Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(124)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(115)
available
(110)
unavailable
(3)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(46)
Wypo┼╝yczalnie
(67)
Czytelnie
(118)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Buko Jacek
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Orłowski Dominik
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(2)
Bobrowska Maria
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gaw─Öcki Jan (1944- )
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzis┼éaw (1955- )
(2)
Martini Marie Claude
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Placek Waldemar
(2)
Podstawka Marian
(2)
Romańska-Gocka Krystyna
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Armstrong Gary
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowski S┼éawomir I. (1956- )
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Curtis Tony
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Deresz Agnieszka
(1)
Dobija Mieczys┼éaw (1943- )
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(1)
D─Öbniewska Maria (1940- )
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna n
(1)
Hada┼Ť-Dyduch Monika
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hys Katarzyna
(1)
H├Âfer Rebekka
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaremen Daria El┼╝bieta n
(1)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jasi┼äski Leszek Jerzy (1952- )
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Jedel Joanna
(1)
Jurkan Edward
(1)
J─Ödrysiak Tadeusz
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kaczorowska Maria
(1)
Kleine-Gunk Bernd (1959- )
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Knecht Damian
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kopczyk Renata
(1)
Korol Janusz
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozak Sylwester
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Krzy┼╝kiewicz Zbigniew
(1)
Kuci┼äski Kazimierz (1950- )
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Kusideł Ewa
(1)
Year
2010 - 2019
(103)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(124)
Language
Polish
(124)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
TURYSTYKA
(37)
MARKETING
(18)
AGROTURYSTYKA
(10)
USŁUGI
(9)
PRODUKT REGIONALNY
(6)
MAKROEKONOMIA
(5)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
EKONOMIA
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KUCHNIA REGIONALNA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
Turystyka
(3)
BANKI
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
FINANSE
(2)
INNOWACJE
(2)
KOSMETYKA LEKARSKA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Marketing
(2)
Od┼╝ywianie
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
POPYT
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
SKÓRA (anat.)
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Technologia ┼╝ywno┼Ťci
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
┼╗ywno┼Ť─ç
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Białka
(1)
CHORZY
(1)
CHROMATOGRAFIA JONOWOWYMIENNA
(1)
DOCHÓD NARODOWY
(1)
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
(1)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
Finanse
(1)
Fitoestrogeny
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GLOKALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kucharstwo
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MEDYCYNA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Margaryna
(1)
Menopauza
(1)
M─ůka
(1)
NAUKA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Napoje
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
OD┼╗YWIANIE
(1)
OWOCE
(1)
Oleje ro┼Ťlinne
(1)
Owoce
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRAWA PACJENTA
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Pieczywo
(1)
Pomidory
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
REGIONALIZM
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROLNICTWO
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Ro┼Ťliny
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Subject: time
2001-0
(7)
2001-
(6)
1989-
(5)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(4)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
MAZOWSZE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okr─Ög)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
PODR─śCZNIKI
(7)
Podr─Öcznik
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Chemia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
In┼╝ynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
124 results Filter
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podr─Öczniku s─ů zawarte podstawowe informacje pozwalaj─ůce zrozumie─ç dzia┼éanie systemu produkcyjnego i us┼éugowego oraz pozna─ç procesy, za pomoc─ů kt├│rych zasoby tych system├│w s─ů przekszta┼écane w gotowe produkty. Zasadnicza tre┼Ť─ç podr─Öcznika jest zawarta w 14 rozdzia┼éach. Autorzy przedstawili obszar zagadnie┼ä, z kt├│rymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka si─Ö in┼╝ynier procesu. Niekt├│re zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w szerszym zakresie, inne za┼Ť ÔÇĽ zaw─Ö┼╝one, gdy┼╝ mo┼╝na je uzupe┼éni─ç, korzystaj─ůc z innych podr─Öcznik├│w serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 333-340. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö dotycz─ůc─ů produkcji jako jednego z bardziej z┼éo┼╝onych system├│w organizacyjnych, charakteryzuj─ůcych si─Ö okre┼Ťlon─ů specyfik─ů, zw┼éaszcza w zmieniaj─ůcym si─Ö i pe┼énym wyzwa┼ä otoczeniu. Istotny wp┼éyw na zarz─ůdzanie produkcj─ů w takich warunkach ma dobrze przygotowana organizacja system├│w produkcyjnych, w kt├│rej uwzgl─Ödnia si─Ö m.in. skuteczne, a zarazem nowoczesne metody i narz─Ödzia usprawniania procesu produkcyjnego oraz dostrzega niebagatelne znaczenie kapita┼éu ludzkiego i ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. Z┼éo┼╝ono┼Ť─ç funkcjonowania wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw produkcyjnych oznacza zatem, ┼╝e mened┼╝erowie odpowiedzialni za: projektowanie, techniczne i organizacyjne przygotowanie produkcji, wytwarzanie, marketing, sprzeda┼╝ wyrobu, musz─ů mie─ç wysokie kompetencje i by─ç skoncentrowani na rynku, warto┼Ťciach, kt├│re ceni klient, a tak┼╝e na sta┼éym doskonaleniu jako┼Ťci i organizacji pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13828 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14791 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rachunkowo┼Ť─ç)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter podr─Öcznika z rachunkowo┼Ťci finansowej dla os├│b posiadaj─ůcych ju┼╝ praktyk─Ö w rachunkowo┼Ťci. W publikacji tej Czytelnik odnajdzie definicje, klasyfikacj─Ö, wycen─Ö, prezentacj─Ö: rzeczowych aktyw├│w trwa┼éych, warto┼Ťci niematerialnych i prawnych, inwestycji, kapita┼é├│w w┼éasnych, obrotu materia┼éowo-towarowego, rozrachunk├│w i obrotu wierzytelno┼Ťciami, rezerw i rozlicze┼ä mi─Ödzyokresowych, us┼éug d┼éugoterminowych, wyniku finansowego, oraz zagadnienia zwi─ůzane z po┼é─ůczeniem i przekszta┼éceniem jednostek gospodarczych. Szczeg├│ln─ů warto┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki stanowi kilkaset przyk┼éad├│w ksi─Ögowa┼ä, zada┼ä do samodzielnego rozwi─ůzania i pyta┼ä testowych. Podr─Öcznik zosta┼é opracowany z my┼Ťl─ů o kandydatach na bieg┼éych rewident├│w oraz osobach, kt├│re chc─ů podnie┼Ť─ç swoj─ů wiedz─Ö w tym zakresie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12956 VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437 XX.5 [Czytelnia B], 11436 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono w spos├│b jasny i wyczerpuj─ůcy koncepcje zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů zorientowane na klienta, podej┼Ťcie logistyczne, pozwalaj─ůc zaspokoi─ç potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji koszt├│w logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji ┼Ťledzenia i zapewnienia bezpiecze┼ästwa zywno┼Ťciowego w obs┼éudze klienta z pomoc─ů la┼äcuch├│w dostaw. Problematyka z┼éo┼╝ono┼Ťci organizacji do niedawna nie znajdowa┼éa si─Ö w centrum nauki o organizacji i zarz─ůdzaniu, dopiero post─Öp cywilizacyjny i globalizacja rynk├│w nada┼éa tej tematyce w┼éa┼Ťciw─ů rang─Ö. Dostrze┼╝enie tych problem├│w i wskazanie sposob├│w ich praktycznego rozwi─ůzania nale┼╝─ů do niew─ůtpliwych walor├│w ksi─ů┼╝ki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10689 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest syntetyczne przedstawienie najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä umo┼╝liwiaj─ůcych zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten spos├│b podstaw do jego dalszego studiowania. Podr─Öcznik ma za zadanie wpojenie studentom najwa┼╝niejszych zasad i regu┼é marketingu, b─Öd─ůcego fundamentem marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem oraz warunkiem osi─ůgni─Öcia wysokiej pozycji rynkowej i ci─ůg┼éego utrzymywania i poprawiania konkurencyjno┼Ťci firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12164 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17283 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie w┼éa┼Ťciwej strategii produktu firma mo┼╝e kszta┼étowa─ç swoj─ů tera┼║niejszo┼Ť─ç i kreowa─ç przysz┼éo┼Ť─ç. Dlatego autor ksi─ů┼╝ki skoncentrowa┼é swoje rozwa┼╝ania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany uk┼éad tematyczny ksi─ů┼╝ki u┼éatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdra┼╝ania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11241 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12327 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w spos├│b naukowy wyja┼Ťnia podstawy marketingowej dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw na rynku, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc prawid┼éowo┼Ťci praktycznego dzia┼éania i konsekwencje podejmowanej aktywno┼Ťci. W celu w┼éa┼Ťciwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w oparciu o wiedz─Ö o rynku, w opracowaniu obejmuj─ůcym dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, po ka┼╝dym z nich zamieszczono cz─Ö┼Ť─ç, maj─ůc─ů na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia okre┼Ťlonej wiedzy. Dodatkowo, ka┼╝demu rozdzia┼éowi przyporz─ůdkowano zalecan─ů literatur─Ö, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝liwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodz─ůce w otoczeniu wp┼éywaj─ů na ewolucj─Ö koncepcji zarz─ůdzania marketingowego w przedsi─Öbiorstwach. Kierowanie si─Ö warto┼Ťci─ů, a nie tylko cen─ů, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarz─ůdzanie do┼Ťwiadczeniem konsumenta, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, a tak┼╝e wiedza na temat funkcjonowania m├│zgu i osi─ůgni─Öcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kszta┼étuj─ůce marketing XXI wieku. Podr─Öcznik zawiera odwo┼éania do trend├│w w gospodarce i zachowaniach konsument├│w, kt├│re wyznaczaj─ů nowe strategie, czyli sposoby osi─ůgania cel├│w marketingowych w przedsi─Öbiorstwie. Obja┼Ťnieniu omawianych zasad i technik marketingu s┼éu┼╝─ů trafne przyk┼éady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki inspiruj─ůcy i wspomagaj─ůcy w samokszta┼éceniu z podstaw marketingu. Opr├│cz syntezy tre┼Ťci poszczeg├│lnych temat├│w zawiera r├│wnie┼╝ interesuj─ůcy zestaw test├│w, zada┼ä, przyk┼éad├│w i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö instrumentami marketingowego zarz─ůdzania firm─ů w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again