Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Status
available
(19)
only on-site
(12)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(10)
Czytelnie
(12)
Author
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Briggs Susan
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fisher Alan
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stych Marek
(1)
Wieloch Maciej
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
MARKETING
(8)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(1)
12 results Filter
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono m.in. charakterystyk─Ö podmiot├│w przemys┼éu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystycznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, uczestnik├│w kurs├│w i szkole┼ä z tej tematyki. R├│wnie przydatna b─Ödzie dla mened┼╝er├│w administracji centralnej i samorz─ůdowej, odpowiedzialnych za polityk─Ö w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po roku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. struktur─Ö; analiz─Ö rynku; plan marketingowy; ocen─Ö za┼éo┼╝e┼ä biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; w┼é─ůczenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, zwi─ůzanego z kredytem inwestycyjnym oraz wsp├│┼éfinansowanie projekt├│w ze ┼Ťrodk├│w unijnych; przedstawienie przyk┼éadowych wst─Öpnych opracowa┼ä biznesplan├│w przez student├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7598 [Magazyn 1], P.7597 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6035 IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C], P.6034 IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7293 IX.3 [Czytelnia C], 7292 IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podr─Öcznika jest zaprezentowanie najwa┼╝niejszych zasad oraz technik marketingowych s┼éu┼╝─ůcych zwi─Ökszaniu skuteczno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa na rynku. Przes─ůdzi┼éo to o tre┼Ťci podr─Öcznika, w kt├│rym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zosta┼éy zilustrowane wieloma przyk┼éadami praktycznymi. Ich zadaniem jest u┼éatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania w┼éasnych rozwi─ůza┼ä. W naszym przekonaniu zawarte w podr─Öczniku tre┼Ťci mog─ů by─ç u┼╝yteczne zar├│wno dla student├│w uczelni ekonomicznych, tak┼╝e technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla os├│b dzia┼éaj─ůcych w praktyce, czyli pracownik├│w przedsi─Öbiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-221, wykaz aktów prawnych s. 223-227, wykaz orzeczeń, wyroków, uchwał s. 229-231.
Ksi─ů┼╝ka opiera si─Ö na rozwa┼╝aniach teoretycznych i praktycznych dotycz─ůcych funkcjnowania jednostek samorz─ůdu terytorialnego. Punktem wyj┼Ťcia jest geneza instytucji samorz─ůdu terytorialnego w okresie II RP, nast─Öpnie przedstawienie idei, kt├│re wp┼éywa┼éy na kszta┼ét relacji mi─Ödzy gmina a pa┼ästwem. W kolejnej cz─Ö┼Ťci przedstawiono og├│lne zasady ustrojowe, na kt├│rych opiera si─Ö samorz─ůd terytorialny, zagadnienia zwi─ůzane z finansami JST. Zawarto tak┼╝e opracwania dotycz─ůce wsp├│lnoty samorz─ůdowej w uj─Öciu socjologicznym i szeroko rozumianej gospodarki gruntami. Ca┼éo┼Ť─ç zamyka istotny element, jakim jest rozw├│j JST. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13522 XIII.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14486 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ta jest uzupe┼énieniem podr─Öcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych dzia┼éa┼ä", przygotowanego przez ten sam zesp├│┼é autorski. Zawiera mi─Ödzy innymi przyk┼éady z rynku, praktyczne wskaz├│wki oraz zestawienia, om├│wienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a tak┼╝e zagadnienia wykraczaj─ůce poza tre┼Ť─ç wspomnianego podr─Öcznika, takie jak wsp├│┼épraca przedsi─Öbiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje u┼éatwiaj─ůce pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11520 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11519 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodz─ůce w otoczeniu wp┼éywaj─ů na ewolucj─Ö koncepcji zarz─ůdzania marketingowego w przedsi─Öbiorstwach. Kierowanie si─Ö warto┼Ťci─ů, a nie tylko cen─ů, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarz─ůdzanie do┼Ťwiadczeniem konsumenta, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, a tak┼╝e wiedza na temat funkcjonowania m├│zgu i osi─ůgni─Öcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kszta┼étuj─ůce marketing XXI wieku. Podr─Öcznik zawiera odwo┼éania do trend├│w w gospodarce i zachowaniach konsument├│w, kt├│re wyznaczaj─ů nowe strategie, czyli sposoby osi─ůgania cel├│w marketingowych w przedsi─Öbiorstwie. Obja┼Ťnieniu omawianych zasad i technik marketingu s┼éu┼╝─ů trafne przyk┼éady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narz─Ödziach oddzia┼éywania na rynek, ale spos├│b my┼Ťlenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce obu tych kwestii. Du┼╝o miejsca po┼Ťwi─Öcono om├│wieniu narz─Ödzi marketingowego oddzia┼éywania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona zosta┼éa istota marketingu, jego miejsce i rola w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13649 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14668 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç odgrywa wa┼╝n─ů rol─Ö w gospodarce rynkowej i stanowi podstaw─Ö jej innowacyjno┼Ťci. W ksi─ů┼╝ce autorzy - wybitni eksperci - zach─Öcaj─ů do podj─Öcia dzia┼éalno┼Ťci na w┼éasny rachunek, przekazuj─ůc niezb─Ödn─ů wiedz─Ö teoretyczn─ů i praktyczn─ů. Czytelnik dowie si─Ö mi─Ödzy innymi, sk─ůd czerpa─ç pomys┼éy na w┼éasny biznes, jak formu┼éowa─ç cele strategiczne i opracowa─ç biznesplan czy plan marketingowy. Opr├│cz om├│wienia kluczowych zagadnie┼ä autorzy wyja┼Ťniaj─ů, na czym polega specyfika przedsi─Öbiorczo┼Ťci w r├│┼╝nych obszarach gospodarki, od przemys┼éu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez bran┼╝─Ö informatyczn─ů, a┼╝ po przemys┼é muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami ksi─ů┼╝ki s─ů przyst─Öpne obja┼Ťnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesuj─ůce studia przypadk├│w dotycz─ůce poszczeg├│lnych bran┼╝.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13085 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11146 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12139 IX.2 [Czytelnia C], 12138 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym ┼║r├│d┼éem wiedzy o marketingu w przedsi─Öbiorstwie. Omawia zagadnienia: bada┼ä marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsi─Öbiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przyk┼éady z dzia┼éalno┼Ťci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumie─ç istot─Ö marketingu jako koncepcji zarz─ůdzania i pozna─ç wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci ni─ů rz─ůdz─ůce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again