Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaworska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
INNOWACJE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarz─ůdzania ma┼éymi firmami obejmuje: - analiz─Ö i badanie rynkowych uwarunkowa┼ä strategicznych funkcjonowania (segmentacj─Ö rynku, rynki docelowe, konkurencj─Ö), - okre┼Ťlenie plan├│w i realizacji element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych - rozwoju us┼éug, kszta┼étowania ich cen, handlu, promocji, PR, - wsp├│┼éprac─Ö mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobr─ů organizacj─Ö marketingu kadrowego - podstawy sukces├│w na rynku, W literaturze przedmiotu podkre┼Ťla si─Ö specyfik─Ö rynkow─ů ma┼éych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarz─ůdzania, - du┼╝a sk┼éonno┼Ť─ç do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nak┼éadczej, - wykorzystanie ┼Ťrodk├│w finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy niniejszej ksi─ů┼╝ki podj─Öli si─Ö przedstawienia rozwi─ůza┼ä rachunkowo┼Ťci szczeg├│lnie istotnych ze wzgl─Ödu na rodzaj dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw prowadzonej w poszczeg├│lnych sektorach gospodarki. Zakres pracy obejmuje charakterystyczne aspekty rachunkowo┼Ťci przedsi─Öbiorstw produkcyjnych, handlowych, rolniczych, ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi kr├│tkoterminowe, budowlane i turystyczne. W pierwszym rozdziale autorzy przedstawili og├│lne zasady rachunkowo┼Ťci w odniesieniu do ustawy o rachunkowo┼Ťci, kt├│ra obowi─ůzuje wszystkie jednostki prowadz─ůce ksi─Ögi rachunkowe bez wzgl─Ödu na rodzaj dzia┼éalno┼Ťci. W pozosta┼éych rozdzia┼éach scharakteryzowali cechy dzia┼éalno┼Ťci danego typu przedsi─Öbiorstwa z okre┼Ťlonego sektora gospodarki, wywieraj─ůce wp┼éyw na jego model rachunkowo┼Ťci. Rozdzia┼éy zawieraj─ů ponadto przyk┼éady rozwi─ůza┼ä konkretnych problem├│w, podsumowanie prezentowanych tre┼Ťci, pytania i zadania kontrolne oraz literatur─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13689 VIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14693 VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Ksi─ů┼╝ka stanowi warto┼Ťciowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiaj─ůce zagadnienia innowacyjno┼Ťci i jako┼Ťci polskich organizacji w sektorach przemys┼éowym oraz us┼éugowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i og├│lnopolskim. My┼Ťl─ů przewodni─ů monografii jest stwierdzenie, ┼╝e ci─ůg┼ée doskonalenie innowacyjno┼Ťci i jako┼Ť─ç wdra┼╝ana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalaj─ů organizacjom na osi─ůganie szeregu strategicznych korzy┼Ťci, przez co mo┼╝liwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12934 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14064 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again