Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Albin Krzysztof
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
REKLAMA
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
przekaz reklamowy
(2)
reklama
(2)
agencja reklamowa
(1)
budżet
(1)
direct mail
(1)
etyka
(1)
grafika
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
liternictwo
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
media
(1)
merchandising
(1)
perswazja
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
projektowanie graficzne
(1)
promocja
(1)
przemysł reklamowy
(1)
public relations
(1)
reklama internetowa
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama telewizyjna
(1)
sprzedaż osobista
(1)
wystawiennictwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz odbiór interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [1] s. : fot., ryc. ; 24 cm.
Książka ta adresowana jest do osób, które w związku z wybranym kierunkiem studiów mają zamiar związać swe życie zawodowe z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedną z najsilniejszych form wpływu społecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy zaistnieć. W dzisiejszych czasach znikną w natłoku informacji, zanim nadarzy się okazja, aby je dostrzec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4194.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej