Form of Work
Książki
(11)
Status
available
(17)
only on-site
(11)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(9)
Wypożyczalnie
(9)
Czytelnie
(11)
Author
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Briggs Susan
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fisher Alan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stych Marek
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
MARKETING
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(1)
11 results Filter
Book
In basket
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-221, wykaz aktów prawnych s. 223-227, wykaz orzeczeń, wyroków, uchwał s. 229-231.
Książka opiera się na rozważaniach teoretycznych i praktycznych dotyczących funkcjnowania jednostek samorządu terytorialnego. Punktem wyjścia jest geneza instytucji samorządu terytorialnego w okresie II RP, następnie przedstawienie idei, które wpływały na kształt relacji między gmina a państwem. W kolejnej części przedstawiono ogólne zasady ustrojowe, na których opiera się samorząd terytorialny, zagadnienia związane z finansami JST. Zawarto także opracwania dotyczące wspólnoty samorządowej w ujęciu socjologicznym i szeroko rozumianej gospodarki gruntami. Całość zamyka istotny element, jakim jest rozwój JST. (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13522 XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14486 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11519 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13649 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14668 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13085 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11146 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12139 IX.2 [Czytelnia C], 12138 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again