Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Henry Todd
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Katzenbach Jon R. (1932- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalczyk-Nowak Agnieszka
(1)
Kózka Maria
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipka Anna
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Noppenberg Mirosława
(1)
Nowak Klaus
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Puszcz Henryk
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Smith Douglas K
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Węglowska Magdalena
(1)
Zaborek Michał
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KADRY
(9)
ZARZĄDZANIE
(7)
PRACA ZESPOŁOWA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
PRACA
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIELA, ADAM (1947- )
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Jakość usług
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Kreatywność
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Organizacja pracy
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SUPERWIZJA w PRACY SOCJALNEJ
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Służba zdrowia
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
praca zespołowa
(21)
motywowanie pracowników
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
kultura organizacyjna
(4)
organizacja
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
zespół
(4)
komunikacja
(3)
konflikt
(3)
motywacja
(3)
przywództwo
(3)
etyka
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
praca
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
współdziałanie
(2)
zachowania organizacyjne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
administracja publiczna
(1)
akredytacja
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo pacjenta
(1)
biblioteka
(1)
czas pracy
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
ergonomia
(1)
etyka pracy
(1)
globalizacja
(1)
jakość
(1)
jakość opieki
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
kontrola
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura pracy
(1)
leczenie farmakologiczne
(1)
lider
(1)
menedżer
(1)
modele motywacji
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja pracy
(1)
planowanie
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podmiotowość
(1)
praca socjalna
(1)
pracownicy socjalni
(1)
pracownik
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
psychologia
(1)
psychologia pracy
(1)
reengineering
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwój zawodowy
(1)
strategia
(1)
struktura organizacyjna
(1)
superwizja
(1)
system informacyjny
(1)
terapia żywieniowa
(1)
testy kompetencyjne
(1)
twórczość
(1)
umiejętności interpersonalne
(1)
wynagrodzenie
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
wystąpienia publiczne
(1)
władza
(1)
zaangażowanie
(1)
zachowanie
(1)
zakażenia szpitalne
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zdarzenie niepożądane
(1)
zespół funkcjonalny
(1)
zespół pracowniczy
(1)
zespół projektowy
(1)
zespół wirtualny
(1)
środowisko organizacji
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Teamarbeit-Teamentwicklung-Teamberatung. Ein Praxibuch für die Arbeit in und mit Teams".
Na okładce podtytuł: "Jak z nim pracować? Jak go budować? Jak go szukać?".
Praktyczny podręcznik z dziedziny zarządzania zespołem dla profesjonalnych menadżerów, kierowników projektów, trenerów, kadry kierowniczej oraz wszystkich innych zainteresowanych. Książka łączy podstawowe informacje teoretyczne z wypróbowanymi i przetestowanymi metodami. Podział książki na trzy części - pracę w zespole, budowanie zespołu i coaching zespołu - ułatwia Czytelnikowi szybkie znalezienie informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7976.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9277.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autorzy, doświadczeni konsultanci w dziedzinie poprawy efektywności przedsiębiorstw, ukazują zależności między pracą prawdziwych zespołów a wynikami całej firmy. Twierdzą, że sprawnie funkcjonujące zespoły powinny stać się podstawowym elementem strukturalnym organizacji. Przedstawiają dowody na niezwykły potencjał zespołów oraz liczne korzyści płynące z zastosowania tego modelu pracy. Wyciągając wnioski z prowadzonych przez siebie badań, wyjaśniają: na czym polega specyfika prawdziwych zespołów; jakie są podstawowe zasady ich tworzenia i funkcjonowania; od czego zależy efektywność zespołów oraz co wpływa na jakość uzyskiwanych wyników; jakie są optymalne warunki sprawnego funkcjonowania zespołów; w jaki sposób kierownictwo najwyższego szczebla może wspierać wykorzystywanie potencjału zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6321.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6362.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 180-184
Podjętą w książce problematykę należy uznać za trudną, złożoną, słabo zbadaną. Omawiając poszczególne kwestie dotyczące rywalizacji i współdziałania, jak również charakteryzując metody i techniki stymulujące obydwa wspomniane procesy przedstawiono w sposób krótki, zwięzły, interesujący i co ważne zrozumiały dla przeciętnego Czytelnika. W końcu każdego rozdziału umieszczono podstawowe problemy w nim zawarte. Pozwala to na ukierunkowanie refleksji i skupienie uwagi na ważnych kwestiach analizowanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10296.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The accidental creative : how to be brilliant at a moment's notice.
