Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(154)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Status
only on-site
(145)
available
(142)
unavailable
(12)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(65)
Wypo┼╝yczalnie
(90)
Czytelnie
(148)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Buko Jacek
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Mruk Henryk
(3)
Orłowski Dominik
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bobrowska Maria
(2)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
D─Öbski Maciej
(2)
Gaw─Öcki Jan (1944- )
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzis┼éaw (1955- )
(2)
Martini Marie Claude
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Placek Waldemar
(2)
Podstawka Marian
(2)
Romańska-Gocka Krystyna
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balicki W┼éadys┼éaw (1941- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowski S┼éawomir I. (1956- )
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Curtis Tony
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(1)
Deresz Agnieszka
(1)
Dobija Mieczys┼éaw (1943- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(1)
D─Öbniewska Maria (1940- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna n
(1)
Hada┼Ť-Dyduch Monika
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Hys Katarzyna
(1)
H├Âfer Rebekka
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Jaremen Daria El┼╝bieta n
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jasi┼äski Leszek Jerzy (1952- )
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Jedel Joanna
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(112)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(8)
Time Period of Creation
2001-
(12)
Country
Poland
(159)
Language
Polish
(159)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
TURYSTYKA
(37)
MARKETING
(32)
AGROTURYSTYKA
(10)
USŁUGI
(10)
MAKROEKONOMIA
(7)
Marketing
(7)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PRODUKT REGIONALNY
(6)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
Turystyka
(5)
EKONOMIA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BANKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KUCHNIA REGIONALNA
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(3)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(3)
BIURA PODRÓŻY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
FINANSE
(2)
INNOWACJE
(2)
KOSMETYKA LEKARSKA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Od┼╝ywianie
(2)
POPYT
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
SKÓRA (anat.)
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Technologia ┼╝ywno┼Ťci
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(2)
┼╗ywno┼Ť─ç
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Białka
(1)
CHORZY
(1)
CHROMATOGRAFIA JONOWOWYMIENNA
(1)
DOCHÓD NARODOWY
(1)
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
(1)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Finanse
(1)
Fitoestrogeny
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GLOKALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kucharstwo
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW
(1)
MEDYCYNA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Margaryna
(1)
Menopauza
(1)
M─ůka
(1)
NAUKA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Napoje
(1)
Normy
(1)
Nowy produkt
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
OD┼╗YWIANIE
(1)
OWOCE
(1)
Oleje ro┼Ťlinne
(1)
Owoce
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWA PACJENTA
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Pieczywo
(1)
Subject: time
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(5)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(5)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
MAZOWSZE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okr─Ög)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(41)
Podr─Öcznik
(11)
PODR─śCZNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
Opracowanie
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
In┼╝ynieria i technika
(2)
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(2)
Chemia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
159 results Filter
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwy┼╝szania konkurencyjno┼Ťci produkt├│w jest coraz bardziej doceniana. Przejawia si─Ö to m.in. istnieniem wielu warto┼Ťciowych publikacji na ten temat. Prezentowana ksi─ů┼╝ka stanowi ich istotne uzupe┼énienie z dw├│ch zasadniczych powod├│w. Po pierwsze, nacisk zosta┼é po┼éo┼╝ony na koncepcje, kt├│re stosunkowo rzadko s─ů poruszane w literaturze polskoj─Özycznej, np. model kapita┼éu marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka ksi─ů┼╝ki nie zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona w ca┼éo┼Ťci opisywaniu teorii dotycz─ůcej zarz─ůdzania mark─ů. Jej tre┼Ť─ç zosta┼éa g┼é─Öboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywisto┼Ťci, co czyni t─Ö pozycj─Ö bardziej przyst─Öpn─ů i wa┼╝niejsz─ů z punktu widzenia praktyk├│w zarz─ůdzania w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7892.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie i praktyki sprawnego działania : Lean, Six Sigma i inne / Adam Hamrol. - Wydanie II - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 501 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 493-496. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje metody zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie w┼éa┼Ťciwych narz─Ödzi, kt├│re umo┼╝liwiaj─ů stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny spos├│b. ┼╗eby ten cel osi─ůgn─ů─ç nale┼╝y pozna─ç metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiej─Ötnie zastosowa─ç je we w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci. Dzi─Öki licznym przyk┼éadom zaczerpni─Ötym z polskich przedsi─Öbiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel zosta┼é w pe┼éni zrealizowany. Autor omawia modne obecnie metody zarz─ůdzania, takie jak lean management ÔÇô dostosowanie przedsi─Öbiorstwa do warunk├│w panuj─ůcych w otoczeniu przez racjonalizacj─Ö dzia┼éa┼ä i struktur, kaizen ÔÇô ci─ůg┼ée udoskonalanie proces├│w dzi─Öki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje r├│wnie┼╝ filozofi─Ö six sigma. Du┼╝─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest to, ┼╝e autor opiera si─Ö w swoich rozwa┼╝aniach na przyk┼éadach z polskich przedsi─Öbiorstw co zwi─Öksza praktyczny charakter publikacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18356.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20843.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20842.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i in┼╝ynieria jako┼Ťci / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podr─Öcznik akademicki na temat zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů na polskim rynku. Zosta┼é on przygotowany na podstawie ciesz─ůcej si─Ö od ponad 10 lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem ksi─ů┼╝ki ÔÇ×Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů z przyk┼éadamiÔÇŁ. W zwi─ůzku z tym, ┼╝e w zarz─ůdzaniu jako┼Ťci─ů coraz wi─Öcej uwagi przywi─ůzuje si─Ö do dzia┼éa┼ä operacyjnych, dotycz─ůcych proces├│w podstawowych, a zatem wchodz─ůcych w obszar in┼╝ynierii jako┼Ťci, w nowym podr─Öczniku mocno uwypuklona zosta┼éa problematyka in┼╝ynierii jako┼Ťci. Od ostatniego wydania poprzedniego podr─Öcznika radykalnej nowelizacji zosta┼éa poddana r├│wnie┼╝ norma ISO 9001, kt├│rej opis i zasady stosowania stanowi─ů wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ť─ç nowej publikacji. Poza wiadomo┼Ťciami podstawowymi, dotycz─ůcymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia system├│w zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů, autor przedstawia r├│wnie┼╝ takie problemy, jak: ocena jako┼Ťci, koncepcje, metody i narz─Ödzia wspomagaj─ůce zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotycz─ůcych zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů, koszty jako┼Ťci. Ogromn─ů warto┼Ť─ç publikacji stanowi─ů nowe rysunki, tabele, przyk┼éady i zadania. Ksi─ů┼╝ka kierowana do student├│w kierunk├│w studi├│w technicznych, ekonomicznych i o zarz─ůdzaniu. Jest ona r├│wnie┼╝ znakomitym poradnikiem dla praktyk├│w. Czytelnicy z pewno┼Ťci─ů doceni─ů w ksi─ů┼╝ce to, ┼╝e w przyst─Öpny spos├│b, poprzez ilustrowanie rozwa┼╝a┼ä teoretycznych przyk┼éadami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narz─Ödzia in┼╝ynierii jako┼Ťci oraz zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Daje wskaz├│wki jak rozwi─ůzywa─ç problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20859.IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podr─Öczniku Autor omawia istot─Ö marketingu, otoczenie rynkowe przedsi─Öbiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsi─Öbiorstw. Przedstawia tak┼╝e zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, mar┼╝ i opakowa┼ä, franchisingu, public relations i misji firmy, spos├│b prowadzenia marketingu w sferze us┼éug i w dzia┼éalno┼Ťci pozagospodarczej oraz prezentuje orientacj─Ö spo┼éeczn─ů marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu s─ů: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wp┼éyw na rynek krajowy, konflikty i wsp├│┼épraca w kana┼éach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2053.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podr─Öczniku s─ů zawarte podstawowe informacje pozwalaj─ůce zrozumie─ç dzia┼éanie systemu produkcyjnego i us┼éugowego oraz pozna─ç procesy, za pomoc─ů kt├│rych zasoby tych system├│w s─ů przekszta┼écane w gotowe produkty. Zasadnicza tre┼Ť─ç podr─Öcznika jest zawarta w 14 rozdzia┼éach. Autorzy przedstawili obszar zagadnie┼ä, z kt├│rymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka si─Ö in┼╝ynier procesu. Niekt├│re zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w szerszym zakresie, inne za┼Ť ÔÇĽ zaw─Ö┼╝one, gdy┼╝ mo┼╝na je uzupe┼éni─ç, korzystaj─ůc z innych podr─Öcznik├│w serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11138.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing mi─Ödzynarodowy / El┼╝bieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce autorka omawia z┼éo┼╝on─ů problematyk─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle proces├│w internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw oraz przeprowadza wszechstronn─ů analiz─Ö ich otoczenia mi─Ödzynarodowego. G┼é├│wnym w─ůtkiem ksi─ů┼╝ki s─ů uwarunkowania mi─Ödzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczeg├│lnych rynkach, na poziomie zar├│wno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotycz─ůcych poszczeg├│lnych element├│w program├│w marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7743.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podr─Öcznik do przedmiotu Marketing mi─Ödzynarodowy wyk┼éadanego na uczelniach ekonomicznych i cz─Ö┼Ťci uniwersytet├│w. Autorzy przekrojowo analizuj─ů temat, opisuj─ůc istot─Ö marketingu mi─Ödzynarodowego, praktyk─Ö internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a tak┼╝e trendy zmian zachodz─ůce w zachowaniach konsument├│w. Ka┼╝dy rozdzia┼é zako┼äczony jest caseÔÇÖami i ─çwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autor├│w by┼éo napisanie podr─Öcznika, kt├│ry b─Ödzie ┼é─ůczy┼é teori─Ö z praktyk─ů w taki spos├│b, ┼╝eby osoby go czytaj─ůce by┼éy jak najlepiej przygotowane do pracy w dzia┼éach marketingu najwi─Ökszych zagranicznych koncern├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14503.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 333-340. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö dotycz─ůc─ů produkcji jako jednego z bardziej z┼éo┼╝onych system├│w organizacyjnych, charakteryzuj─ůcych si─Ö okre┼Ťlon─ů specyfik─ů, zw┼éaszcza w zmieniaj─ůcym si─Ö i pe┼énym wyzwa┼ä otoczeniu. Istotny wp┼éyw na zarz─ůdzanie produkcj─ů w takich warunkach ma dobrze przygotowana organizacja system├│w produkcyjnych, w kt├│rej uwzgl─Ödnia si─Ö m.in. skuteczne, a zarazem nowoczesne metody i narz─Ödzia usprawniania procesu produkcyjnego oraz dostrzega niebagatelne znaczenie kapita┼éu ludzkiego i ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. Z┼éo┼╝ono┼Ť─ç funkcjonowania wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw produkcyjnych oznacza zatem, ┼╝e mened┼╝erowie odpowiedzialni za: projektowanie, techniczne i organizacyjne przygotowanie produkcji, wytwarzanie, marketing, sprzeda┼╝ wyrobu, musz─ů mie─ç wysokie kompetencje i by─ç skoncentrowani na rynku, warto┼Ťciach, kt├│re ceni klient, a tak┼╝e na sta┼éym doskonaleniu jako┼Ťci i organizacji pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13828.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14791.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 405-410.
G┼é├│wnym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach post─Öpuj─ůcych proces├│w globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano si─Ö na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsi─Öbiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10554.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rachunkowo┼Ť─ç)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter podr─Öcznika z rachunkowo┼Ťci finansowej dla os├│b posiadaj─ůcych ju┼╝ praktyk─Ö w rachunkowo┼Ťci. W publikacji tej Czytelnik odnajdzie definicje, klasyfikacj─Ö, wycen─Ö, prezentacj─Ö: rzeczowych aktyw├│w trwa┼éych, warto┼Ťci niematerialnych i prawnych, inwestycji, kapita┼é├│w w┼éasnych, obrotu materia┼éowo-towarowego, rozrachunk├│w i obrotu wierzytelno┼Ťciami, rezerw i rozlicze┼ä mi─Ödzyokresowych, us┼éug d┼éugoterminowych, wyniku finansowego, oraz zagadnienia zwi─ůzane z po┼é─ůczeniem i przekszta┼éceniem jednostek gospodarczych. Szczeg├│ln─ů warto┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki stanowi kilkaset przyk┼éad├│w ksi─Ögowa┼ä, zada┼ä do samodzielnego rozwi─ůzania i pyta┼ä testowych. Podr─Öcznik zosta┼é opracowany z my┼Ťl─ů o kandydatach na bieg┼éych rewident├│w oraz osobach, kt├│re chc─ů podnie┼Ť─ç swoj─ů wiedz─Ö w tym zakresie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12956.