Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(53)
Publikacje naukowe
(3)
Status
only on-site
(49)
available
(31)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(12)
Wypo┼╝yczalnie
(19)
Czytelnie
(52)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Buko Jacek
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Godlewski Grzegorz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzis┼éaw (1955- )
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Orłowski Dominik
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna n
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaremen Daria El┼╝bieta n
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Jurkan Edward
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Majewski Janusz
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Matuszewska Dorota
(1)
Mogiła-Lisowska Jolanta
(1)
Molenda Marcin
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Młynarczyk Zygmunt (geograf)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Nowak Dorota (nauki rolnicze)
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Przychodze┼ä Zygmunt J├│zef (1940- )
(1)
Puchnarewicz El┼╝bieta
(1)
Rab-Przybyłowicz Jolanta
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala J├│zef
(1)
Sawicki Bogus┼éaw (1952- )
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(1)
Stuła Aleksander
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szromek Adam R
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wyleżałek Joanna
(1)
W├│jtowicz Bo┼╝ena (1957- )
(1)
Zajadacz Alina (1972- )
(1)
Zalech Mirosław
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta n
(1)
Year
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(53)
Language
Polish
(53)
Subject
TURYSTYKA
(37)
USŁUGI
(7)
AGROTURYSTYKA
(5)
PRODUKT REGIONALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
Turystyka
(3)
EKOTURYSTYKA
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
POPYT
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
OD┼╗YWIANIE
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
STUDENCI
(1)
TURYSTYKA KULINARNA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
UZDROWISKA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
┼╗YWIENIE ZBIOROWE
(1)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
2001-
(3)
1989-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
POLSKA
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okr─Ög)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
53 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-195.
Turystyka w badaniach ekonomicznych Praca jest przegl─ůdem zainteresowa┼ä badawczych i zrealizowanych bada┼ä dotycz─ůcych szerszego spektrum ekonomicznych problem├│w turystyki. Nie ma charakteru monograficznego. Jest przeznaczona dla czytelnika, kt├│ry zna podstawy ekonomiki turystyki i przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Ca┼éo┼Ť─ç prezentowanych w pracy zagadnie┼ä mo┼╝na podzieli─ç na 4 grupy: grupa pierwsza dotyczy relacji turystyki do zmieniaj─ůcego si─Ö poj─Öcia i sposobu wykorzystania czasu; grupa druga zagadnie┼ä dotyczy problematyki zarz─ůdzania turystyk─ů w uj─Öciu przestrzennym i to zar├│wno na obszarach niezurbanizowanych jak i miejskich; trzecia grupa zainteresowa┼ä badawczych dotyczy uwarunkowa┼ä rozwoju produkt├│w turystycznych; kolejna grupa prac dotyczy problematyki przedsi─Öbiorstw. Wa┼╝ne miejsce zajmuj─ů tu badania nad przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů w polskim sektorze turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 15832.XX.3
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1022., oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedn─ů z nielicznych publikacji naukowych dotycz─ůcych problematyki kszta┼étowania wizerunku obszaru turystycznego, zar├│wno na krajowym jak i mi─Ödzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwo┼éuje si─Ö do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, kt├│rego adresatami s─ů nie tylko przedstawiciele ┼Ťrodowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny by─ç cenn─ů pomoc─ů w kszta┼étowaniu polityki promocji turystyki oraz oddzia┼éywania na wizerunek turystyczny przez pracownik├│w jednostek samorz─ůdu terytorialnego wszystkich szczebli, a tak┼╝e regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
Produkt turystyki medycznej / Jolanta Rab-Przybyłowicz. - Warszawa : Difin, 2014. - 277 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 237-250.
W ci─ůgu zaledwie kilkunastu lat turystyka medyczna sta┼éa si─Ö znacz─ůcym ekonomicznie przedsi─Öwzi─Öciem, w kt├│re zaanga┼╝owane s─ů firmy turystyczne, farmaceutyczne i przede wszystkim prywatne szpitale oraz kliniki medyczne w wielu regionach ┼Ťwiata. Ekspansja medycznych destynacji, firm po┼Ťrednicz─ůcych w turystyce medycznej, ksi─ů┼╝ek, stron, for internetowych, blog├│w, czasopism, miesi─Öcznik├│w tylko w ostatniej dekadzie spowodowa┼éa, i┼╝ turystyk─Ö medyczn─ů zacz─Öto okre┼Ťla─ç fenomenem XXI wieku. Ksi─ů┼╝ka jest oryginaln─ů pr├│b─ů rozwi─ůzania problemu badawczego z obszaru zagadnie┼ä ekonomiki turystyki, regionalnego i lokalnego rozwoju turystyki, produktu turystyki medycznej oraz interpretacj─ů specyfiki turystyki medycznej na tle innych form turystyki zdrowotnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14347.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15253.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Turystyka nale┼╝y do wyj─ůtkowo dynamicznych zjawisk wsp├│┼éczesno┼Ťci. Jej szybki rozw├│j wi─ů┼╝e si─Ö m.in. ze wzrostem liczby uczestnik├│w ruchu turystycznego, ilo┼Ťciowym i jako┼Ťciowym rozwojem bazy turystycznej oraz stopniowym poszerzaniem penetrowanych obszar├│w. W drugiej po┼éowie XX wieku turystyka przekszta┼éci┼éa si─Ö z elitarnego ruchu, dost─Öpnego nielicznym uczestnikom, w masowy ruch spo┼éeczny, w kt├│rym uczestniczy w skali ┼Ťwiata ponad miliard os├│b rocznie, generuj─ůcy w tym samym czasie dochody przekraczaj─ůce bilion dolar├│w ameryka┼äskich. W zwi─ůzku z tak du┼╝ym znaczeniem gospodarczym turystyka sta┼éa si─Ö ┼║r├│d┼éem dochod├│w, o kt├│re konkuruj─ů przedsi─Öbiorstwa i regiony. Zabieganie o klienta sk┼éania animator├│w turystyki do wdra┼╝ania nowych, coraz bardziej wydajnych, form zarz─ůdzania, do poszukiwania ┼║r├│de┼é finansowania, zapewniaj─ůcych przewag─Ö nad konkurencj─ů, a tak┼╝e do tworzenia coraz bardziej r├│┼╝norodnych produkt├│w turystycznych. Niniejsze opracowanie powsta┼éo przy udziale kilkunastu Autor├│w z r├│┼╝nych o┼Ťrodk├│w naukowych i samorz─ůd├│w. Porusza ono niekt├│re zagadnienia wchodz─ůce w zakres zarysowanej wy┼╝ej problematyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15390.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů polityki spo┼éeczno-gospodarczej pa┼ästwa. Od skuteczno┼Ťci dzi┼éa┼ä w tej dziedzinie zale┼╝y doch├│d narodowy, bilans p┼éatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana pogl─ůd├│w i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, kt├│ra znajduje si─Ö w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, napisanej jasno i przejrzy┼Ťcie, zosta┼éo ukazane zastosowanie regu┼é marketingu w turystyce. Autorzy prowadz─ů czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentacj─Ö rynku us┼éug turystycznych, polityk─Ö produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklam─Ö, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajno┼Ťci, jako┼Ťci, finansowej, skuteczno┼Ťci i strategicznej. Na zako┼äczenie autorzy szczeg├│┼éowo omawiaj─ů przyk┼éady zastosowania konkretnych rozwi─ůza┼ä marketingowych w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Statystyczne)
Baza gastronomiczna stanowi istotny sk┼éadnik infrastruktury turystycznej oraz produkt├│w turystycznych. Zawarte w publikacji informacje statystyczne obejmuj─ů ca┼é─ů baz─Ö ┼╝ywieniow─ů dzia┼éaj─ůc─ů w polsce oraz plac├│wki gastronomiczne mieszcz─ůce sie w turystycznych obiektach noclegowych. Zasadnicza cz─Ö┼Ť─ç analiz zawartych w tek┼Ťcie wykorzystuje wt├│rnie dane ze sprawozdawczo┼Ťci oraz wyniki bada┼ä systematycznie prowadzonych w ramach statystyki publicznej i gromadzonych w zbiorach GUS.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2357.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dziedzictwo kulturowe jest jak spo┼éeczny kod genetyczny - jak odziedziczony po przodkach potencja┼é, kt├│ry w prawid┼éowo ukszta┼étowanym ┼Ťrodowisku ma szanse na rozw├│j. To ┼Ťrodowisko tworzymy my sami, czerpi─ůc rozumnie z dorobku wcze┼Ťniejszych pokole┼ä. Polska z wielu powod├│w, zar├│wno ze wzgl─Ödu na histori─Ö, jak i po┼éo┼╝enie geopolityczne, jest krajem wyj─ůtkowym, co znajduje swoje odzwierciedlenie w niematerialnej i materialnej kulturze narodu. Niniejsze opracowanie ma stanowi─ç wk┼éad w zrozumienie tego faktu i wskaza─ç na mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania element├│w kulturowych do rozwoju r├│┼╝nych rodzaj├│w turystyki. (ze wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12068.XX.1.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12984.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Studenckie Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku)
Bibliogr. przy rozdz.
Wsp├│┼éczesna turystyka zajmuje jedno z czo┼éowych miejsc w strukturach dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej kraj├│w wysoko rozwini─Ötych i jest wa┼╝nym czynnikiem rozwoju kraj├│w o s┼éabej gospodarce. Artyku┼éy zaprezentowane w ksi─ů┼╝ce skupione s─ů wok├│┼é dw├│ch zagadnie┼ä: nowych tendencji i trend├│w w turystyce europejskiej oraz gospodarczych aspekt├│w rozwoju turystyki i jej zagro┼╝e┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13975.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Z┼éo┼╝ono┼Ť─ç rynku turystycznego - jednego z najwi─Ökszych i najbardziej skomplikowanych obszar├│w aktywno┼Ťci gospodarczej - wynika z czynnik├│w makro┬ş i mikroekonomicznych. Wymaga ona ci─ůg┼éych analiz, pog┼é─Öbionych interpretacji i rozumienia proces├│w, na kt├│rych si─Ö opiera. Publikacje zwarte, artyku┼éy w czasopismach, spotkania konferencyjne i seminaryjne oraz inne wydarzenia naukowe pozwalaj─ů korelowa─ç te zjawiska. Dyskusje to nie┼éatwe, gdy refleksj─ů obejmuje si─Ö aspekty ponadstandardowych do┼Ťwiadcze┼ä czy kontrowersji towarzysz─ůce procesowi konsumpcji. Coraz cz─Ö┼Ťciej tak┼╝e autorzy rozwa┼╝aj─ů te w┼éa┼Ťnie aspekty w ramach prowadzonych prac badawczych. Przyk┼éadem tego by┼éa zorganizowana w 2014 roku Og├│lnopolska Konferencja Naukowa Turystyka kontrowersyjna na wsp├│┼éczesnym rynku podr├│┼╝y - formy, uwarunkowania, skutki, podczas kt├│rej zaprezentowano dorobek wielu os├│b. Utwierdzi┼éo to organizator├│w w przekonaniu o konieczno┼Ťci podejmowania kolejnych podobnych inicjatyw prowadz─ůcych do pog┼é─Öbionej penetracji tej szerokiej problematyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18901.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-143.
