Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(22)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(23)
only on-site
(20)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(17)
Czytelnie
(20)
Author
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
J─Ödrusik Maciej
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek W┼éodzimierz (1947- )
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Plit Florian
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brzezińska-Wójcik Teresa
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dokt├│r Dariusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Ilie┼č Alexandru
(1)
Knecht Damian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przychodze┼ä Zygmunt J├│zef (1940- )
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Skowronek Ewa
(1)
Wendt Jan (1966- )
(1)
Świeca Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
TURYSTYKA
(16)
Turystyka
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
GEOGRAFIA
(1)
Geografia
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SAMORZ─äD GMINNY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-
(1)
Subject: place
LITWA
(1)
Lubelszczyzna
(1)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
POLSKA
(1)
WILNO (Litwa ; okr─Ög)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podr─Öcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
23 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16358.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13137 [Magazyn 1], P.9993 [Magazyn 1], P.9991 [Magazyn 1], P.9990 [Magazyn 1], P.9988 [Magazyn 1], P.9987 [Magazyn 1], P.9986 [Magazyn 1], P.9985 [Magazyn 1], P.9984 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9983.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9982.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9979.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11632.XXI.1 [Czytelnia B], 11631.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 292-297. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiaj─ůce w uj─Öciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, spo┼éeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na ┼Ťwiecie. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza omawia kraje europejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczeg├│┼éow─ů charakterystyk─Ö uwarunkowa┼ä rozwoju turystyki w wydzielonych regionach ┼Ťwiata, opis walor├│w turystycznych region├│w i miejscowo┼Ťci, analizy zr├│┼╝nicowania zagospodarowania turystycznego w uj─Öciu przestrzennym, charakterystyk─Ö mi─Ödzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce liczne studia przypadk├│w ilustruj─ů specyficzne cechy i problemy opisywanych region├│w. W ramkach zawarto tak┼╝e obja┼Ťnienia niekt├│rych poj─Ö─ç i termin├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12447.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13594.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesny podr─Öcznik dla student├│w geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szko┼éach wy┼╝szych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjast├│w turystyki jako formy sp─Ödzania wolnego czasu. Podzielony na dwie cz─Ö┼Ťci - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej histori─Ö i struktur─Ö oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwi─ůzania organizacyjne, a tak┼╝e nowe (lub znacz─ůco ewoluuj─ůce stare) formy turystyki. Dokonano tu tak┼╝e regionalizacji turystycznej ┼Ťwiata. W cz─Ö┼Ťci drugiej, po┼Ťwi─Öconej poszczeg├│lnym regionom turystycznym ┼Ťwiata, om├│wiono najwa┼╝niejsze (dominuj─ůce na danym obszarze) walory przyci─ůgaj─ůce turyst├│w. Istotnym elementem ksi─ů┼╝ki jest bogaty materia┼é ilustracyjny - liczne mapy i zdj─Öcia z prezentowanych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20412.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 169-195.
Opracowanie "Od regionu geograficznego do regionu turystycznego. Lubelszczyzna - implikacje historyczne, teoretyczne, naukowo-badawcze, edukacyjne" mo┼╝na traktowa─ç jako monografi─Ö tematyczn─ů, w kt├│rej g┼é├│wnemu, przewodniemu w─ůtkowi tematycznemu podporz─ůdkowano opracowanie przez r├│┼╝nych autor├│w cz─Ö┼Ťci ca┼éo┼Ťci - dwie wst─Öpne o charakterze bardzo og├│lnym, syntetycznym i dalsze, traktuj─ůce jako "studia przypadku" trzy krainy w obr─Öbie szeroko poj─Ötego regionu lubelskiego, kt├│re mog─ů by─ç rozpatrywane tak┼╝e jako regiony turystyczne. [...] opracowanie odznacza si─Ö bardzo wysok─ů jako┼Ťci─ů jako publikacja naukowa, [...] szczeg├│lnie [...] przeznaczona do u┼╝ytku dydaktycznego jako bardzo cenne ┼║r├│d┼éo informacji i wzorzec [...] dla student├│w geografii, turystyki, gospodarki przestrzennej i innych pokrewnych kierunk├│w. Z recenzji prof. dr hab. Krzysztofa H. Wojciechowskiego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17884.XXI.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17883.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynnik├│w determinuj─ůcych wsp├│┼éprac─Ö wewn─ůtrz- i mi─Ödzysektorow─ů (publiczn─ů, prywatn─ů i publiczno-prywatn─ů) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki spos├│b mog─ů one oddzia┼éywa─ç na t─Ö wsp├│┼éprac─Ö. By osi─ůgn─ů─ç ten cel przedstawiono motywy, cele i korzy┼Ťci wsp├│┼épracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano tak┼╝e systematyki teorii dotycz─ůcych wsp├│┼épracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, spo┼éeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pog┼é─Öbione, jako┼Ťciowe badania empiryczne prowadzone by┼éy w pi─Öciu beskidzkich gminach tworz─ůcych porozumienie "Beskidzka 5".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13400.XX.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-143.
Ksi─ů┼╝ka ukazuje, czym jest atrakcyjno┼Ť─ç turystyczna regionu z punktu widzenia konsumenta. Przedstawia definicje i przedmiot atrakcyjno┼Ťci turystycznej, metody jej analizy, zasady klasyfikacji region├│w turystycznych oraz ich charakterystyk─Ö w kontek┼Ťcie naturalnych i antropogenicznych zasob├│w Polski. Cz─Ö┼Ť─ç druga zawiera rezultaty podj─Ötych w tym zakresie bada┼ä. W ostatniej cz─Ö┼Ťci zawarto teori─Ö klasteringu jako nowoczesnej formy organizacyjnej podmiot├│w gospodarki rynkowej oraz propozycj─Ö modelu klastra dzia┼éaj─ůcego w przyk┼éadowym regionie geograficznym Polski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15104.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozw├│j wp┼éywaj─ů zmiany wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata, kt├│re mo┼╝na analizowa─ç z r├│┼╝nych punkt├│w widzenia, w┼éa┼Ťciwych dla r├│┼╝nych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutk├│w tych zmian w przysz┼éo┼Ťci wymaga zatem zintegrowania bada┼ä r├│┼╝nych o┼Ťrodk├│w naukowych. Efektem tych bada┼ä jest niniejsza ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona mo┼╝liwo┼Ťciom wykorzystania dzia┼éa┼ä z zakresu zarz─ůdzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczeg├│lno┼Ťci strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14452.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Agroturystyka w agrobiznesie / Damian Knecht. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2009. - 184 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 173-178. Indeks.
Podr─Öcznik zawiera ca┼éokszta┼ét podstawowej wiedzy o agroturystyce. W ksi─ů┼╝ce uwzgl─Ödniono aktualny dorobek rodzimych publikacji traktuj─ůcych o turystyce wiejskiej i realiach dzia┼éalno┼Ťci w agrobiznesie, agroturystyce i marketingu w tej sferze dzia┼éalno┼Ťci. Publikacja zawiera r├│wnie┼╝ powi─ůzania wielokierunkowej dzia┼éalno┼Ťci gospodarstwa ze wszystkimi elementami rynkowymi jego otoczenia, jako g┼é├│wnymi determinantami skutecznego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem agroturystycznym. Publikacja jest kierowana do student├│w, doktorant├│w, pracownik├│w naukowych. B─Ödzie te┼╝ pomocn─ů lektur─ů dla praktyk├│w - w┼éa┼Ťcicieli gospodarstw agroturystycznych oraz przedstawicieli samorz─ůdu terytorialnego odpowiedzialnego za strategie rozwoju regionalnego na terenach wiejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.8752 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8751.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8750.XX.1.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10225.XX.1.4 [Czytelnia B], 10224.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
G┼é├│wnym przes┼éaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako ┼║r├│d┼éa budowania konkurencyjno┼Ťci oraz ukazanie powi─ůza┼ä mi─Ödzy markami destynacji, produkt├│w i przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie marki pracodawcy. Wynika to z faktu, i┼╝ wci─ů┼╝ istnieje deficyt opracowa┼ä, kt├│re traktowa┼éyby problematyk─Ö marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsi─Öbiorstwa, pokazuj─ůc przy tym wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy nimi wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Podj─Öcie tej tematyki, z tak r├│┼╝nych perspektyw, nale┼╝y uzna─ç za rozwi─ůzanie innowacyjne, skutkuj─ůce spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinuj─ůce konkurencyjno┼Ť─ç na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje si─Ö tym bardziej pilna, ┼╝e wci─ů┼╝ odczuwane s─ů skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kre┼Ťli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w kt├│rym funkcjonuj─ů obecnie podmioty bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17015.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania ┼Ťrodk├│w Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspekt├│w rozwoju rynku turystycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9838 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9837.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11375.XXI.1 [Czytelnia B], 11374.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-297.
Podr─Öcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studi├│w uzupe┼éniaj─ůcych magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kszta┼écenia (za┼é─ůcznik nr 108 do Rozporz─ůdzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wy┼╝szego z 12 lipca 2007 r.). Zawarto w nim teoretyczne zagadnienia regionalizacji, przedstawiono makroregiony turystyczne ┼Ťwiata wed┼éug UNWTO, opisano gospodark─Ö turystyczn─ů w regionach, tworzenie regionalnych produkt├│w turystycznych, om├│wiono podstawy tworzenia strategii rozwoju i zasady sterowania ruchem turystycznym. Publikacja zawiera liczne przyk┼éady ilustruj─ůce zagadnienia teoretyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14408.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15309.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 312-317. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiaj─ůce w uj─Öciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, spo┼éeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na ┼Ťwiecie. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç druga obejmuje regiony pozaeuropejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczeg├│┼éow─ů charakterystyk─Ö uwarunkowa┼ä rozwoju turystyki w wydzielonych regionach ┼Ťwiata, opis walor├│w turystycznych region├│w i miejscowo┼Ťci, analizy zr├│┼╝nicowania zagospodarowania turystycznego w uj─Öciu przestrzennym, charakterystyk─Ö mi─Ödzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce liczne studia przypadk├│w ilustruj─ů specyficzne cechy i problemy opisywanych region├│w. W ramkach zawarto tak┼╝e obja┼Ťnienia niekt├│rych poj─Ö─ç i termin├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12723.XXI.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13761.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii le┼╝a┼é zamiar autor├│w inspirowania oraz pobudzania przedsi─Öbiorczych postaw i praktycznej aktywno┼Ťci wszystkich tych, dla kt├│rych celem i p┼éaszczyzn─ů dzia┼éania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Tre┼Ť─ç opracowania zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç obejmuje podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z aktualnie rozumianym zarz─ůdzaniem konkurencyjno┼Ťci─ů biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest efektem bada┼ä empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjno┼Ťci biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodr─Öbnione zosta┼éy tu czynniki i profile konkurencyjno┼Ťci zarz─ůdzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena system├│w zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstw turystycznych. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w, przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w sektora publicznego i spo┼éecznego dzia┼éaj─ůcych w systemie zarz─ůdzania turystyk─ů. Pozwoli na prze┼éamywanie stereotyp├│w typowych system├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji region├│w, efektywn─ů budow─Ö oraz zarz─ůdzanie mark─ů biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11390.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-309.
Ksi─ů┼╝ka stanowi przegl─ůd wiedzy o konkurencyjno┼Ťci regionalnej i jej znaczeniu w praktyce gospodarczej. Om├│wiono w niej istot─Ö konkurencyjno┼Ťci i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzgl─Ödnieniem: kwestii historycznych i pod┼éo┼╝a ekonomicznego, definicji, wska┼║nik├│w i ┼║r├│de┼é regionalnych przewag konkurencyjnych. Autorzy zawarli tak┼╝e reflekcje nad zale┼╝no┼Ťciami mi─Ödzy konkurencyjno┼Ťci─ů regionaln─ů a innymi wa┼╝nymi elementami, np. zwi─ůzki mi─Ödzy konkurencyjno┼Ťci─ů region├│w a klastrami. Dokonali analizy konkretnych studi├│w przypadk├│w, przedstawiaj─ůc m.in.: znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjno┼Ťci lokalnej na przyk┼éadzie Poznania, wsparcie instytucjonalne region├│w na przyk┼éadzie rozwi─ůza┼ä francuskich, rol─Ö turystyki w kszta┼étowaniu konkurencyjno┼Ťci regionalnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12235 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12234.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13359.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Roczniki Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ; T. 12)
Bibliogr. przy art.
Tom XII zwraca uwag─Ö na okoliczno┼Ťci, w kt├│rych turystyka mo┼╝e kszta┼étowa─ç si─Ö zar├│wno jako po┼╝─ůdana dziedzina dzia┼éalno┼Ťci cz┼éowieka w sferze jego rozwoju duchowego, jak i systemu wiedzy, czyli nauki obejmuj─ůcej kszta┼écenie i samokszta┼écenie oraz wychowanie. W monografii przedstawiono fragmenty aksjologicznych i fizjologicznych podstaw turystyki edukacyjno- kulturowej, drog─Ö odzyskania niepodleg┼éo┼Ťci przez Polsk─Ö w 1918r. oraz wiele jubileuszowych wydarze┼ä i postaci historycznych znanych lub mniej znanych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12537.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.78.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again