Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(14)
only on-site
(13)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(13)
Author
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Armstrong Gary
(1)
Hajdas Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Saunders John
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Środa Jacek
(1)
Żabińska Teresa
(1)
┼╗urawnik Barbara
(1)
┼╗urawnik Wojciech
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
MARKETING
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Marketing
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
BANKI
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
RYNEK
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
14 results Filter
Book
In basket
Marketing us┼éug / red. Aniela Sty┼Ť. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono nast─Öpuj─ůce zagadnienia: wsp├│┼éczesne koncepcje zarz─ůdzania marketingowego w sferze us┼éug, charakterystyk─Ö us┼éug, instrumenty marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, badania jako┼Ťci us┼éug, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze us┼éug, wyniki bada┼ä empirycznych na temat rzeczywistych zachowa┼ä podmiot├│w rynkowych w sferze us┼éug w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 411-419. Indeks.
Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z intencj─ů, by w jak najwi─Ökszym stopniu spe┼énia┼é przypisan─ů mu z definicji funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Napisano go z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w i specjalno┼Ťci w zakresie zarz─ůdzania, osobach pracuj─ůcych w przedsi─Öbiorstwach lub instytucjach na stanowiskach mened┼╝erskich zwi─ůzanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů i wszystkich tych, kt├│rzy w zwi─ůzku z prac─ů zawodow─ů lub zainteresowaniami chcieliby si─Ögn─ů─ç po pozycj─Ö z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali si─Ö na zasadniczych procesach zarz─ůdczych, unikaj─ůc g┼é─Öbokiej dyskusji poj─Öciowej, koncepcyjnej czy badawczej. K┼éad─ůc nacisk na klarowno┼Ť─ç wywodu, zdecydowali si─Ö nada─ç ksi─ů┼╝ce jak najprostsz─ů struktur─Ö, obejmuj─ůc─ů sze┼Ť─ç rozdzia┼é├│w po┼Ťwi─Öconych koncepcji marketingu oraz poszczeg├│lnym funkcjom zarz─ůdzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdro┼╝eniu i kontroli efekt├│w dzia┼éa┼ä marketingowych. Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z wykorzystaniem licznych ┼║r├│de┼é informacji i zawiera liczne przyk┼éady praktyczne, podawane zar├│wno w tre┼Ťci wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomo┼Ťci ÔÇ×prosto z rynkuÔÇŁ.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14795.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15536.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug finansowych nale┼╝y do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w w polskiej gospodarce. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, cho─ç jest on nadal postrzegany bardziej jako narz─Ödzie taktyczne ni┼╝ strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zak┼éada my┼Ťlenie strategiczne. Nie jest tu mo┼╝liwe automatyczne prze┼éo┼╝enie zasad marketingu obowi─ůzuj─ůcych na rynku produkt├│w do us┼éug finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialno┼Ťci sprzeda┼╝y us┼éugi oraz nierozdzielno┼Ťci wytwarzania us┼éug do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co by┼éo g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka to poradnik, kt├│ry podpowiada, jak badania rynkowe wpisuj─ů si─Ö w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadno┼Ť─ç wykorzystania bada┼ä rynkowych w perspektywie produktowej, sprzeda┼╝owej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada te┼╝ na kokretne pytania, m.in.: jak bada─ç potencja┼é rynku, jak wyznacza─ç elastyczno┼Ť─ç cenow─ů, jak ocenia─ç kondycj─Ö marki, jakimi sposobami bada─ç skuteczno┼Ť─ç reklamy, na czym polegaj─ů badania medi├│w oraz jakimi metodami mo┼╝na przeprowadzi─ç te wszystkie rodzaje bada┼ä?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
G┼é├│wnym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podej┼Ť─ç teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najwa┼╝niejszych metod badawczych u┼╝ywanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczeg├│lno┼Ťci w jego specjalno┼Ťci badawczej zarz─ůdzanie marketingowe. Z uwagi na to, ┼╝e podstawowymi obiektami bada┼ä tej specjalno┼Ťci czy inaczej subdyscypliny marketingu s─ů systemy marketingowe przedsi─Öbiorstwa oraz organizacji non-profit, a ┼Ťci┼Ťlej podsystemy zarz─ůdzania marketingowego tych podmiot├│w gospodarczych, rozpoznanie nasze musia┼éo obj─ů─ç przede wszystkim metodyk─Ö bada┼ä tych obiekt├│w, a wi─Öc koncepcji zarz─ůdzania marketingowego, strategii marketingowych, program├│w operacyjnych realizacji tych strategii itp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera wsp├│┼éczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we wsp├│┼épracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veronik─ů Wong. W podr─Öczniku om├│wiono: istot─Ö i kategorie marketingu, jego rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, spo┼éeczn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç i etyk─Ö. Rozwa┼╝ania s─ů bogato ilustrowane konkretnymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w z do┼Ťwiadcze┼ä przede wszystkim przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5971 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.5969 [Magazyn 1], P.5968 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], P.5964 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2], 7267 [Magazyn 2], 2928 [Magazyn 2] (14 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.74.IX.16
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja w┼éadzy w Polsce wp┼éyn─Ö┼éy na wykreowanie nowej roli samorz─ůd├│w terytorialnych, kt├│re przej─Ö┼éy odpowiedzialno┼Ť─ç za sw├│j rozw├│j. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorz─ůdy nie mog─ů ogranicza─ç si─Ö do tradycyjnych form dostarczania us┼éug publicznych spo┼éeczno┼Ťciom lokalnym, lecz powinny podejmowa─ç dzia┼éania promarketingowe ukierunkowane na odbiorc─Ö i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narz─Ödzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorz─ůdu terytorialnego, e-urz─ůd i rola personelu w obs┼éudze interesant├│w, marketing polityczny. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przyjazny podr─Öcznik do nauczania podstaw marketingu w ┼Ťwietle wsp├│┼éczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich. Ukazuje interdyscyplinarno┼Ť─ç, zwi─ůzki z zarz─ůdzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na ┼Ťwiecie. Ca┼éokszta┼ét problematyki marketingu zosta┼é logicznie i sekwencyjnie uporz─ůdkowany. Przyswojenie tre┼Ťci u┼éatwiaj─ů: przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta prezentacja zagadnie┼ä og├│lnych i szczeg├│┼éowych, przyk┼éady oparte na do┼Ťwiadczeniach polskich przedsi─Öbiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again