Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(23)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(22)
available
(19)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(16)
Czytelnie
(22)
Author
Kotler Philip (1931- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(1)
Barska Anetta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Ch─ůdzy┼äski Jacek
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jaworski W┼éadys┼éaw Leopold (1929- )
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Korzeniowski Leszek (zarz─ůdzanie)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Luecke Richard
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
So┼äta-Dr─ůczkowska Ewa
(1)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strahl Danuta
(1)
Tkaczyk Stanis┼éaw (1944- )
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Year
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(24)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(7)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
BANKI
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
EKONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Marketing
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka regionalna
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rozw├│j regionalny
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Strategia rozwoju
(1)
TURYSTYKA
(1)
Wie┼Ť
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(3)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
24 results Filter
No cover
E-book
In basket
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana na podstawie ciesz─ůcego si─Ö nies┼éabn─ůcym od lat zainteresowaniem podr─Öcznika pod redakcj─ů Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej ÔÇ×Badania marketingowe. Teoria i praktykaÔÇŁ. W nowej publikacji przedstawiony jest ca┼éy proces badawczy oraz metody i techniki bada┼ä marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problem├│w decyzyjnych przedsi─Öbiorstw. Autorzy omawiaj─ů u┼╝yteczno┼Ť─ç bada┼ä marketingowych w prognozowaniu sprzeda┼╝y i w okre┼Ťlaniu potencja┼éu rynku, formu┼éowaniu cel├│w i kierunk├│w rozwoju przedsi─Öbiorstwa, wyznaczaniu segment├│w rynku, w zarz─ůdzaniu produktem, cen─ů, dystrybucj─ů i komunikacj─ů marketingow─ů oraz w okre┼Ťlaniu poziomu satysfakcji i lojalno┼Ťci klient├│w.
Book
In basket
Współczesny bank / pod red. Władysław Leopold Jaworski. - Wyd. 2 zakt. - Wraszawa : Wydawnictwo Poltext, 2002. - 564, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Bibliogr.
Bankowo┼Ť─ç. Podr─Öcznik akademicki, jest dzie┼éem pracownik├│w naukowych Katedry Bankowo┼Ťci Szko┼éy G┼é├│wnej Handlowej w Warszawie. Przedstawia ca┼éokszta┼ét problem├│w zwi─ůzanych z funkcjonowaniem nowoczesnych bank├│w w gospodarce rynkowej. Obejmuje wiadomo┼Ťci zar├│wno o warunkach, w kt├│rych dzia┼éaj─ů banki komercyjne, jak i o zarz─ůdzaniu bankiem (bank management). Uwzgl─Ödnia specyfik─Ö rozwoju bankowo┼Ťci w Polsce, a tak┼╝e nowe rozwi─ůzania stosowane w krajach wysoko rozwini─Ötych (m.in. instrumenty pochodne, wewn─Ötrzne modele oparte na szacowaniu value at risk, bankowo┼Ť─ç elektroniczn─ů). Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. W pierwszej przedmiotem analizy jest system bankowy oraz jego relacje z otoczeniem. W cz─Ö┼Ťci drugiej om├│wiono operacje bankowe. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia po┼Ťwi─Öcona jest zagadnieniom organizacji i zarz─ůdzania bankiem komercyjnym, czwarta - obszernie prezentuje tematyk─Ö zarz─ůdzania ryzykiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1509 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2932.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w z czego dwa s─ů teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych bada┼ä. W pierwszym rozdziale podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania definicji koncepcji i modeli tw├│rczo┼Ťci organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwini─Öto koncepcj─Ö tw├│rczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozwa┼╝ania w tym rozdziale skupi┼éy si─Ö wok├│┼é teoretycznego modelu powi─ůza┼ä: tw├│rczo┼Ť─ç-wymiary tw├│rczej strategii-efektywno┼Ť─ç. Trzeci rozdzia┼é zawiera empiryczn─ů analiz─Ö wymiar├│w tw├│rczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomi─Ödzy zmiennymi sta┼éy si─Ö podstaw─ů do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13527.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14493.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-175.
W skomplikowanej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej firmy coraz cz─Ö┼Ťciej musz─ů realizowa─ç jednocze┼Ťnie wiele projekt├│w. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podej┼Ťcia ni┼╝ realizacja pojedynczego projektu. Autorka przedstawi┼éa w ksi─ů┼╝ce: koncepcje i kierunki rozwoju zarz─ůdzania wieloma projektami, planowanie strategiczne jako ┼║r├│d┼éo inicjowania projekt├│w, zarz─ůdzanie portfelem projekt├│w, zarz─ůdzanie wieloma projektami z wykorzystaniem teorii ogranicze┼ä, zarz─ůdzanie programami projekt├│w, elementy wspieraj─ůce zarz─ůdzanie wieloma projektami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11885.IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13068.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawieraj─ůca syntetyczny opis foresightu w sektorze us┼éug turystycznych - pocz─ůwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, a┼╝ do organizacji, realizacji i ewaluacji projekt├│w. Dwa pierwsze rozdzia┼éy maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy w problematyk─Ö foresightu oraz mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania go w turystyce. Rozdzia┼é trzeci koncentruje si─Ö na problematyce wsp├│┼épracy sieciowej mi─Ödzy podmiotami rynku turystycznego, za┼Ť czwarty na kulturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury my┼Ťlenia o przysz┼éo┼Ťci, warunkuj─ůcej realizacj─Ö foresightu. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsi─Öbiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny i zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone badaniu ma┼éopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywno┼Ťci ich wsp├│┼épracy sieciowej oraz gotowo┼Ťci do udzia┼éu w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11388.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podj─Öcie w niej tematu badawczego du┼╝ej wagi, a zarazem oryginalnego , niecz─Östo uwzgl─Ödnianego w badaniach naukowyh. Wydaje si─Ö bezdyskusyjne, ┼╝e przekszta┼écanie zasob├│w i przeobra┼╝anie przedsi─Öbiorstw pod k─ůtem przysz┼éo┼Ťci, a zw┼éaszcza przysz┼éych uwarunkowa┼ä rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwa┼ä dla zarz─ůdzaj─ůcych, a zarazem warunkiem osi─ůgni─Öcia sukces├│w wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw. Wi─ů┼╝e si─Ö to z trudno przewidywalnymi szansami i zagro┼╝eniami rozwojowymi, kt├│re wywieraj─ů coraz wi─Ökszy wp┼éyw na organizacje, a zarzem pozostawiaj─ů coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencja┼éu pozwalaj─ůcego na wykorzystanie owych mo┼╝liwo┼Ťci wymaga coraz cz─Ö┼Ťciej przejmowania inicjatywy strategicznej, dzia┼éania z wyprzedzeniem, odnawiania potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, zanim stanie si─Ö to ewidentnie niezb─Ödne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12174.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka omawia problematyk─Ö oceny rozwoju regionalnego, uwzgl─Ödniaj─ůc klasyczne podej┼Ťcia zwi─ůzane z teori─ů rozwoju regionalnego oraz wspomagaj─ůce i wykorzystuj─ůce aparat formalny wsp├│┼éczesnych metod ekonometrycznych. Rozdzia┼é pierwszy stanowi wprowadzenie do problematyki bada┼ä, wskazuj─ůc teoretyczne aspekty rozwoju regionalnego, jego czynniki i mo┼╝liwo┼Ťci pomiaru. Rozdzia┼é drugi pokazuje baz─Ö informacyjn─ů do bada┼ä regionalnych w ich europejskim wymiarze. Rozdzia┼é trzeci to prezentacja klasycznych metod oceny rozwoju regionalnego, natomiast czwarty zawiera procedury regionalnego planowania strategicznego. Kolejne rozdzia┼éy prezentuj─ů mo┼╝liwo┼Ťci kwantyfikacji rozwoju regionalnego za pomoc─ů miar agregatowych, wykorzystanie metod klasyfikacji do pog┼é─Öbiania wiedzy o rozwoju region├│w oraz nowoczesne i zaawansowane narz─Ödzia modelowania i mo┼╝liwo┼Ťci ich zastosowania do oceny rozwoju regionalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11750.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12942.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 423-457.
Recenzowane opracowanie nale┼╝y oceni─ç jako niezwy┬şkle potrzebne, prezentuj─ůce ewolucj─Ö pogl─ůd├│w i rozwi─ů┬şza┼ä prawno-administracyjnych. Kompleksowe uj─Öcie bez w─ůtpienia ma charakter nowatorski, opiera si─Ö na bardzo dobrej znajomo┼Ťci literatury, realizowanych projekt├│w ba┬şdawczych oraz procedury wykonawstwa i wdra┼╝ania do┬şkument├│w planistycznych. Autorka od wielu lat specjalizuje si─Ö przede wszystkim w problematyce ┼Ťrodowiskowej i pla┬şnistycznej z punktu widzenia rozwoju obszar├│w wiejskich, kt├│re stanowi─ů w sensie przestrzennym dominuj─ůc─ů cz─Ö┼Ť─ç terytorium naszego pa┼ästwa. Potencjalnych ÔÇ×Odbiorc├│wÔÇŁ recenzowanego opracowa┬şnia mo┼╝na zdefiniowa─ç bardzo szeroko: naukowe ┼Ťrodowi┬şska przyrodnik├│w i planist├│w, praktycy w zakresie plano┬şwania przestrzennego i zarz─ůdzania rozwojem ÔÇô zar├│wno wykonawcy opracowa┼ä, jak i realizatorzy w jednostkach samorz─ůdu terytorialnego oraz oczywi┼Ťcie studenci kie┬şrunk├│w przyrodniczych i planistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17890.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17889.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zar├│wno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne uj─Öcie problematyki nie zawsze pozwala┼éo na dostatecznie szerokie i dog┼é─Öbne przedstawienie niekt├│rych zagadnie┼ä, tote┼╝ cz─Östo w przypisach odsy┼éa si─Ö czytelnika do innych ┼║r├│de┼é, gdzie przedstawiono to szerzej, g┼é─Öbiej lub inaczej. Wykorzystano te┼╝ wiele rysunk├│w i tabel, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tre┼Ťci wywod├│w i cz─Östo w bardziej przejrzystej, skr├│towej formie, ujmuj─ů r├│┼╝ne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy kompleksowe uj─Öcie problematyki zwi─ůzanej z zarz─ůdzaniem strategicznym w firmie. Opr├│cz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i plan├│w stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, typologia strategii zarz─ůdzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie tematu, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy zarz─ůdzania organizacjami / Leszek F. Korzeniowski. - Warszawa : Difin, 2011. - 344 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 331-344.
