Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(136)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Status
available
(130)
only on-site
(125)
unavailable
(8)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(66)
Wypo┼╝yczalnie
(70)
Czytelnie
(130)
Author
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubi┼äska Zofia (1950- )
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(1)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartkowiak Gra┼╝yna Barbara (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier J├│zef (1952- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brytek-Matera Anna
(1)
Buczy┼äski Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drabik J├│zef (1939- )
(1)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
D─Öbniewska Maria (1940- )
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Emeryk Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Fr─ůckiewicz Ewa
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jonas Agata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karakiewicz Beata (1965- )
(1)
Karczewski Jan Kazimierz
(1)
Kasi┼äska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kidawa Zdzisław
(1)
Kilańska Dorota
(1)
Klimberg Aneta
(1)
Kobza Joanna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Komosińska Krystyna
(1)
Korzeniowska El┼╝bieta
(1)
Kosińska Ludwika
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kowalewski Ireneusz
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozak Gra┼╝yna
(1)
Ko┼Ťci┼äska El┼╝bieta
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(7)
Time Period of Creation
2001-
(15)
Country
Poland
(136)
Language
Polish
(132)
English
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(2)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Specjali┼Ťci ds. kadr
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
PROMOCJA ZDROWIA
(37)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
MARKETING
(13)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(11)
HIGIENA
(9)
Promocja zdrowia
(8)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
USŁUGI
(4)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
Profilaktyka zdrowotna
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
BANKI
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MEDYCYNA
(2)
Marketing
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
Piel─Ögniarstwo
(2)
REKLAMA
(2)
STYL ┼╗YCIA
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Aptekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Choroby dzieci─Öce
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
Dietetyka
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTY┼üO┼Ü─ć
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
PIEL─śGNIARSTWO
(1)
PIEL─śGNIARSTWO DZIECI─śCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Piel─Ögniarstwo dzieci─Öce
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program "Trener Osiedlowy" (Wrocław)
(1)
Programy zdrowotne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Reklama
(1)
Rozw├│j fizyczny dziecka
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Trening sportowy
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Uczucia
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Subject: time
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(1)
2001
(1)
Subject: place
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
Polska
(1)
RACIB├ôRZ (woj. ┼Ťl─ůskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wroc┼éaw (woj. dolno┼Ťl─ůskie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
PODR─śCZNIKI
(10)
Podr─Öcznik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öczniki [Typ publikacji]
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
136 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1022., oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedn─ů z nielicznych publikacji naukowych dotycz─ůcych problematyki kszta┼étowania wizerunku obszaru turystycznego, zar├│wno na krajowym jak i mi─Ödzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwo┼éuje si─Ö do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, kt├│rego adresatami s─ů nie tylko przedstawiciele ┼Ťrodowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny by─ç cenn─ů pomoc─ů w kszta┼étowaniu polityki promocji turystyki oraz oddzia┼éywania na wizerunek turystyczny przez pracownik├│w jednostek samorz─ůdu terytorialnego wszystkich szczebli, a tak┼╝e regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů polityki spo┼éeczno-gospodarczej pa┼ästwa. Od skuteczno┼Ťci dzi┼éa┼ä w tej dziedzinie zale┼╝y doch├│d narodowy, bilans p┼éatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana pogl─ůd├│w i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, kt├│ra znajduje si─Ö w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego powinny d─ů┼╝y─ç do harmonijnego wsp├│┼éistnienia ze ┼Ťrodowiskiem przyrodniczym. Jednym z narz─Ödzi zaspokajania potrzeb w spos├│b zgodny z zasadami zr├│wnowa┼╝onego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podr─Öcznik zosta┼é przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzaj─ů r├│wnie┼╝ wiedz─Ö z przedmiot├│w zwi─ůzanych z marketingiem, zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů, ekologi─ů wyrob├│w, zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, wyk┼éadanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozw├│j turystyki sprawi┼é, ┼╝e w┼éadze zar├│wno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzeg┼éy szans─Ö na ekspansj─Ö gospodarcza i promocj─Ö region├│w oraz kraj├│w. W ksi─ů┼╝ce autorzy om├│wili: istot─Ö, powstanie i rozw├│j polityki turystycznej, obszary, narz─Ödzia oraz podmioty uczestnicz─ůce w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej pa┼ästwa, podstawowe zasady, kt├│re musz─ů by─ç respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej pa┼ästwa, w tym zasad─Ö zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, wp┼éyw Unii Europejskiej na polityk─Ö turystyczn─ů pa┼ästw cz┼éonkowskich, oddzia┼éywanie administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej na rozw├│j turystyki i funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw bran┼╝y turystycznej, promocj─Ö jako wa┼╝ny element polityki turystycznej. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla wyk┼éadowc├│w i student├│w na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urz─Ödnik├│w administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, a tak┼╝e dla przedsi─Öbiorc├│w z bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14398.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15299.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Fr─ůckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorka w niezwykle interesuj─ůcy spos├│b przedstawi┼éa zar├│wno og├│lne informacje o Internecie i jego u┼╝ytkownikach, jak i mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przedsi─Öbiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzeda┼╝y. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie zwi─ůzane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawow─ů zalet─ů publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizuj─ůce poruszane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniaj─ů proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wyk┼éadu szczeg├│lnie przydatna jest za┼é─ůczona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja w Samorz─ůdzie)
Promocja jednostek samorz─ůdu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualn─ů i wa┼╝n─ů problematyk─ů. Przyczynia si─Ö do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorz─ůd├│w. Wsp├│┼écze┼Ťnie samorz─ůdu terytorialne wszystkich szczebli rywalizuj─ů pomi─Ödzy sob─ů o inwestor├│w i turyst├│w. Te samorz─ůdy, kt├│re zdo┼éaj─ů przyci─ůgn─ů─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö inwestor├│w, turyst├│w oraz student├│w, rozwijaj─ů si─Ö i staj─ů si─Ö coraz bogatsze. Nie mo┼╝na zyska─ç zainteresowania i przychylno┼Ťci potencjalnych inwestor├│w bez zbudowania przekonania o korzy┼Ťciach, jakie mog─ů osi─ůgna─ç, inwestuj─ůc czy sp─Ödzaj─ůc wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego te┼╝ coraz istotniejszym aspektem aktywno┼Ťci samorz─ůd├│w terytorialnych jest i b─Ödzie ich dzia┼éalno┼Ť─ç promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie Twoim doradc─ů podczas partyzanckich atak├│w na rynek. Dzi─Öki niej dowiesz si─Ö, w jaki spos├│b zaistnie─ç na rynku, sta─ç si─Ö znan─ů osob─ů i czerpa─ç z tego korzy┼Ťci. Nauczysz si─Ö budowa─ç swoj─ů reputacj─Ö i gromadzi─ç wok├│┼é siebie potencjalnych klient├│w. Stworzysz siatki wywiadowcze, kt├│re donios─ů Ci o zainteresowaniu Twoimi us┼éugami, znajd─ů kolejnych kontrahent├│w i poinformuj─ů o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoj─ů firm─Ö, ponosz─ůc minimalne koszty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6986 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7790.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7789.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Ksi─ů┼╝ka "Skuteczno┼Ť─ç promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyja┼Ťnia: jak zarz─ůdza─ç dzia┼éalno┼Ťci─ů promocyjn─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie, przybli┼╝a metody szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przedstawia istot─Ö Business Inteligence - technologii wspieraj─ůcej pomiar skuteczno┼Ťci promocji w Internecie, ukazuje koncepcj─Ö modelu szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przybli┼╝a analiz─Ö skuteczno┼Ťci kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narz─Ödzia, prezentuje empiryczn─ů weryfikacj─Ö modelu na podstawie bada┼ä przeprowadzonych w┼Ťr├│d przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przyk┼éady wskazuj─ů, ┼╝e przyj─Öcie przez przedsi─Öbiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwi─Öksza jego szans─Ö osi─ůgni─Öcia powodzenia. W ksi─ů┼╝ce ukazano sens podporz─ůdkowania przedsi─Öbiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano r├│wnie┼╝ zakres decyzji i dzia┼éa┼ä podejmowanych w przedsi─Öbiorstwach o orientacji marketingowej. Chocia┼╝ przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest om├│wienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsi─Öbiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Wed┼éug przewidywa┼ä, w najbli┼╝yszch latach internet nie tylko wp┼éynie na kszta┼étowanie si─Ö globalnych relacji rynkowych, ale ca┼ékowicie je przekszta┼éci. Wykorzystanie tego narz─Ödzia w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej mo┼╝e wi─Öc wkr├│tce sta─ç si─Ö warunkiem przetrwania wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka przedstawia mo┼╝liwo┼Ťci i zakres zastosowania Internetu w dzia┼éaniach marketingowych, koncentruj─ůc si─Ö na celach, kt├│rym mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç, sposobom ich osi─ůgania, uzyskiwanych efektach bezpo┼Ťrednich oraz d┼éugofalowych korzy┼Ťciach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe ISSN 1429-5237 ; Nr 3)
W Polsce instytucje i instrumenty rynku finansowego typowego dla gospodarek rynkowych rozwijaj─ů si─Ö dopiero od kilku lat. Rozwin─ů┼é si─Ö system bankowy, kt├│ry jest obecnie dominuj─ůcym segmentem rynku finansowego, dzia┼éa dobrze uregulowana gie┼éda papier├│w warto┼Ťciowych, ro┼Ťnie znaczenie towarzystw ubezpieczeniowych i funduszy inwestycyjnych. Publikacja niniejsza skierowana jest do pracownik├│w naukowych i student├│w kierunk├│w ekonomii i zarz─ůdzania jako materia┼é pomocny w badaniach i procesie dydaktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.270.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane ┼║r├│d┼éo informacji i nadzwyczaj wygodny ┼Ťrodek porozumiewania si─Ö, ale te┼╝ bardzo skuteczne, otwieraj─ůce nieznane dot─ůd mo┼╝liwo┼Ťci, nowoczesne narz─Ödzie marketingu firmy i produkt├│w, kt├│re mo┼╝e sta─ç si─Ö nieocenionym wsparciem i uzupe┼énieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny spos├│b wprowadza czytelnika w kr─ůg tych zagadnie┼ä, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskaz├│wek, dzi─Öki kt├│rym ka┼╝dy u┼╝ytkownik sieci nauczy si─Ö w niej porusza─ç z jak najwi─Öksz─ů korzy┼Ťci─ů dla siebie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing mi─Ödzynarodowy / El┼╝bieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce autorka omawia z┼éo┼╝on─ů problematyk─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle proces├│w internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw oraz przeprowadza wszechstronn─ů analiz─Ö ich otoczenia mi─Ödzynarodowego. G┼é├│wnym w─ůtkiem ksi─ů┼╝ki s─ů uwarunkowania mi─Ödzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczeg├│lnych rynkach, na poziomie zar├│wno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotycz─ůcych poszczeg├│lnych element├│w program├│w marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7743.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Bibliogr., wykaz akt├│w normatywnych.
Praca jest adresowana do nauczycieli, student├│w i uczni├│w szk├│┼é ┼Ťrednich, szk├│┼é pomaturalnych i policealnych, zespo┼é├│w doradztwa rolniczego oraz stowarzysze┼ä agroturystycznych, w kt├│rych analizowane s─ů zagadnienia agroturystyki. B─Ödzie tak┼╝e przydatna dla w┼éa┼Ťcicieli gospodarstw agroturystycznych oraz tych wszystkich, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů turystyczn─ů, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresj─ů, a szczeg├│lnie dla tych, kt├│rzy zamierzaj─ů rozwija─ç dzia┼éalno┼Ť─ç agroturystyczn─ů. Poprzez tego rodzaju opracowanie autor prezentuje spos├│b patrzenia na obszary przyrodniczo cenne, po┼Ťwi─Öcaj─ůc szczeg├│ln─ů uwag─Ö na elementy zr├│wnowa┼╝onego rozwoju w polityce przestrzennej, regionalnej i ekologicznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2202 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1139.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1138.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power.)
Dlaczego ta ksi─ů┼╝ka tak bardzo wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku? Poniewa┼╝ proponuje wyj─ůtkowo skuteczn─ů strategi─Ö marketingow─ů - opart─ů na idei przyja┼║ni. Jak to dzia┼éa? Zbierz grup─Ö prawdziwych przyjaci├│┼é Twojej marki i piel─Ögnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. My┼Ťl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjacio┼éach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowa┼éby ich przyjaciel. Mo┼╝esz nigdy nie spotka─ç si─Ö twarz─ů w twarz z niekt├│rymi z nich, lecz oni mimo to b─Öd─ů oczekiwali, ┼╝e post─ůpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyja┼║ni. Pami─Ötaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. S┼éuchaj, co do Ciebie m├│wi─ů, i nigdy ich nie ok┼éamuj. Ju┼╝ wkr├│tce z zaskoczeniem odkryjesz, ┼╝e ten niewielki wysi┼éek zaskarbi┼é Ci grono oddanych odbiorc├│w i wiernych klient├│w. Nie wierzysz? Inni ju┼╝ to zrobili!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka koncentruje si─Ö na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ť─çi: pierwsz─ů tworz─ů artyku┼éy naukowe po┼Ťwi─Öcone analizie poduktowego podej┼Ťcia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zr├│┼╝nicowanej tematyce, w wi─Ökszo┼Ťci dotycz─ůcej tak┼╝e produktu turystycznego. Publikacja podejmuje r├│wnie┼╝ termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotycz─ůce mi─Ödzynarodowych targ├│w AGROTRAVEL.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono og├│┼é zagadnie┼ä teoretycznych i wskaz├│wki praktyczne dotycz─ůce dzia┼éa┼ä marketingowych w handlu detalicznym. Szczeg├│lny nacisk po┼éo┼╝ono na specyfik─Ö handlu detalicznego, zachowania nabywc├│w oraz sposoby wp┼éywania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyj─ůtkowo interesuj─ůcy spos├│b, pos┼éuguj─ůc si─Ö przyk┼éadami, opisano metody przyci─ůgania klient├│w do miejsca sprzeda┼╝y, nak┼éaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przysz┼éo┼Ťci ponownie odwiedzili t─Ö sam─ů plac├│wk─Ö. Osobny rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcono handlowi w Internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again