Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Lund Iréne
(1)
Lundeberg Stefan
(1)
Lundeberg Thomas
(1)
Molin Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Norrbrink Cecilia
(1)
Zborowski Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
BÓL
(1)
LEKI PRZECIWBÓLOWE
(1)
MARKETING
(1)
ZNIECZULANIE
(1)
Słowo kluczowe
placebo
(2)
ból
(1)
ból ostry
(1)
ból przewlekły
(1)
czucie
(1)
e-marketing
(1)
ekomarketing
(1)
gender marketing
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
leczenie bólu
(1)
marketing
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing sportowy
(1)
ocena bólu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-171. Indeks.
Napisana przystępnym językiem publikacja zadowoli zarówno tych, którzy mają o bólu mgliste pojęcie, jak i tych, którzy zajmują się bólem profesjonalnie. Ból, objaw (zespół objawów) towarzyszy człowiekowi od chwili urodzin aż do śmierci. Autorzy w sposób przejrzysty przedstawiają budowę i funkcję układu czuciowego, modulację bólu na poziomie obwodowym, rdzeniowym i ponad rdzeniowym. Charakteryzują ból ostry, przewlekły, taksonomię bólu, sposoby jego analizy i oceny, a także omawiają za sady postępowania fizykalnego i farmakologicznego jego zwalczania. Prezentują także społeczny aspekt bólu i płci biologicznej, opisują ból u dzieci i młodzieży oraz u osób w wieku podeszłym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13629.XVIII.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14650.XVIII.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej