Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(41)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(39)
available
(32)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(12)
Wypo┼╝yczalnie
(22)
Czytelnie
(39)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Ma─çkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nawrocka El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Neymann Monika
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(13)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(40)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(40)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(17)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
MARKETING
(4)
REKLAMA
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
Marketing
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
J─Özyk angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(6)
Podr─Öcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
41 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnie┼ä pochodnych. G┼é├│wne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe poj─Öcia, istota, cechy to┼╝samo┼Ťciowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety r├│┼╝nych sposob├│w organizowania dzia┼éalno┼Ťci PR, zasady etyczne; analiza cel├│w i zada┼ä w poszczeg├│lnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przyk┼éady program├│w PR, pytania i zadania sprawdzaj─ůce wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyk├│w. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia rzadkie i umiej─Ötne po┼é─ůczenie walor├│w podr─Öcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13851.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14297.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"...Leksykon opracowany przez zesp├│┼é fachowc├│w stanowi sp├│jn─ů ca┼éo┼Ť─ç, dostarcza wyczerpuj─ůc─ů wiedz─Ö z konkretnej dziedziny, przygotowan─ů przez znane autorytety, od kt├│rych oczekujemy, ┼╝e sprawdzili wcze┼Ťniej zawarte w ksi─ů┼╝ce informacje i przemy┼Ťleli zredagowane definicje. Jest lepsz─ů alternatyw─ů dla cz─Östo niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autor├│w r├│┼╝nych tekst├│w dost─Öpnych w internecie. Dzi─Öki leksykonom tak┼╝e studenci ┼éatwiej i szybciej przygotowuj─ů si─Ö do zaj─Ö─ç i do egzamin├│w. Kwintesencj─Ö wiedzy otrzymuj─ů w jednej ksi─ů┼╝ce, a nie w wielu kana┼éach informacyjnych RSS czy w serwisach i przegl─ůdarkach internetowych. Opracowanie ksi─ů┼╝kowe daje czytelnikowi pe┼éniejszy ogl─ůd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podr├│┼╝y po ┼Ťwiecie public relations, przybli┼╝a i wyja┼Ťnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest u┼╝ywane w Polsce przez ludzi zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie dzia┼éalno┼Ťci─ů PR. T┼éumaczy r├│wnie┼╝ wiele u┼╝ywanych w naszym kraju poj─Ö─ç angloj─Özycznych, kt├│rych nie tylko znaczenie ale i pisownia mo┼╝e nam sprawia─ç k┼éopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje du┼╝o nowych temat├│w do refleksji o tym nowym zawodzie spo┼éecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwa┼ä poj─Ö─ç i nazw, kt├│re pojawiaj─ů si─Ö w permanentnie rozwijaj─ůcym si─Ö ┼Ťrodowisku zawodowego PR..." - prof. Jerzy Ol─Ödzki i dr Dariusz Tworzyd┼éo. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8660.I.2 [Czytelnia C], 8659.I.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations instytucji u┼╝yteczno┼Ťci publicznej / red. Ewa Hope. - Gda┼äsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka trafia w wyra┼║nie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje u┼╝yteczno┼Ťci publicznej coraz cz─Ö┼Ťciej si─Ögaj─ů po narz─Ödzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwaj─ů brak specjalist├│w, kt├│rzy dysponuj─ů do┼Ťwiadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze ┼╝ycia publicznego. Niew─ůtpliwym walorem proponowanej publikacji jest w┼éa┼Ťnie odwo┼éanie si─Ö do licznych przyk┼éad├│w konkretnych dzia┼éa┼ä w zakresie PR w r├│┼╝nych typach instytucji, w tym takich, jak szko┼éa, szpital i stra┼╝ miejska. Niekt├│re z tekst├│w maj─ů niemal instrukta┼╝owy charakter, tote┼╝ publikacja ta mo┼╝e si─Ö okaza─ç bardzo u┼╝yteczn─ů pomoc─ů zar├│wno dla kierownictwa takich instytucji, jak r├│wnie┼╝ dla ich pracownik├│w odpowiedzialnych za kontakt z publiczno┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6229.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800.IX.18 [Czytelnia C], 7799.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono wszelkie aspekty PR, pocz─ůwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materia┼é├│w informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a sko┼äczywszy na realizacji r├│┼╝nych kampanii PR. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo doskona┼éych przyk┼éad├│w i cennych wskaz├│wek pochodz─ůcych od ludzi, kt├│rzy na co dzie┼ä maj─ů styczno┼Ťc z bran┼╝─ů PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnie─ç w mediach z dobrym skutkiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12901.