Publikacja skierowana jest do student├│w i doskonal─ůcych si─Ö mened┼╝er├│w w polskich warunkach i z uwzgl─Ödnieniem wieloletnich do┼Ťwiadcze┼ä dydaktycznych autora. Zawarto┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki ograniczono do poj─Ö─ç i zagadnie┼ä podstawowych, niezb─Ödnych w procesie uczenia si─Ö, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarz─ůdzanie dla studi├│w licencjackich na kierunkach: zarz─ůdzanie, ekonomia, administracja, bankowo┼Ť─ç i finanse, turystyka i rekreacja, bezpiecze┼ästwo wewn─Ötrzne itp.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11397.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12596.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-215.
W ksi─ů┼╝ce autorzy pr├│buj─ů okre┼Ťli─ç, czym jest jako┼Ť─ç optymalna, dzi─Öki kt├│rej przedsi─Öbiorstwa mog─ů poprzez funkcj─Ö strat obni┼╝y─ç koszty wytw├│rcze. Obszar problemowy pracy mo┼╝e by─ç tematem polemik studialnych na kierunkach zarz─ůdczych i in┼╝ynierskich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12316.IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13460.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-252.
W grze o rozw├│j, kluczow─ů pozycje we wsp├│┼éczesnej gospodarce zajmuje region. Budowanie jego przewag konkurencyjnych uwarunkowane jest istnieniem kapita┼éu ludzkiego, kapita┼éu spo┼éecznego, infrastruktury instytucjonalnej, przedsi─Öbiorczo┼Ťci i innowacyjno┼Ťci. Prezentowana ksi─ů┼╝ka wskazuje od czego zale┼╝y rozw├│j regionu w gospodarce globalnej, wyja┼Ťnia mechanizmy wspierania konkurencyjno┼Ťci regionu, w spos├│b kompleksowy charakteryzuje instrumentarium planowania strategicznego w mie┼Ťcie i regionie, wyja┼Ťnia regu┼éy nowej polityki regionalnej obowi─ůzuj─ůce w okresie 2007-2013. Wiedza ta prezentowana z perspektywy ekonomicznej i socjologicznej adresowana jest zar├│wno do praktyk├│w, jak i teoretyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö problemami zarz─ůdzania miastem i regionem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11766.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12957.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarz─ůdzania. Mened┼╝erowie musz─ů posi─ů┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ť─ç przewidywania przysz┼éej pozycji firmy, bra─ç pod uwag─Ö r├│┼╝ne opcje rozwoju, identyfikowa─ç zewn─Ötrzne i wewn─Ötrzne czynniki sukcesu, umie─ç ocenia─ç i ogranicza─ç ryzyko, a tak┼╝e przedsi─Öbiorcze wykorzystywa─ç szans─Ö. Dostosowywanie si─Ö do zmian zewn─Ötrznych wymaga jasnego okre┼Ťlenia perspektyw rozwoju firmy w spos├│b zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarz─ůdzania opartych na wizji przysz┼éo┼Ťci.Takie podej┼Ťcie da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsi─Öbiorstwa zosta┼éo zaprezentowane w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14396.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9239.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10964.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-268.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö dotycz─ůc─ů podstaw zarz─ůdzania strategicznego i propozycje metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umo┼╝liwia mened┼╝erom opracowanie profesjonalnej i ca┼éo┼Ťciowej analizy strategicznej, a tak┼╝e budow─Ö planu strategicznego dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13529.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14499.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Ksi─ů┼╝ka w usystematyzowany spos├│b przedstawia wa┼╝ne, potwierdzone badaniami zasady zarz─ůdzania strategicznego. Teza o decyduj─ůcej roli strategii w dzia┼éalno┼Ťci ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa rozwijana jest poprzez szczeg├│┼éowe om├│wienie najwa┼╝niejszych zwi─ůzanych z tym tematem zagadnie┼ä, do kt├│rych nale┼╝─ů: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasob├│w organizacji, obs┼éuga klient├│w i poszukiwanie szans w obszarze przedsi─Öbiorczo┼Ťci, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego okre┼Ťlaj─ůcego metody gromadzenia zasob├│w, zewn─Ötrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w r├│┼╝nych krajach, kwestie nadzoru w┼éa┼Ťcicielskiego i odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej przedsi─Öbiorstw, znaczenie przyw├│dztwa i rola lidera na r├│┼╝nych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie w┼éasnej kariery zawodowej. Autorzy proponuj─ů konkretne procedury i narz─Ödzia, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç w r├│┼╝nych obszarach strategicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11509.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again