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437.XX.5 [Czytelnia B], 11436.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy do wyk┼éadu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w Pile. Publikacja sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w zawieraj─ůcych wyja┼Ťnienie istoty marketingu, jego us┼éug i zada┼ä w administracji lokalnej. Ka┼╝dy z nich ko┼äczy si─Ö pytaniami sprawdzaj─ůcymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono w spos├│b jasny i wyczerpuj─ůcy koncepcje zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů zorientowane na klienta, podej┼Ťcie logistyczne, pozwalaj─ůc zaspokoi─ç potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji koszt├│w logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji ┼Ťledzenia i zapewnienia bezpiecze┼ästwa zywno┼Ťciowego w obs┼éudze klienta z pomoc─ů la┼äcuch├│w dostaw. Problematyka z┼éo┼╝ono┼Ťci organizacji do niedawna nie znajdowa┼éa si─Ö w centrum nauki o organizacji i zarz─ůdzaniu, dopiero post─Öp cywilizacyjny i globalizacja rynk├│w nada┼éa tej tematyce w┼éa┼Ťciw─ů rang─Ö. Dostrze┼╝enie tych problem├│w i wskazanie sposob├│w ich praktycznego rozwi─ůzania nale┼╝─ů do niew─ůtpliwych walor├│w ksi─ů┼╝ki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym sk┼éadnikiem filozofii ┼Ťwiata interes├│w, podstawow─ů orientacj─ů mened┼╝ersk─ů oraz zbiorem rynkowych narz─Ödzi zarz─ůdzania. Polega ona na sposobie my┼Ťlenia i dzia┼éania, kt├│ry wykorzystuje zesp├│┼é metod oraz instrument├│w poznawania i kszta┼étowania zewn─Ötrznego otoczenia przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e jego organizacji, dla osi─ůgania sukces├│w na rynku. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym, jak dokonywa─ç wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania si─Ö na rynku i jak kszta┼étowa─ç wizerunek firmy jako warto┼Ť─ç rynkow─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3939.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2467.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jedn─ů z wa┼╝niejszych tendencji rozwoju wsp├│┼éczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia us┼éug. Nic wi─Öc dziwnego, ┼╝e na rynku wydawniczym pojawia si─Ö coraz wi─Öcej prac po┼Ťwi─Öconych marketingowi us┼éug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ksi─ů┼╝ek takich jak ta - stanowi─ůcych kompleksowe om├│wienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszaj─ůcych kwestie wa┼╝ne dla ca┼éej sfery us┼éug. Autorzy omawiaj─ů w niej szczeg├│┼éowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy us┼éug i rynku us┼éug, - zarz─ůdzanie marketingiem w firmie us┼éugowej, - segmentacja rynku us┼éug, - jako┼Ť─ç us┼éug, - proces ┼Ťwiadczenia us┼éug, - polityka kszta┼étowania cen us┼éug, dystrybucja i promocja us┼éug, - rola personelu w marketingu firmy us┼éugowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwi─ůzane z e-ustugami, promocj─ů w Internecie, z rozwojem portali spo┼éeczno┼Ťciowych oraz ze wsp├│┼éczesnymi formami reklamy. Ksi─ů┼╝ka obejmuje szeroki zas├│b wiedzy z dziedziny marketingu us┼éug wymagany na poziomie akademickim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6285 [Magazyn 1], P.6284 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5276.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C], 7376.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik, kt├│ry w kompleksowy spos├│b ujmuje problematyk─Ö marketingu. Obecne wydanie zosta┼éo rozszerzone o kilka nowych temat├│w, takich jak marketing bezpo┼Ťredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co wi─Öcej, w ksi─ů┼╝ce om├│wiono do┼Ťwiadczenia przedsi─Öbiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontakt├│w mi─Ödzynarodowych, a tak┼╝e ┼Ťcis┼éych zwi─ůzk├│w Autor├│w z wieloma firmami. W nowej wersji podr─Öcznika zosta┼éy zachowane te rozwi─ůzania metodyczne, kt├│re potwierdzi┼éy swoj─ů warto┼Ť─ç w dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5963 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.5959.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5956.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C], 7265.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again