Ksi─ů┼╝ka ukazuje, czym jest atrakcyjno┼Ť─ç turystyczna regionu z punktu widzenia konsumenta. Przedstawia definicje i przedmiot atrakcyjno┼Ťci turystycznej, metody jej analizy, zasady klasyfikacji region├│w turystycznych oraz ich charakterystyk─Ö w kontek┼Ťcie naturalnych i antropogenicznych zasob├│w Polski. Cz─Ö┼Ť─ç druga zawiera rezultaty podj─Ötych w tym zakresie bada┼ä. W ostatniej cz─Ö┼Ťci zawarto teori─Ö klasteringu jako nowoczesnej formy organizacyjnej podmiot├│w gospodarki rynkowej oraz propozycj─Ö modelu klastra dzia┼éaj─ůcego w przyk┼éadowym regionie geograficznym Polski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15104.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Bibliogr. przy wi─Ökszo┼Ťci ref.
W niniejszej publikacji zosta┼éy zebrane referaty omawiaj─ůce m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, ┼║r├│d┼éa finansowania rozwoju us┼éug zwi─ůzanych z pobytem turyst├│w na wsi, doskonalenie produkt├│w turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzeda┼╝y produkt├│w turystycznych, wsp├│┼épracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Ksi─ů┼╝ka prezentuje r├│wnie┼╝ trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krain─Ö ┼╗ubra", "Ma┼éopolsk─ů Wie┼Ť Pachn─ůc─ů Zio┼éami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys┼éu Rolno-Spo┼╝ywczego w Szreniawie. Cz─Ö┼Ť─ç druga prezentuje pr├│by i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie ┼Ťwi─Ötokrzyskim, kszta┼étowanie wizerunku gospodarstwa za pomoc─ů narz─Ödzi promocji, wykorzystanie walor├│w przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12229.XX.1.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5984 [Magazyn 1], P.5983 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1], P.3052 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], P.3050 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], 7269 [Magazyn 2], 4070 [Magazyn 2] (15 egz.)
Book
In basket
Turystyka sta┼éa si─Ö wsp├│┼écze┼Ťnie niezwykle istotn─ů dziedzin─ů gospodarki. Dochody osi─ůgane z tej dzia┼éalno┼Ťci s─ů por├│wnywalne z dochodami w przemys┼éach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze wzgl─Ödu na skal─Ö ┼Ťwiatowej gospodarki turystycznej, zaanga┼╝owanie kapita┼éu, liczb─Ö zatrudnionych os├│b oraz z┼éo┼╝ono┼Ť─ç proces├│w technicznych w transporcie i hotelarstwie mo┼╝na m├│wi─ç o przemy┼Ťle turystycznym. W przemy┼Ťle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, kt├│ry powinien si─Ö sta─ç przedmiotem zainteresowania konsumenta. W ksi─ů┼╝ce autorzy w interesuj─ůcy spos├│b prezentuj─ů kluczowe zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem i organizacj─ů produktu turystycznego, a tak┼╝e zarz─ůdzaniem nim. Odpowiadaj─ů mi─Ödzy innymi na nast─Öpuj─ůce pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego tw├│rc─ů i dla kogo jest przeznaczony, w jaki spos├│b kalkulowa─ç jego cen─Ö, gdzie promowa─ç i sprzedawa─ç produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzi─ç, kt├│re strategie produktu turystycznego nale┼╝y stosowa─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9092.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka koncentruje si─Ö na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ť─çi: pierwsz─ů tworz─ů artyku┼éy naukowe po┼Ťwi─Öcone analizie poduktowego podej┼Ťcia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zr├│┼╝nicowanej tematyce, w wi─Ökszo┼Ťci dotycz─ůcej tak┼╝e produktu turystycznego. Publikacja podejmuje r├│wnie┼╝ termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotycz─ůce mi─Ödzynarodowych targ├│w AGROTRAVEL.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksi─ůzka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemys┼éowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreator├│w oraz procesu jego tworzenia wykorzystuj─ůcego dziedzictwo przemys┼éowe. Opracowanie zawiera r├│wniez studia przypadku pokazuj─ůce, jak w praktyce dokonuje si─Ö proces tworzenia regionalnego przemys┼éowego produktu turystycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15098.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentuj─ůcym miejsce i rol─Ö kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystaj─ůc z osi─ůgni─Ö─ç ekonomicznych, ukazuje mo┼╝liwo┼Ťci oraz spo┼éecznie oczekiwane kierunki poszerzania produkt├│w oferowanych na rynku turystycznym o warto┼Ťci zwi─ůzane z kultur─ů fizyczn─ů, podejmuje pr├│b─Ö rozpoznania zwi─ůzk├│w mi─Ödzy kultur─ů fizyczn─ů i turystyk─ů, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencja┼é rozmaitych rodzaj├│w i form aktywno┼Ťci turystycznej jako narz─Ödzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania dzia┼éa┼ä zwi─ůzanych z marketingiem spo┼éecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 65)
Nazwy red. na obwol.
Turystyka religijna stanowi istotny obszar zainteresowania przedstawicieli nauk o turystyce. Materia┼éy konferencyjne wydane s─ů w formie dw├│ch zeszyt├│w naukowych. W pierwszym tomie wyodr─Öbniono nast─Öpuj─ůce obszary tematyczne: podstawy bada┼ä nad turystyk─ů religijn─ů, turystyka religijna jako przedmiot bada┼ä nauk spo┼éecznych, turystyka religijna jako przedmiot bada┼ä nauk przyrodniczych, turystyka religijna jako przedmiot bada┼ä ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12333.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w wsp├│┼éczesnej gospodarki. Zaostrzaj─ůca si─Ö konkurencja i rosn─ůce oczekiwania turyst├│w sprawiaj─ů, ┼╝e coraz wa┼╝niejsze staj─ů si─Ö efektywne koncepcje kszta┼étowania produkt├│w turystycznych oraz skuteczne zarz─ůdzanie w turystyce. W ksi─ů┼╝ce autor omawia: istot─Ö i cechy produktu turystycznego, korzy┼Ťci wynikaj─ůce ze stosowania marki w turystyce, cykl ┼╝ycia produktu turystycznego, turystyczny ┼éa┼äcuch warto┼Ťci markowych produkt├│w turystycznych, koszty i korzy┼Ťci zwi─ůzane z prowadzeniem turystyki zr├│wnowa┼╝onej, proces tworzenia i wdra┼╝ania markowych produkt├│w turystycznych w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11838.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 5)
Bibliogr. przy pracach.
Uzdrowiska, mimo ich wa┼╝kiej roli zdrowotnej, turystycznej, integracyjno-socjologicznej, biznesowej i og├│lnogospodarczej, nie doczeka┼éy si─Ö po┼╝─ůdanej rangi w polityce pa┼ästwa. Rzadko kiedy staj─ů si─Ö te┼╝ przedmiotem naukowej penetracji w badaniach polskich ┼Ťrodowisk akademickich. Podj─Öcie tematu znaczenia uzdrowisk w gospodarce turystycznej przez autor├│w jest wi─Öc po┼╝─ůdanym i oczekiwanym przez Czytelnik├│w przedsi─Öwzi─Öciem. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy opracowania opisuj─ů i poddaj─ů analizie histori─Ö, stan obecny i przysz┼éo┼Ť─ç polskich uzdrowisk. W monografii po┼éo┼╝ono nacisk na obecne i potencjalne korzy┼Ťci ekonomiczne wynikaj─ůce z wykorzystania tych miejscowo┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka jest oryginalna i nowatorska, oparta g┼é├│wnie na w┼éasnych osi─ůgni─Öciach badawczych z jednej strony, z drugiej nawi─ůzuje do najwi─Ökszych osi─ůgni─Ö─ç ┼Ťwiatowej i polskiej my┼Ťli naukowej. (z recenzji wydawn. prof. dr hab. Ireny J─Ödrzejczyk i prof. Richarda W. Butlera).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11330.XX.1.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12492.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again