Bibliografia na stronach 265-[268].
Każdego dnia w pracy musimy wymyślać rozwiązania dla szeregu problemów, a to wszystko pod nieustającą presją. Wszyscy wymagają natychmiastowego efektu, błyskotliwości i genialnych pomysłów na zawołanie. Kreatywność na zawołanie to idealne wsparcie w procesie tworzenia – inspirujący przewodnik po wymagającym świecie branży kreatywnej. Todd Henry pomaga rozwinąć twórczy potencjał i znaleźć więcej czasu na rzeczy, które są dla ciebie najważniejsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22434.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22433.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zmiany zachodzące w organizacji i ich wpływ na jednostkę stanowią obecnie jedno z najchętniej podejmowanych zagadnień badawczych. Na człowieka w środowisku pracy oddziałuje szereg czynników, a ich wpływ ma charakter symultaniczny. Tylko poprzez dokładną analizę poszczególnych obszarów można określić owe determinanty. Opracowanie tak postawionego problemu badawczego wymaga przeprowadzenia analizy w trzech blokach tematycznych, którym podporządkowany jest układ książki. Celem części pierwszej jest próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zmieniają się organizacje i jednostki oraz jakie ma to konsekwencje dla ich współdziałania. Rozważania zawarte w części drugiej mają charakter bardziej szczegółowy. Analizie poddano wybrane obszary organizacji i przez pryzmat ich ewolucji dokonano charakterystyki zachowań ludzi w organizacjach określanych jako tradycyjne, współczesne i przyszłości. Zawarte w części drugiej charakterystyki organizacji przyszłości stały się podstawą do wyabstrahowania najbardziej symptomatycznych zmian w analizowanych obszarach; na podstawie tej wiedzy opisano zachowania ludzi w organizacji jutra. Część trzecia ma więc cechy projektu, jednak z uwagi na unikatowy charakter należy podkreślić jej walory poznawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12320.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13467.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-117.
W dyskusji o roli oraz znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym zakresie w organizacji na różnych etapach rozwoju i funkcjonowania, istotę i znaczenie pracy zespołowej dla rynkowego powodzenia organizacji. Książka jest przeznaczona dla specjalistów z dziedziny zarządzania organizacjami, przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12257.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13380.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej (cele ekonomiczne) oraz zaspokoić oczekiwania pracowników (cele społeczne). Tym zagadnieniom poświęcone jest niniejsze opracowanie. Prezentuje ono przedsiębiorstwo jako system pracy, jako środowisko dla samego procesu pracy. Określa zadania i funkcje ludzi w systemie pracy, stawiane im wymagania. Podkreśla szczególną rolę kierowników w osiąganiu sukcesów w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1981 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1980.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka omawia problemy szeroko rozumianej aktywności zawodowej, począwszy od zagadnień ogólnych z zakresu psychologii pracy, poprzez zagadnienia z obszaru psychologii organizacji i zarządzania, aż po kwestie wyboru zawodu i zarządzania własną karierą. Tematyka książki nawiązuje do aktywności badawczej i dydaktycznej prof. dr hab. Adama Bieli, któremu jest dedykowana. (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11803.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12981.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zespołowa jest ciekawym i rozwijającym doświadczeniem, przeplatanym chwilami przyjemności i zniechęcenia. Z jednej strony towarzyszy jej poczucie sensu wspólnego działania, z drugiej członkowie zespołu przeżywają frustrację z powodu trudności w ułożeniu wzajemnych relacji. Jednak naprawdę efektywne i dobrze zarządzane grupy są w stanie osiągnąć rezultaty przekraczające możliwości wynikające z pracy jednostek. W psychologii społecznej zjawisko to nosi nazwę "efektu synergii" - jest to sytuacja, w której efekt zespołowy przekracza prostą sumę wkładów indywidualnych. Autorzy tej książki podjęli trud odszukania w polskiej rzeczywistości przykładów zespołów biznesowych, których menedżerowie z dużym sukcesem praktykują promowanie w swoich firmach (Skanska, Nestlé, Danone, Intel, At Media) pracy zespołowej. Pokazują udane działania zespołów, ale i wskazują hipotetyczne zagrożenia. Podają także metody tworzenia skutecznych zespołów, sposoby zarządzania nimi oraz modele wdrażania pracy zespołowej w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12124.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ex Libris Pracownika Socjalnego)
Superwizja, której poświęcona jest publikacja, jest uznana w międzynarodowym dorobku pracy socjalnej za szczególną metodę usprawniania realizacji celów instytucji pomocy społecznej i profesjonalnego doskonalenia pracowników socjalnych. Książka składa się z 2 części - teoretycznej i praktycznej. W pierwszej zaprezentowano przegląd stanowisk naukowych na temat superwizji. Autorzy wyjaśniają, czym jest superwizja pracy socjalnej. Ukazują wyniki badań empirycznych. W części drugiej pokazano praktyczne przykłady stosowania superwizji w pracy socjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15083.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-240.
