Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Kall Jacek
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mi┼Ťkiewicz Magdalena
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Kszta┼étowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszar├│w decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, okre┼Ťlenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, kt├│re marki oferowa─ç na jakich rynkach, w kt├│rych segmentach i kana┼éach dystrybucji - nale┼╝─ů do najwa┼╝niejszych rozstrzygni─Ö─ç, jakich musi dokona─ç zarz─ůd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarz─ůdzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewn─Ötrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzysto┼Ťci, a tak┼╝e u┼éatwienie kreowania znacz─ůcych, unikalnych i pe┼énych energii marek. Autorzy tej ksi─ů┼╝ki proponuj─ů rozwi─ůzania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotycz─ůce takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - okre┼Ťlanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - w┼éa┼Ťciwa komunikacja marketingowa ca┼éego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8762 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10232 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie by┼éo dot─ůd na polskim rynku pozycji omawiaj─ůcej tak szerokie spektrum problem├│w zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem mark─ů, a tak┼╝e ca┼éym portfelem marek. Autorowi uda┼éo si─Ö w wyczerpuj─ůcy spos├│b om├│wi─ç niemal ka┼╝dy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wi─ů┼╝e si─Ö z markami. Zatem dla Czytelnika poszukuj─ůcego kompendium wiedzy z zakresu zarz─ůdzania mark─ů ksi─ů┼╝ka Kellera to absolutny strza┼é w dziesi─ůtk─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12586 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przysz┼éo┼Ťci wymaga zaanga┼╝owania si─Ö przedsi─Öbiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu si─Ö do ich wymaga┼ä, buduj─ůc pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej bardzo r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z trzech g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: konsument jako uczestnik proces├│w rynkowych, konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw na wsp├│┼éczesnym rynku i przedsi─Öbiorstwo na globalnym rynku. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12852 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again