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ide─ů niniejszej ksi─ů┼╝ki jest odniesienie si─Ö do etyki public relations w kontek┼Ťcie etyki profesjonalnej. Punktem wyj┼Ťcia jest pr├│ba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, warto┼Ťci i regulacji funkcjonuj─ůcych w ramach systemu samoregulacji bran┼╝y. Najistotniejsza jest jednak praktyka spo┼éeczna zwi─ůzana z etycznymi regulacjami bran┼╝y. Kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů dziennikarstwu i reklamie, jako uzupe┼énieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest pr├│b─ů interdyscyplinarnego podej┼Ťcia do problematyki promocji i reklamy we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, ze szczeg├│lnym odniesieniem do zachodnich warunk├│w kulturowych oraz spo┼éecze┼ästw pa┼ästw wysokorozwini─Ötych i rozwijaj─ůcych si─Ö. Dominuj─ůcymi perspektywami spojrzenia na promocj─Ö i reklam─Ö w prezentowanej publikacji s─ů perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalaz┼éy si─Ö tak┼╝e opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Wsp├│┼éautorzy monografii starali si─Ö ukaza─ç najwa┼╝niejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we sp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästwach postindustrialnych, funkcjonuj─ůcych w warunkach informatyzacji, globalizacji, a tak┼╝e wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozwa┼╝a┼ä zawartych w niniejszej ksi─ů┼╝ce jest wk┼éad pracy w rozw├│j nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczeg├│┼éowej ekonomika turystyki, a dotycz─ůcy: tw├│rczej systematyzacji istniej─ůcego dorobku naukowego oraz pr├│by jego krytycznej oceny, czego zwie┼äczeniem s─ů autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwi─ůzania z┼éo┼╝onych problem├│w, odnosz─ůcych si─Ö do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pog┼é─Öbienia wiedzy naukowej na temat kszta┼étowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformu┼éowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybut├│w - potencja┼éu wzrostowego i si┼éy oddzia┼éywania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13459.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14424.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy strategi─ů firmy, jako sposobem budowania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, a kultur─ů organizacyjn─ů, kt├│ra silnie wp┼éywa na mo┼╝liwo┼Ť─ç realizacji tej strategii. Autorzy kolejno om├│wili: istot─Ö strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarz─ůdzaniu strategicznym; narz─Ödzia kszta┼étowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przyw├│dztwo, budowanie zespo┼é├│w, motywowanie, public relations); zarz─ůdzanie firm─ů w szybko zmieniaj─ůcym si─Ö otoczeniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4913.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Ksi─ů┼╝ka zawiera now─ů, oryginaln─ů koncepcj─Ö wizerunku r├│wnoleg┼éego (nazwan─ů teori─ů PI), kt├│ra powsta┼éa w wyniku 25-letnich bada┼ä autora nad kszta┼étowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granic─ů. W pracy przedstawiono rozbudowna teori─Ö PI, w tym kompleksowy model kszta┼étowania wizerunku, kt├│ry zweryfikowano za pomoc─ů dodatkowych bada┼ä oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukuj─ůcego nowych koncepcji zarz─ůdzania rozwa┼╝ania na temat wizerunku r├│wnoleg┼éego b─Öd─ů inspiruuj─ůc─ů lektur─ů. Teoretyk├│w zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kszta┼étowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Mened┼╝erowie za┼Ť znajd─ů tu nie tylko oryginalne rozwi─ůzania, ale tak┼╝e informacje, jak dokona─ç implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele bran┼╝y reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedz─ů si─Ö ponadto, jak zastosowa─ç teorie PI w zarz─ůdzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku bran┼╝y i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty ─ćwikli┼äskiej uwzgl─Ödnia wszystkie podstawowe zagadnienia, r├│┼╝norodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnie┼Ť─ç ka┼╝de z omawianych narz─Ödzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Najwi─Öksz─ů wartosci─ů niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autork─Ö niezwykle bogaty materia┼é faktograficzny (studia przypadk├│w, przyk┼éady najlepszych praktyk). Badania te maj─ů charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksia┼╝ka stanowi nie tylko warto┼Ťciowe opracowanie naukowe, ale ze wzgl─Ödu na przejrzysto┼Ť─ç tre┼Ťci, logik─Ö wywodu i odniesienie do praktyki mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciowym materia┼éem dydaktycznym dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych i prkatyk├│w bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12099.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Ksi─ů┼╝ka zawiera analiz─Ö najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z marketingiem szko┼éy, pocz─ůwszy od opisu rynku o┼Ťwiatowego, a sko┼äczywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzgl─Ödnia najbardziej aktualne zjawiska wa┼╝ne z punktu widzenia marketingu szko┼éy, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektor├│w szk├│┼é i innych plac├│wek o┼Ťwiatowych, a tak┼╝e wszystkich tych, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů marketingowego zarz─ůdzania w o┼Ťwiacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem artyku┼é├│w podejmuj─ůcych problematyk─Ö komunikacji spo┼éecznej w r├│┼╝norodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, w┼Ťr├│d autor├│w znajduj─ů si─Ö socjologowie, psychologowie oraz specjali┼Ťci do spraw zarz─ůdzania. Teksty dotycz─ů takich obszar├│w jak: komunikacja intrapersonalna ÔÇô zwi─ůzana z kreowaniem znacze┼ä w jednostkowym umy┼Ťle i ┼Ťwiadomo┼Ťci, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegaj─ůca na bezpo┼Ťrednich relacjach mi─Ödzyludzkich, komunikacja internetowa ÔÇô b─Öd─ůca konsekwencj─ů post─Öpu technologicznego, komunikacja organizacyjna ÔÇô dotycz─ůca przed wszystkim wsp├│┼éczesnego rynku pracy oraz komunikacja mi─Ödzykulturowa ÔÇô podlegaj─ůca wp┼éywom zar├│wno globalizacji, jak i pluralizacji spo┼éeczno-kulturowej. Wszystkie artyku┼éy ┼é─ůczy d─ů┼╝enie do uchwycenia zwi─ůzk├│w pomi─Ödzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfik─ů wsp├│┼éczesno┼Ťci i p┼éyn─ůcymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania maj─ů r├│┼╝ne ┼║r├│d┼éa, lecz najcz─Ö┼Ťciej wywodz─ů si─Ö z niespotykanej we wcze┼Ťniejszych epokach dynamiki spo┼éeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe poci─ůgaj─ů za sob─ů konieczno┼Ť─ç transformacji funkcjonuj─ůcych w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik adresowany jest do student├│w inteligentnych i ambitnych, kt├│rzy nie boj─ů sie wyzwa┼ä, jakie mo┼╝e przed nimi postawi─ç przysz┼éa praca zawodowa. Poza tre┼Ťci─ů w ksi─ů┼╝ce znajduja sie ┼║r├│d┼éa poruszaj─ůce i pog┼é─Öbiaj─ůce opisany temat. Umo┼╝liwi to u┼╝ytkownikom pozyskanie wi─Öcej wiadomo┼Ťci i dodatkowych informacji. Ka┼╝dy rozdzia┼é napisany jest innym stylem. Po zako┼äczeniu rozdzia┼éu znajduj─ů si─Ö zadania do wykonania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacj─Ö wydano w ramach projektu ÔÇ×Eko-RoztoczeÔÇŁ. Idea projektu wi─ů┼╝e si─Ö z jak najlepszym wykorzystaniem walor├│w krajobrazowych i turystycznych Lubelszczyzny, w tym przede wszystkim Roztocza w perspektywie ogromnego przedsi─Öwzi─Öcia, jakim jest organizacja mistrzostw Europy w pi┼éce no┼╝nej w 2012 r. Walory te stwarzaj─ů mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju ekoturystyki jako istotnego czynnika aktywizacji obszar├│w wiejskich. Warunki geograficzne, przyrodnicze i spo┼éeczne w szczeg├│lny spos├│b sprzyjaj─ů r├│wnie┼╝ wspieraniu na tym terenie przedsi─Öwzi─Ö─ç z zakresu szeroko rozumianych ÔÇ×zielonychÔÇŁ technologii. Bogactwo ┼Ťrodowiska turystycznego predestynuje region do odegrania znacz─ůcej roli w rozwoju tego sektora gospodarki w Polsce. Dodatkowym impulsem do dzia┼éa┼ä na rzecz rozwoju ekoturystyki regionu jest bogate dziedzictwo kulturowe Lubelszczyzny, zbyt ma┼éo jeszcze znane i doceniane w kraju i za granic─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10335.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11861.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Ksi─ů┼╝ka jest pog┼é─Öbion─ů refleksj─ů nad komunikacj─ů marketingow─ů w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczeg├│┼éowo prezentuje jej narz─Ödzia uj─Öte w 4 podstawowe formy przekazu ─ż promocj─Ö osobist─ů, reklam─Ö, promocj─Ö dodatkow─ů i public relations. Omawia ich cechy i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, akcentuj─ůc wymiary integracji, konfiguracj─Ö i zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy nimi w dw├│ch odmiennych, jednak wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůcych ┼Ťrodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawi─ůzuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spo┼éecznej, zarz─ůdzania i marketingu oraz do rozwi─ůza┼ä kszta┼étuj─ůcych komunikacj─Ö marketingow─ů pod wp┼éywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narz─Ödzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesuj─ůce przyk┼éady i do┼Ťwiadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest po┼Ťwi─Öcona badaniom i praktyce public relations. Artyku┼éy zawarte w ksi─ů┼╝ce podejmuj─ů dalsze zagadnienia zwi─ůzane z t─ů praktyczn─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů podkre┼Ťlaj─ůc, ┼╝e PR rozszerza zakres swojego oddzia┼éywania, dotyczy nowych organizacji, obszar├│w aktywno┼Ťci, a tak┼╝e wykorzystuje ┼Ťrodki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej dzia┼éalno┼Ťci w zarz─ůdzaniu organizacjami. Kluczow─ů cech─ů publikacji jest poszukiwanie nowych rozwi─ůza┼ä dla praktyki PR oraz innych ni┼╝ dot─ůd obszar├│w badawczych. Celem monografii jest ujawnienie r├│┼╝nych sposob├│w my┼Ťlenia o public relations, a tak┼╝e postawienie przed badaczami i praktykami inspiruj─ůcych pyta┼ä o techniki PR, zakres oddzia┼éywania PR na r├│┼╝ne obszary ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego oraz czynniki, kt├│re wp┼éywaj─ů tak na praktyk─Ö PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again