Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Richards Jack C. 1943-
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
angielski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
language teacher
(1)
learning
(1)
professional development
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Includes bibliographical references and index.
Professional Development for Language Teachers examines ten different techniques that can be used to facilitate professional development in language teaching. These effective teaching tools are: self-monitoring, support groups, journal writing, classroom observation, teaching portfolios, analysis of critical incidents, case analysis, peer coaching, team teaching, and action research. The book begins with a conceptual framework for professional development. All chapters contain practical examples in the form of vignettes written by teachers using the techniques, as well as reflection questions to help readers apply the approach in their own teaching context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18003.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej