Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(7)
Author
Barteczko Krzysztof
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Mruk Henryk
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dost─Öpna r├│wnie┼╝ w wersji elektronicznej na p┼éycie CD o sygn. CD.19.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.652.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
E-book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
P┼éyta CD zawiera wersj─Ö elektroniczn─ů ksi─ů┼╝ki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje koncepcj─Ö spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa (CSR) w kontek┼Ťcie funkcjonowania i rozwoju organizacji. Najwi─Öksz─ů jej zalet─ů jest w┼é─ůczenie idei CSR w proces zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i powi─ůzanie jej z polityk─ů finansow─ů i inwestycyjn─ů, zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarz─ůdzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacone o najnowsze trendy zwi─ůzane z rozwojem doktryny spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu, jak i zr├│wnowa┼╝onego rozwoju. Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci, w kt├│rych przedstawiono: genez─Ö i istot─Ö CSR, instrumenty zarz─ůdcze polityki CSR, wsp├│┼éczesne koncepcje powi─ůzane z CSR - zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, przedsi─Öbiorstwa obywatelskiego i spo┼éecznej przedsi─Öbiorczo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14012.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwa┼éego rozwoju w strategi─Ö przedsi─Öbiorstwa prowadz─ůce do kreacji dodatkowej warto┼Ťci dla akcjonariuszy. Autor wskazuje r├│wnie┼╝ na wieloaspektowo┼Ť─ç i z┼éozono┼Ť─ç wzajemnych relacji mi─Ödzy wdro┼╝eniem koncepcji zr├│wnowa┼╝onego przedsi─Öbiorstwa a mo┼╝liwymi do osi─ůgni─Öcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodz─ůce w otoczeniu wp┼éywaj─ů na ewolucj─Ö koncepcji zarz─ůdzania marketingowego w przedsi─Öbiorstwach. Kierowanie si─Ö warto┼Ťci─ů, a nie tylko cen─ů, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarz─ůdzanie do┼Ťwiadczeniem konsumenta, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, a tak┼╝e wiedza na temat funkcjonowania m├│zgu i osi─ůgni─Öcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kszta┼étuj─ůce marketing XXI wieku. Podr─Öcznik zawiera odwo┼éania do trend├│w w gospodarce i zachowaniach konsument├│w, kt├│re wyznaczaj─ů nowe strategie, czyli sposoby osi─ůgania cel├│w marketingowych w przedsi─Öbiorstwie. Obja┼Ťnieniu omawianych zasad i technik marketingu s┼éu┼╝─ů trafne przyk┼éady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12088.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarz─ůdzania, sprzyjaj─ůce zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygna┼é├│w p┼éyn─ůcych z otoczenia zewn─Ötrznego i reagowaniu na nie. Wiele om├│wionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzgl─Ödnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i proces├│w pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewn─Ötrznej, umiej─Ötno┼Ťci interpesonalnych, pracy zespo┼éowej i kierowania zmianami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12736.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again