"Książka jest rezultatem wieloletnich badań autorów nad ważnymi, współczesnymi problemami zarządzania. Koncentrują się one wokół zarządzania zasobami ludzkimi, kształtowania kompetencji kadry kierowniczej, pomiaru kapitału ludzkiego, badania efektywności pracy zespołowej oraz oceny funkcjonalności kultury organizacyjnej. Wiedzę o instrumentach, procedurach projektowania i doskonalenia takich systemów, dostosowanych do realiów gospodarczych polskich przedsiębiorstw pokazuje właśnie niniejsza praca." prof. zw. dr hab. Leszek Kozioł
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12167 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12166.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13295.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 74)
Spis treści równol. pol., ang.
Bibliogr. s. 45-46.
Pracę oparto na doświadczeniach zespołu pracowników Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zdiagnozowano w niej role, jakie pełnią poszczególni pracownicy w zespole, oraz zbadano zachodzące między nimi relacje i powiązania. Pokazano także możliwości podnoszenia efektywności zespołu, po dokonaniu oceny jego potencjału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7594.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - osób, które jeszcze nie są menedżerami - może być przewodnikiem dla pokolenia Y w określeniu ścieżki kariery zawodowej; - specjalistów, którzy zostali awansowani i odkrywają, co to znaczy „kierować ludźmi” - pomocny dla nich będzie opis możliwych działań w konkretnych sytuacjach; - menedżerów z doświadczeniem, którzy widzą, że stosowane metody przestały być efektywne - polecamy im zwłaszcza komunikację intrapersonalną oraz emocje w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8697.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10159.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W publikacji „Bezpieczeństwo pacjenta w opiece zdrowotnej” omówiono aspekty etyczne, pracę zespołu terapeutycznego ukierunkowaną na bezpieczeństwo chorego, znaczenie poprawnego komunikowania się z pacjentem w zespole terapeutycznym, jakość opieki zdrowotnej, ergonomię warunków pracy, jako elementu wpływającego na bezpieczeństwo w opiece, zdarzenia niepożądane w opiece zdrowotnej, uczenie się na błędach, zapewnienie bezpieczeństwa w leczeniu farmakologicznym, zarządzanie ryzykiem klinicznym, zakażenia szpitalne, bezpieczeństwo postępowania z materiałem do badań laboratoryjnych oraz bezpieczeństwo terapii żywieniowej. Ostatnie rozdziały dotyczą bezpieczeństwa w wybranych obszarach opieki zdrowotnej, jak bezpieczeństwo w opiece nad matką i dzieckiem, pacjenta w pediatrii, w stosowanych procedurach chirurgicznych, na oddziale intensywnej terapii, w psychiatrii, geriatrii oraz w POZ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18487.XVIII.12 [Magazyn 1], P.18465.XVIII.12 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21623.XVIII.12 [Wypożyczalnia B], 21248.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21622.XVIII.12 [Czytelnia B], 21247.XVIII.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej