Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Kall Jacek
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8762 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10232 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12586 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12852 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again