz─Ö, opart─ů na wynikach bada┼ä naukowych i w┼éasnych obserwacjach. Walorami poradnika s─ů przyst─Öpny j─Özyk i ciekawe przyk┼éady. Ksi─ů┼╝ka jest lektur─ů obowi─ůzkow─ů dla wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů odnosi─ç sukcesy w ┼╝yciu zawodowym i towarzyskim dzi─Öki bieg┼éej znajomo┼Ťci sztuki perswazji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9793.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa z my┼Ťl─ů o tych, kt├│rzy na co dzie┼ä dokonuj─ů prezentacji i oczekuj─ů wiedzy zwi─ůzanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii spo┼éecznej oraz poszukuj─ů konkretnych wskaz├│wek zwi─ůzanych z jej przygotowaniem oraz realizacj─ů. Intencj─ů autor├│w by┼éo przedstawienie praktycznych wskaza┼ä poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu uj─Öcie pozwala na wykorzystanie tre┼Ťci ksi─ů┼╝ki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19490.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porz─ůdkuje wiedz─Ö z zakresu oddzia┼éywania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca opr├│cz warto┼Ťci poznawczej oraz praktycznej mo┼╝e pe┼éni─ç r├│wnie┼╝ funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wci─ů┼╝ istnieje zapotrzebowanie na wiedz─Ö, kt├│ra w mo┼╝liwie pe┼ény spos├│b pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddzia┼éywaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podr─Öcznik adresowany zar├│wno do student├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, pracownik├│w agencji reklamowych, jak i do ka┼╝dego konsumenta, traktuje w┼éa┼Ťnie o tym, jak reklama przemienia zwyk┼éy produkt w istotny element ┼╝ycia spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 265-281. Indeks.
Om├│wienie 3 kolejnych wielkich temat├│w w psychologii: wra┼╝e┼ä zmys┼éowych i spostrze┼╝e┼ä, my┼Ťlenia i inteligencji oraz stan├│w ┼Ťwiadomo┼Ťci. Autorzy przybli┼╝aj─ů procesy psychiczne nadaj─ůce znaczenie i osobist─ů wag─Ö informacjom zmys┼éowym docieraj─ůcym do m├│zgu, pomagaj─ů na przyk┼éad zrozumie─ç, w jaki spos├│b ┼é─ůczymy nast─Öpuj─ůce po sobie d┼║wi─Öki w znajom─ů melodi─Ö, a w zbiorze kszta┼ét├│w i ┼Ťwiat┼éocieni odnajdujemy twarz bliskiej osoby. Zajmuj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ procesami le┼╝─ůcymi u pod┼éo┼╝a my┼Ťlenia, podejmowania decyzji i rozwi─ůzywania problem├│w. Analizuj─ůc inteligencj─Ö, omawiaj─ů testy inteligencji, a tak┼╝e przedstawiaj─ů r├│┼╝ne sprzeczne pogl─ůdy na temat tego, czym jest inteligencja i co to oznacza, ┼╝e iloraz inteligencji jest dziedziczony. Czytelnik poznaje ponadto r├│┼╝ne stany ┼Ťwiadomo┼Ťci: czuwanie, sen bez marze┼ä sennych, hipnoz─Ö, medytacj─Ö oraz zmienione chemicznie stany wyst─Öpuj─ůce po za┼╝yciu ┼Ťrodk├│w psychoaktywnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11357.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again