Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hardy Gareth
(1)
Kurek Dominika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
REKLAMA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Gatunek
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
projektowanie graficzne
(2)
agencja reklamowa
(1)
budżet
(1)
direct mail
(1)
etyka
(1)
grafika
(1)
grafika komputerowa
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
liternictwo
(1)
logo
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
media
(1)
merchandising
(1)
perswazja
(1)
prawo
(1)
promocja
(1)
przekaz reklamowy
(1)
przemysł reklamowy
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama telewizyjna
(1)
sprzedaż osobista
(1)
wystawiennictwo
(1)
znak towarowy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej