Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(113)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(103)
available
(96)
unavailable
(9)
unknown
(5)
Branch
Magazyny
(49)
Wypo┼╝yczalnie
(56)
Czytelnie
(108)
Author
Andruszkiewicz Anna
(3)
Banaszkiewicz Mariola
(3)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Jacennik Barbara
(2)
Kowalczewska-Grabowska Katarzyna
(2)
Kubi┼äska Zofia (1950- )
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Sikora Jan (1947- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Zientara Małgorzata
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bergier Barbara (1953- )
(1)
Bergier J├│zef (1952- )
(1)
Bodasińska Anna
(1)
Bohater Piotr
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brytek-Matera Anna
(1)
Buczy┼äski Andrzej (1941- )
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Jan (nauki medyczne)
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Curtis Tony
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Denys Andrzej (1939- )
(1)
Drabik J├│zef (1939- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
D─Öbniewska Maria (1940- )
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fidecki Wiesław
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Gawor Zenon
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Henrykowska Gabriela
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jamrozik Piotr (medycyna)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jurczak Anna (medycyna)
(1)
Juszczyk Maciej (1973- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Karakiewicz Beata (1965- )
(1)
Karczewski Jan Kazimierz
(1)
Kasi┼äska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kidawa Zdzisław
(1)
Kilańska Dorota
(1)
Klimberg Aneta
(1)
Kobza Joanna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Komosińska Krystyna
(1)
Korzeniowska El┼╝bieta
(1)
Kosińska Ludwika
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kowalewski Ireneusz
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozak Gra┼╝yna
(1)
Ko┼Ťci┼äska El┼╝bieta
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kr├│l Zbigniew J. (1962- )
(1)
Kuchcińska Maria (pedagog)
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Latalski Maciej (1936-2008)
(1)
Lewicka Małgorzata (medycyna)
(1)
Lewicki Paweł (psycholog)
(1)
Lisowski Michał
(1)
Litwiejko Alicja
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Mac Amber
(1)
Majewski Janusz
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkowski Jerzy Tadeusz (1948- )
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Michalak Jacek (nauki medyczne)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(113)
Language
Polish
(109)
English
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Specjali┼Ťci ds. kadr
(1)
Subject
PROMOCJA ZDROWIA
(37)
ZDROWIE PUBLICZNE
(15)
TURYSTYKA
(14)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(11)
HIGIENA
(9)
MARKETING
(7)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
Promocja zdrowia
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LECZENIE
(2)
LUDZIE STARZY
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MEDYCYNA
(2)
Piel─Ögniarstwo
(2)
Profilaktyka zdrowotna
(2)
STYL ┼╗YCIA
(2)
USŁUGI
(2)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(2)
APTEKARSTWO
(1)
Biblioteki
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
Dietetyka
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA
(1)
FARMACJA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FIZYKOTERAPIA
(1)
Gabinety kosmetyczne
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
Medycyna behawioralna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Młodzież
(1)
NORDIC WALKING
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ONTOGENEZA
(1)
OTY┼üO┼Ü─ć
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
PIEL─śGNIARSTWO
(1)
PIEL─śGNIARSTWO DZIECI─śCE
(1)
POŁOŻNICTWO
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOLOGIA LEKARSKA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Program "Trener Osiedlowy" (Wrocław)
(1)
Przemoc w szkole
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REKLAMA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Trening sportowy
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Uczucia
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zaburzenia od┼╝ywiania
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć SPO┼üECZNA
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
2001-
(3)
1989-
(1)
2001
(1)
Subject: place
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
RACIB├ôRZ (woj. ┼Ťl─ůskie)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wroc┼éaw (woj. dolno┼Ťl─ůskie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
PODR─śCZNIKI
(10)
Podr─Öcznik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
113 results Filter
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytu┼éowej tak┼╝e tom 1022., oznaczaj─ůcy numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Pedagogiczn─ů w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedn─ů z nielicznych publikacji naukowych dotycz─ůcych problematyki kszta┼étowania wizerunku obszaru turystycznego, zar├│wno na krajowym jak i mi─Ödzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwo┼éuje si─Ö do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, kt├│rego adresatami s─ů nie tylko przedstawiciele ┼Ťrodowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny by─ç cenn─ů pomoc─ů w kszta┼étowaniu polityki promocji turystyki oraz oddzia┼éywania na wizerunek turystyczny przez pracownik├│w jednostek samorz─ůdu terytorialnego wszystkich szczebli, a tak┼╝e regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 17027 XX.5
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů polityki spo┼éeczno-gospodarczej pa┼ästwa. Od skuteczno┼Ťci dzi┼éa┼ä w tej dziedzinie zale┼╝y doch├│d narodowy, bilans p┼éatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana pogl─ůd├│w i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, kt├│ra znajduje si─Ö w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozw├│j turystyki sprawi┼é, ┼╝e w┼éadze zar├│wno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzeg┼éy szans─Ö na ekspansj─Ö gospodarcza i promocj─Ö region├│w oraz kraj├│w. W ksi─ů┼╝ce autorzy om├│wili: istot─Ö, powstanie i rozw├│j polityki turystycznej, obszary, narz─Ödzia oraz podmioty uczestnicz─ůce w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej pa┼ästwa, podstawowe zasady, kt├│re musz─ů by─ç respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej pa┼ästwa, w tym zasad─Ö zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, wp┼éyw Unii Europejskiej na polityk─Ö turystyczn─ů pa┼ästw cz┼éonkowskich, oddzia┼éywanie administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej na rozw├│j turystyki i funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw bran┼╝y turystycznej, promocj─Ö jako wa┼╝ny element polityki turystycznej. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla wyk┼éadowc├│w i student├│w na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urz─Ödnik├│w administracji rz─ůdowej i samorz─ůdowej zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, a tak┼╝e dla przedsi─Öbiorc├│w z bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14398 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15299 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja w Samorz─ůdzie)
Promocja jednostek samorz─ůdu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualn─ů i wa┼╝n─ů problematyk─ů. Przyczynia si─Ö do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorz─ůd├│w. Wsp├│┼écze┼Ťnie samorz─ůdu terytorialne wszystkich szczebli rywalizuj─ů pomi─Ödzy sob─ů o inwestor├│w i turyst├│w. Te samorz─ůdy, kt├│re zdo┼éaj─ů przyci─ůgn─ů─ç wi─Öksz─ů liczb─Ö inwestor├│w, turyst├│w oraz student├│w, rozwijaj─ů si─Ö i staj─ů si─Ö coraz bogatsze. Nie mo┼╝na zyska─ç zainteresowania i przychylno┼Ťci potencjalnych inwestor├│w bez zbudowania przekonania o korzy┼Ťciach, jakie mog─ů osi─ůgna─ç, inwestuj─ůc czy sp─Ödzaj─ůc wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego te┼╝ coraz istotniejszym aspektem aktywno┼Ťci samorz─ůd├│w terytorialnych jest i b─Ödzie ich dzia┼éalno┼Ť─ç promocyjna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15304 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Ksi─ů┼╝ka "Skuteczno┼Ť─ç promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyja┼Ťnia: jak zarz─ůdza─ç dzia┼éalno┼Ťci─ů promocyjn─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie, przybli┼╝a metody szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przedstawia istot─Ö Business Inteligence - technologii wspieraj─ůcej pomiar skuteczno┼Ťci promocji w Internecie, ukazuje koncepcj─Ö modelu szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przybli┼╝a analiz─Ö skuteczno┼Ťci kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narz─Ödzia, prezentuje empiryczn─ů weryfikacj─Ö modelu na podstawie bada┼ä przeprowadzonych w┼Ťr├│d przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Bibliogr., wykaz akt├│w normatywnych.
Praca jest adresowana do nauczycieli, student├│w i uczni├│w szk├│┼é ┼Ťrednich, szk├│┼é pomaturalnych i policealnych, zespo┼é├│w doradztwa rolniczego oraz stowarzysze┼ä agroturystycznych, w kt├│rych analizowane s─ů zagadnienia agroturystyki. B─Ödzie tak┼╝e przydatna dla w┼éa┼Ťcicieli gospodarstw agroturystycznych oraz tych wszystkich, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů turystyczn─ů, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresj─ů, a szczeg├│lnie dla tych, kt├│rzy zamierzaj─ů rozwija─ç dzia┼éalno┼Ť─ç agroturystyczn─ů. Poprzez tego rodzaju opracowanie autor prezentuje spos├│b patrzenia na obszary przyrodniczo cenne, po┼Ťwi─Öcaj─ůc szczeg├│ln─ů uwag─Ö na elementy zr├│wnowa┼╝onego rozwoju w polityce przestrzennej, regionalnej i ekologicznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2202 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1139 XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1138 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power.)
Dlaczego ta ksi─ů┼╝ka tak bardzo wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku? Poniewa┼╝ proponuje wyj─ůtkowo skuteczn─ů strategi─Ö marketingow─ů - opart─ů na idei przyja┼║ni. Jak to dzia┼éa? Zbierz grup─Ö prawdziwych przyjaci├│┼é Twojej marki i piel─Ögnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. My┼Ťl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjacio┼éach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowa┼éby ich przyjaciel. Mo┼╝esz nigdy nie spotka─ç si─Ö twarz─ů w twarz z niekt├│rymi z nich, lecz oni mimo to b─Öd─ů oczekiwali, ┼╝e post─ůpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyja┼║ni. Pami─Ötaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. S┼éuchaj, co do Ciebie m├│wi─ů, i nigdy ich nie ok┼éamuj. Ju┼╝ wkr├│tce z zaskoczeniem odkryjesz, ┼╝e ten niewielki wysi┼éek zaskarbi┼é Ci grono oddanych odbiorc├│w i wiernych klient├│w. Nie wierzysz? Inni ju┼╝ to zrobili!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15524 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka koncentruje si─Ö na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ť─çi: pierwsz─ů tworz─ů artyku┼éy naukowe po┼Ťwi─Öcone analizie poduktowego podej┼Ťcia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zr├│┼╝nicowanej tematyce, w wi─Ökszo┼Ťci dotycz─ůcej tak┼╝e produktu turystycznego. Publikacja podejmuje r├│wnie┼╝ termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotycz─ůce mi─Ödzynarodowych targ├│w AGROTRAVEL.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13403 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty ─ćwikli┼äskiej uwzgl─Ödnia wszystkie podstawowe zagadnienia, r├│┼╝norodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnie┼Ť─ç ka┼╝de z omawianych narz─Ödzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Najwi─Öksz─ů wartosci─ů niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autork─Ö niezwykle bogaty materia┼é faktograficzny (studia przypadk├│w, przyk┼éady najlepszych praktyk). Badania te maj─ů charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksia┼╝ka stanowi nie tylko warto┼Ťciowe opracowanie naukowe, ale ze wzgl─Ödu na przejrzysto┼Ť─ç tre┼Ťci, logik─Ö wywodu i odniesienie do praktyki mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciowym materia┼éem dydaktycznym dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych i prkatyk├│w bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12099 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13214 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Agroturystyka rozumiana jako zorganizowana i powszechna forma turystyki w gospodarstwach rolnych jest w Polsce zjawiskiem stosunkowo nowym. Jej rozw├│j i znaczenie s─ů ju┼╝ jednak na tyle wa┼╝ne, ┼╝e konieczne jest bli┼╝sze rozpoznanie tej dziedziny, a tak┼╝e udzielenie pomocy osobom prowadz─ůcym gospodarstwa agroturystyczne. Ksi─ů┼╝ka wychodzi na przeciw tym potrzebom. jest to pierwsze na rynku ksi─Ögarskim opracowanie na ten temat zawieraj─ůce zar├│wno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Autorki przedstawiaj─ů przes┼éanki rozwoju agroturystyki, rodzaje i poziom zwi─ůzanych z ni─ů koszt├│w, mo┼╝liwo┼Ťci oraz ┼║r├│d┼éa zdobycia ┼Ťrodk├│w na ten cel, zasady kalkulowania cen i korzy┼Ťci oczekiwane z jednej strony przez ┼Ťrodowisko wiejskie, z drugiej przez turyst├│w. Podstawowe kategorie ekonomiczne zosta┼éy om├│wione w spos├│b bardzo jasny i przyst─Öpny, trudniejsze terminy wyja┼Ťniono w s┼éowniczku, poszczeg├│lne zagadnienia poparte s─ů przyk┼éadami z wojew├│dztw olszty┼äskiego i suwalskiego, kt├│re maj─ů ju┼╝ bogat─ů ofert─Ö us┼éug agroturystycznych i du┼╝e do┼Ťwiadczenie w tej dziedzinie. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do wyk┼éadowc├│w, uczni├│w i student├│w kszta┼éc─ůcych si─Ö w zakresie turystyki, pracownik├│w O┼Ťrodk├│w Doradztwa Rolniczego oraz os├│b podejmuj─ůcych t─Ö dzia┼éalno┼Ť─ç, kt├│rym pomo┼╝e w przekszta┼écaniu gospodarstwa rolnego w agroturystyczne, podwy┼╝szeniu standardu i kategorii obiektu, uatrakcyjnieniu oferty oraz usprawnieniu obs┼éugi go┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.771 XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.770 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozw├│j wp┼éywaj─ů zmiany wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata, kt├│re mo┼╝na analizowa─ç z r├│┼╝nych punkt├│w widzenia, w┼éa┼Ťciwych dla r├│┼╝nych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutk├│w tych zmian w przysz┼éo┼Ťci wymaga zatem zintegrowania bada┼ä r├│┼╝nych o┼Ťrodk├│w naukowych. Efektem tych bada┼ä jest niniejsza ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona mo┼╝liwo┼Ťciom wykorzystania dzia┼éa┼ä z zakresu zarz─ůdzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczeg├│lno┼Ťci strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14452 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15338 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tekst cz─Ö┼Ťc. ang., ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. s. 226-233 i przy pracach.
W monografii przedstawiono 26 artyku┼é├│w dotycz─ůcych szeroko rozumianych uwarunkowa┼ä rozwoju turystyki, kt├│ra wywiera istotny wp┼éyw na inne obszary dzia┼éalno┼Ťci cz┼éowieka. Celem publikacji jest przedstawienie problem├│w zwi─ůzanych z rozwojem turystyki w mie┼Ťcie oraz kszta┼étowaniem edukacji w tym zakresie. Autorzy artyku┼é├│w zwracaj─ů uwag─Ö na aspekt gospodarczy turystyki i jej us┼éugowy charakter.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11862 XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internaut├│w w Polsce wci─ů┼╝ wzrasta i wynosi aktualnie oko┼éo 12 milion├│w. Warto wykorzysta─ç ten olbrzymi potencja┼é w aptece. Wielu aptekarzy doceni┼éo ju┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukaj─ů oni informacji dla siebie oraz swoich pacjent├│w. Wykorzystuj─ů te┼╝ Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwi─Ökszenia zakresu opieki farmaceutycznej. W ksi─ů┼╝ce w przyst─Öpny spos├│b przedstawiono ogromne korzy┼Ťci pod┼é─ůczenia komputera do Internetu, wi─ů┼╝─ůce si─Ö z tym zagro┼╝enia oraz sposoby ochrony przed nimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11685 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nast─ůpi┼éy wa┼╝ne zmiany w otoczeniu przedsi─Öbiorstw. Coraz wi─Öksze znaczenie ma korzystanie z urz─ůdze┼ä mobilnych, takich jak telefony kom├│rkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wp┼éyw nowych technologii informacyjnych, szczeg├│lnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsi─Öbiorstw, przede wszystkim na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych i kszta┼étowanie preferencji zakupowych klient├│w. Autor szczeg├│┼éowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i spo┼éeczno-kulturowe, kt├│re wp┼éywaj─ů na rozw├│j technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istot─Ö marketingu z wykorzystaniem urz─ůdze┼ä mobilnych i najwa┼╝niejsze narz─Ödzia marketingu mobilnego; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczeg├│lnych element├│w marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kszta┼étowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych bran┼╝ach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Ksi─ů┼╝ka jest pog┼é─Öbion─ů refleksj─ů nad komunikacj─ů marketingow─ů w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczeg├│┼éowo prezentuje jej narz─Ödzia uj─Öte w 4 podstawowe formy przekazu ─ż promocj─Ö osobist─ů, reklam─Ö, promocj─Ö dodatkow─ů i public relations. Omawia ich cechy i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, akcentuj─ůc wymiary integracji, konfiguracj─Ö i zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy nimi w dw├│ch odmiennych, jednak wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůcych ┼Ťrodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawi─ůzuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spo┼éecznej, zarz─ůdzania i marketingu oraz do rozwi─ůza┼ä kszta┼étuj─ůcych komunikacj─Ö marketingow─ů pod wp┼éywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narz─Ödzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesuj─ůce przyk┼éady i do┼Ťwiadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowe zarz─ůdzanie szko┼é─ů / Amir Jan Fazlagi─ç. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego O┼Ťrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie Szko┼é─ů)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOST─śPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
(Zarys Prawa)
Bibliogr. s. XXI-XXVII. Indeks.
Publikacja prezentuje rozwi─ůzania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawc─Ö polskiego i unijnego, jakie obowi─ůzuj─ů producent├│w lek├│w, wyrob├│w medycznych, kosmetyk├│w i wybranej ┼╝ywno┼Ťci. G┼é├│wnym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego za┼éo┼╝enia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z kt├│rym reklama ta powinna czyni─ç zado┼Ť─ç zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa ka┼╝dego cz┼éowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu zosta┼é r├│wnie┼╝ poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczn─ů, medyczn─ů i quasi-lek├│w oraz zarys rozwi─ůza┼ä prawnych obowi─ůzuj─ůcych w wybranych krajach UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11649 XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 183-186.
Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowa┼ä naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przyk┼éadem s─ů liczne publikacje po┼Ťwi─Öcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak zwartego opracowania po┼Ťwi─Öconego problematyce etyki w turystyce. Przygotowany podr─Öcznik w pewnej mierze luk─Ö t─Ö powinien wype┼éni─ç. W ksi─ů┼╝ce wskazujemy na przedmiot zainteresowa┼ä wsp├│┼éczesnej turystyki, kt├│ra ┼é─ůczy si─Ö z r├│┼╝nymi warto┼Ťciami i normami etycznymi. W podr─Öczniku m.in.: opisujemy podstawowe warto┼Ťci i normy etyczne, kt├│re powinny by─ç respektowane w dzia┼éalno┼Ťci turystycznej przedsi─Öbiorstw, organizacji i stowarzysze┼ä turystycznych oraz instytucji publicznych kszta┼étuj─ůcych polityk─Ö turystyczn─ů; przedstawiamy charakterystyk─Ö postaw spo┼éecznych i zachowa┼ä turyst├│w oraz analiz─Ö etycznego oddzia┼éywania instytucji i pracownik├│w turystyki wobec turyst├│w, spo┼éeczno┼Ťci lokalnych w kraju i za granic─ů; wskazujemy na etyczny zakres spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu turystycznego; uwzgl─Ödniamy analiz─Ö por├│wnawcz─ů pomi─Ödzy etyk─ů turystyki a etyk─ů biznesu (etyka turystyki preferuje warto┼Ťci poznawcze i rekreacyjno-zdrowotne, natomiast etyka biznesu przyjmuje warto┼Ťci u┼╝yteczno┼Ťci ekonomicznej); wskazujemy na przenikanie si─Ö zakres├│w oddzia┼éywania etyki turystyki z etyk─ů ekologiczn─ů oraz etyk─ů zr├│wnowa┼╝onego rozwoju; uzasadniamy pogl─ůd, ┼╝e w turystyce mo┼╝e obowi─ůzywa─ç etyka przekona┼ä, obowi─ůzk├│w i odpowiedzialno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17061 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17060 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again