Form of Work
Książki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(31)
available
(27)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(11)
Wypożyczalnie
(19)
Czytelnie
(31)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(32)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(32)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(14)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
MARKETING
(3)
REKLAMA
(3)
Marketing
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
INTERNET
(1)
Innowacje
(1)
Język angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Zarządzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
Podręcznik
(3)
PORADNIKI
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
33 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Książka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR, zasady etyczne; analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków. Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13851 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14297 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations instytucji użyteczności publicznej / red. Ewa Hope. - Gdańsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Książka trafia w wyraźnie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje użyteczności publicznej coraz częściej sięgają po narzędzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwają brak specjalistów, którzy dysponują doświadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze życia publicznego. Niewątpliwym walorem proponowanej publikacji jest właśnie odwołanie się do licznych przykładów konkretnych działań w zakresie PR w różnych typach instytucji, w tym takich, jak szkoła, szpital i straż miejska. Niektóre z tekstów mają niemal instruktażowy charakter, toteż publikacja ta może się okazać bardzo użyteczną pomocą zarówno dla kierownictwa takich instytucji, jak również dla ich pracowników odpowiedzialnych za kontakt z publicznością.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6229 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6228 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W książce omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają stycznośc z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12901 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14023 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozważań zawartych w niniejszej książce jest wkład pracy w rozwój nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczegółowej ekonomika turystyki, a dotyczący: twórczej systematyzacji istniejącego dorobku naukowego oraz próby jego krytycznej oceny, czego zwieńczeniem są autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwiązania złożonych problemów, odnoszących się do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pogłębienia wiedzy naukowej na temat kształtowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformułowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybutów - potencjału wzrostowego i siły oddziaływania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13459 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14424 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję wizerunku równoległego (nazwaną teorią PI), która powstała w wyniku 25-letnich badań autora nad kształtowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granicą. W pracy przedstawiono rozbudowna teorię PI, w tym kompleksowy model kształtowania wizerunku, który zweryfikowano za pomocą dodatkowych badań oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukującego nowych koncepcji zarządzania rozważania na temat wizerunku równoległego będą inspiruującą lekturą. Teoretyków zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kształtowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Menedżerowie zaś znajdą tu nie tylko oryginalne rozwiązania, ale także informacje, jak dokonać implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele branży reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedzą się ponadto, jak zastosować teorie PI w zarządzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku branży i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12099 XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13214 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11563 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikację wydano w ramach projektu „Eko-Roztocze”. Idea projektu wiąże się z jak najlepszym wykorzystaniem walorów krajobrazowych i turystycznych Lubelszczyzny, w tym przede wszystkim Roztocza w perspektywie ogromnego przedsięwzięcia, jakim jest organizacja mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r. Walory te stwarzają możliwości rozwoju ekoturystyki jako istotnego czynnika aktywizacji obszarów wiejskich. Warunki geograficzne, przyrodnicze i społeczne w szczególny sposób sprzyjają również wspieraniu na tym terenie przedsięwzięć z zakresu szeroko rozumianych „zielonych” technologii. Bogactwo środowiska turystycznego predestynuje region do odegrania znaczącej roli w rozwoju tego sektora gospodarki w Polsce. Dodatkowym impulsem do działań na rzecz rozwoju ekoturystyki regionu jest bogate dziedzictwo kulturowe Lubelszczyzny, zbyt mało jeszcze znane i doceniane w kraju i za granicą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10335 XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11861 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18817 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18816 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9207 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10932 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again